یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

میمون در حال بغض !!!!

کلاس زبان رو یادتونه ؟ میمون رویادتونه ؟ 


دختر شنگول و منگولی که ازش حرصم در میومد . به دلایلی مثل خودشیرینی و لوس بودن و آی کیو نداشتن و اینا ‌..


امروز کلی بهش توپیدیم . 


میگفت گاهی وقت ها همزمان با ۱۰ نفر ریلیشن شیپ داره


انقدر بهش خندیدیم و تیکه بارونش کردیم که بدبخت بغض کرد ! 


اون یکی دختره هم میگفت تو با این کارت باعث میشی پسرا دیگه اعتماد نکنن به دخترا . بعد همزمان به خودش اشاره میکرد ... 


بعد میمون گفت کلا همه رابطه هام دو روز بیشتر طول نمیکشه .


بعد تیچر گفت چیکارشون میکنی مگه 😂😂 

بعد میمون گفت من یه شام میرم باهاشون بیرون میخورم بعد دیگه کات میکنم !


بعدم گفت خیلی هم خوششون میاد پیش من باشن ! 


بعد امیر گفت اوووه چه نوشابه ای برا خودش باز میکنه ! 

ازونطرف ص گفت : نوشابه نبود دلستر بود ! 


: اصلا شامپاین ! 


کل کلاس منفجر شد در حد چیا ! فقط خود میمون بغض کرده بود ! خب چرا خودتو اینقدر سوجه میکنی تو 😂


اگه خیلی کنجکاوید میتونم عکس میمونو براتون تو دایرکت اینستا بفرستم 😂😂 عکسی که تو پروفایل تلگرامشه . 



آخر کلاس تیچر گفت : سینا امشب چکار میکنی ؟ 


گفتم یه داستان مینویسم ! 


گفت : لابد داستان ماها ..


منم گفتم : نه ! ولی ایده از کلاس میگیرم واسه داستانم ! بعد یه لبخند شیطانی زدم ... نگفتم که قراره پست وبلاگش کنم !!! 😂😂😂😂


روی تگ کلاس زبان کلیک کنید تا به بقیه پست هاشم دسترسی داشته واشید .


×××× 


موزیک ویدئو جدید سلنا گومز به اسم فتیش چند روزی میشه اومده . خود موزیک ویدئو هیچی نداره فقط لب و لوچه گومزه . ولی خب آهنگش یه بخش اوج داره که خب من نمیگم خفنه چون در اون صورت مطمئن نیستم چه فکری دربارم میکنید ! ولی خب چیزی که برام جالب بود دیروز توی یوتیوب یه فیلمی پیدا کردم از یه دختری که احساساتشو نسبت به این آهنگ به شکل صد و پنجاه درصدی بروز میده و من واقعا دیدم فقط من نیستم که گاهی روانی یه تیکه هارمونیک میشم و کلا بشر های دیگه ای هم هستن . البته اون دختره یه تختش کم بود چون آخه برا چی باید از لذت بردنش از آهنگ اونجوری فیلم بگیره و خودشو مسخره کنه ؟؟ 


یعنی تا آهنگ میرسید به اون بخش اوجش دختره لبتابو پرت میکرد زمین من نمیدونم چطور سالم موند‌ . بعد به صورتش چنگ میزد و میگفت واااای ایهالناس این چیههههه سلنااااا لامصب ! 


بعد مثلا میرفت رو فاز هنگ بعد آخرش گفت الان نمیدونم چی بگم . دستشو نشون میداد میگفت احساس مور مور بهش دست داده و اینها ! خلاصه ویدئو فانیه :دی 


sina S.M
Masi Rika
۰۱ مرداد ۰۱:۳۳
واقعن شیوه مدیریتی این مدل دوستان تحسین برانگیزه!!:))
من سر جمع یه رابطه رو نمیتونم سرپا نگه دارم!تهش همه چی از درودیوار رابطه هه میزنه میپاچه بیرون!!-_-
پاسخ :
اینم میگه دو روزه بهم میریزه رابطه هاش :))
سنا **
۲۹ تیر ۲۲:۴۸
این آشپزی همینجوری داغون هست دیگه ترکیبش با شیر.... :|
پاسخ :
آفریقایی اند دیگه 😂 کلا متفاوت نباشن نمیشه 😂😂 

ما شیرو با پیتزا نمیخوریم . اینا با خون میخورن -_-
هَشْتْ حَرفى
۲۹ تیر ۱۲:۰۳
من اصلا قصدم تیکه اندازی نبود. دقت کن تو جملات، چندبار هویت رو به کار بردم. صرفا وقتی هویت رو فاش میکنی مشکل داره؛ اما، نه به این خاطر که وب خودته که چون مینویسی، هرچی بخوای میتونی بنویسی . شخصیت یه نفر وقتی له شده ست که هویتش فاش بشه. عکس هویت یه نفرو فاش میکنه. گفتم که از اولم مشکلم عکس بود که کاش حل شده باشه!
پاسخ :
اوکی ... 

ممنون از کامنتات 

:)
هَشْتْ حَرفى
۲۹ تیر ۰۵:۵۳
شما باید دقیق تر بخونی کامنت قبل رو.  گفتم هرچی دلت بخواد میتونی بنویسی و ایرادی نداره. نوشتم نقدتم پذیرفته ست و اتفاقا همه رو خوندم که اینو گفتم. به خاطر علاقه ای که به شخصیت پیچیده ت تو نوشته هات دارم جزو معدودهایی هستی که تا روشن شی میام میخونم. مسئله ی من صرفا عکسه نه هیچ چیز دیگه و گرنه که تو همون پستا میگفتم. 
پاسخ :
بله گفتی میتونی ، ولی بالاخره تیکتو انداختی و گفتی با زشت ترین واژه ها تمسخر میکنی و اینا . خواستم فقط اون بخش رو توجیح کنم  یا مثلا میگید شخصیت ملت رو له نکنید !!! من یه پست نوشتم که نقدی بود که شاید بشه طنز برداشت کرد اصلا هم کاری ندارم شخصیتش له بشه . چون توی زندگی واقعیش خللی ایجاد نمیکنه بهرحال . اگه تو صورتش این حرفا رو بزنم خب ناراحت میشه و این بحثش جداست . ولی من همچین کاری نکردم. 

ممنون که وب رو میخونی . 😶 
sina S.M
۲۸ تیر ۱۵:۳۱
تگ های کلاس زبان و میمون آپدیت شدند. 

چند تا پست بود که پنهان مونده بود . !: 
هَشْتْ حَرفى
۲۸ تیر ۱۴:۲۴
امیرحسین! 
به هرحال همچین اجازه ای ندارید که کسی رو با زشت ترین واژه ها به تمسخر بگیرید و هویتش رو افشا کنید. این نهایت آسیبیه که به شخص میشه زد. اینکه فکر میکنید بدون آسیبه مضحکه. بنده طبق رسالتی که واسم مشخص شده حرفمو با استدلال زدم. ایشون رو نمیشناسم که وکیل و کفیل بشم. 
شما اون کسی نیستید که تاوان بقیه رو مشخص میکنه! قرار نیست مجازات کنید به خاطر امور شخصیشون. مغالطه وار شخصیت ملت رو له نکنید و حریمشون رو نقض نکنید.
خواستید میتونید فکر کنید بهش و اگر هم که نه و اصرار دارید روی موضع خارج از ادب و فرهنگ ، میتونید ادامه بدید.  اگر ادامه دادید ابدا نباید پستی بنویسید که بگه بی فرهنگی یا فقر فرهنگی تو شهری مثل تهران دلیلش چی میتونه باشه و چه خوبه که برم اروپا یا آمریکا. باید تو خودتون اول دنبالش باشید و اگر به این نتیجه رسیدید که کارتون اشتباه بوده آزادید هرآنچه میخواید بگید و از فرهنگ های بالاتری مثل اروپا هم تمجید کنید.
میتونید خاطراتش رو همین شکلی بگید و ابرادی هم نداره یقینا ، نقدتون هم وارده، اما حق ندارید عکسش رو به کسی نشون بدید. 
نهایتا اینکه اینجوری شما خودتون رو زیر یه علامت سوال بزرگ تر از علامت سوالی که بالای سر اون شخص گذاشتید میبرید. حواستون باشه که سنگینیش اذیت میکنه.
پاسخ :
محسن نبودی ؟! 
//
بنظر شما من حق دارم هرچی میخوام دربارش غیبت کنم ولی عکسش رو حق ندارم به کسی بدم ! 

خب صحیح . تا اینجا من عکسشو به کسی ندادم ! خب پس نقد شما وارد نیست :) 

مسلما در اروپا و آمریکا آزادی اونقدری هست که آمار تحقیر و مسخره کردن و بی آبرو ساختن افراد از اینی که در ایرانه بیشتره . 
اونجا کسی خودشو سانسور نمیکنه ... :) کلا با خود سانسوری مخالفم. اگر یه گیر و گوری توی وجود من هست تقصیر جامعه ای هست که توش زندگی میکنم چرا باید چشمامو ببندم و وانمود کنم که آدم های دورو برم همشون بلا استثنا فرشته اند و توی وبلاگم حق ندارم بهشون بگم میمون !!!؟؟؟ 

اونچه که در این کشور برای من جالب نیست مسائل دیگری هست . و الا نقد کردن افراد در وبلاگ شخصی جزو آزادی های هر انسانیه ! تا زمانی که اون شخص شکلی از واقعیت نگرفته و من اسمش رو اینجا نیوردم و فقط در غالب روحی هست که در ذهن منه ، خب میتونم هر حرفی خواستم پشتش بگم ... تازه منم فقط چندتا ویژگیشو گفتم ! مثلا اینکه همزمان با ۱۰ نفر در ارتباطه رو که از جیبم در نیوردم خودش جار زد وسط کلاس . همون وسط کلاسم همه بلند بلند تیکه مینداختن بهش این کاری که من کردم در برابر کاری که بقیه همکلاسی ها میکردن هیچی محسوب نمیشه ! :دی جمع یه جمع صمیمی بود و خب آخر کلاس هم تیچر گفت لابد میخوای داستان مارو بنویسی ! بهشون گفته بودم نویسندم و خب نویسنده ها لزومی نداره شخصیت ها رو تغییر بدن. شاید لازم باشه گاهی خود همون شخصیت بیاد وسط . تا زمانی که به زندگی شخصیش صدمه ای نزده و اون رو تحت الشعاع قرار نداده میتونم داستانمو به هرشکلی که دلم میخواد بیان کنم ! تازه خیلی از نویسنده ها در این حدم قبول ندارن و حاضرن زندگی یه نفر به هم بریزه ولی اینا داستانشون رو چاپ کنن. خودم از یه نویسنده شنیدم عین همینو . 

 اصلا وبلاگو برای چی ساختم ؟ برای اینکه بتونم به کسی که نمیتونم جلوی صورتش بگم : عوضی ! . 
بیام و توی وبلاگ بگم . اینجوری خودش هم نمیفهمه و الکی دعوا پیش نمیاد . ازون طرفم منم تخلیه میشم ! 
و بقیه بدونن همچین افرادی تو اون دنیای بیرون دارن وول میخورن . اگر قرار باشه ادای اینو در بیارم که همه فرشته اند پس زندگی تو این دنیا به چه دردی میخوره ؟!! 

شما هم زیادی شلوغش کردی ! من کلا درباره این آدم سه تا پست بیشتر نگذاشتم. پست های دیگه ای هم گذاشتم که انگار اونا رو تاحالا ندیدی . :! 
عجیبه برام بعد این همه خوندن این وبلاگ تازه فهمیدین من آدما رو بدون رودر بایستی و خیلی رک ایراداشونو میریزم روی دایره :!
مریــــ ـــــم
۲۸ تیر ۱۳:۳۴
به سختی
:)


کلاس زبان فرق میکنه
چه طوری بگم ،خب من 4سال دانشگاه هیچ مشکلی با پسرای کلاسمون نداشتم اما ترجیح میدم کلاس زبان مختلطی نرم
پاسخ :
بله خب عادیه .
 توی همون جمعی که من دیروز بودم چند نفر سرشونو انداخته بودن پایین و سرخ شده بودن از این بحثای خاله زنکی :دی 
مریــــ ـــــم
۲۸ تیر ۰۹:۱۱
یکی از ملاکای اصلیم برای انتخاب کلاس زبان مختلط نبودنش بوده
برای همین مسایل
:|

پاسخ :
خب پس چجوری تو جامعه ای که مختلطه میخواین دووم بیارید  ^_^
هَشْتْ حَرفى
۲۸ تیر ۰۷:۳۷
از ما گفتن :) رفتار مناسب شخصیتت نیست :) اون چیزی که من از شما تو این وبلاگ دیدم نمیتونه این رفتار رو بپذیره. طبق استاندارد خودت  باید ببینی درسته یا نه، نه طبق برون گرا بودن اون یارو. 
پاسخ :
فکر کنم اونقدر اجازه داشته باشم که با ادمای دور و بر خودم شوخی کنم بدون اینگه بهشون اسیب برسونم ! 

شاید اون دختر یه جورایی داره تاوان اون همه دلی رو که باهاشون بازی کرده رو میده ! اینجوری به قضیه نگاه کن ! 

من فرق آدمی که احترام براش مهمه و مهم نیست رو خوب میدونم مطمئنم این ازون ادماست که براشون مهم نیست . پس الکی وکیل وصی اینجور افراد نشید محسن خان ؛)
کنت دراکولا
۲۸ تیر ۰۵:۵۰
این غذائه خوراک دراکولاست!؛)
پاسخ :
نه بابا خیلی معروفه همه جا میخورن .... :/ 
کنت دراکولا
۲۸ تیر ۰۵:۴۹
سینا بفرست عکس اون قوزمیتو:))
پاسخ :
فک نکنم بقیه اجازه بدن ! 😁😆
هَشْتْ حَرفى
۲۸ تیر ۰۰:۵۰
دختر و پسر نداره. من الان شمارو نقد نمیکنم آقاجان. چرا تفکیک میکنید؟ چه فرقی داره دختر با پسر تو این مورد؟ شما به هویت اون فرد ارزش قائل نشدید. کسی که عکس اون فرد رو میبینه حتما دیدش این نیست که این فلان حیوونه. ولی اینجا و کسایی که ممکنه شما عکسش رو بهشون نشون بدید با میمون میشناسنش. بد نیست؟ جالبه واقعا؟ می ارزه به خنده ش؟
پاسخ :
کسی که با ۱۰ نفر رابطه داره و اینو داد میزنه تو جمع ... دنبال جلب توجه و شهرته . منم دارم مشهورش میکنم !!! 

حالا شلوغش نکنید بابا . هنوز به کسی عکسو نشون ندادم 😂😂😂😂


دختر و پسر داره ... عکس یه دخترو یه دختر دیگه ببینه خیلی هم اشکال نداره .

نمیگم حیوونه . میگم لقبش میمونه خب ! بعدم پست جنبه طنز داره و اصلا من اینقدر بیرحمانه با خودش رفتار نمیکنم که تو این پست ...‌ 


عکسشم میدم چون میدونم مشکلی نداره با این مساله . ادمای برونگرا به طور کلی دنبال دیده شدن اند ... همه مثل من و شما نیستن که عکس پروفایلشون تخیلی باشه
هَشْتْ حَرفى
۲۸ تیر ۰۰:۲۴
برای عمومی که شماره شرو دارن برادر من. عمومی که میشناسنش و میشناستشون. این بازی با هویت آدماست. کافیه یه لحظه خودت رو بذاری جاش و یکی یه جای دنیا این کار رو با عکست بکنه. 
پاسخ :
من شمارشو ندارم ولی تلگرامشو دارم .. 

من خودم میدونم دارم چیکار میکنم . طرف عکس پروفایل اینستاشم همونه . اونو هر کسی میتونه با سرچ پیدا کنه . بعدم من فقط به دخترا میدم عکسشو ! 😐😐😐 


هَشْتْ حَرفى
۲۷ تیر ۲۳:۰۴
عکسشو به کسی نشون نده :) 
پاسخ :
تو تلگرامش گذاشته . برای عموم ازاده
امـ اچـ
۲۷ تیر ۲۲:۱۲
اه اه خوووون آخهههه؟:/
منم انقد نوشتی ازش دوست دارم عکسشو ببینم😂✌
پاسخ :
🤓
بهار پاتریکیان D:
۲۷ تیر ۲۱:۳۶
آشپزی با خون؟؟؟؟  یا ابلفض -_-
+
میشه ببینمش منم؟ :)
پاسخ :
به سلامتی آشپزی با خون دشمنان 😈
بله بله میمون منتظره عکسشو همه ببینن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان