یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

ماجرای حمید صفت

واقعا سرم شلوغ تر از این حرف هاست که بشینم ازین پستا بنویسم :! 

sina S.M
fa fa
۳۰ مرداد ۲۱:۴۸
چی هست اصا ماجراش؟ دوسه بار تو اینستا اسمشو شنیدم
پاسخ :
نمیدونم میگن ناپدریشو به خاطر اینکه مامانشو کتک میزده به قتل رسونده
مریــــ ـــــم
۳۰ مرداد ۱۰:۳۴
اهااان
خب پس
:)))
پاسخ :
:)
مریــــ ـــــم
۳۰ مرداد ۰۹:۴۹
جدی؟؟
من فکرکرم ادم اهل هنری هستی که این نقاشی رو کذاشتی
اخه نقاشی معروفی هست
اسم نقاششو یادم نمیاد
فقط میدونم اسم تابلوش شب پر ستارست و با رنگ روغنم کار شده
پاسخ :
ونسان ونگوک :) میشناسمش بابا ! 😐
 ادم اهل هنری هم هستم :/// 

ولی در شان این اثر خفن که قیمتش میلیون دلاریه نیست که بیاد در ابعاد کوچک بالای وبلاگ من قرار بگیره :/ برا همین میگم شاید عوضش کنم !
دُچــــ ــــار
۳۰ مرداد ۰۹:۳۹
دقیقا چجوری شلوغه سرت؟ :)
پاسخ :
نمیدونم . کلاس زبان یه روز در میون هست . این ترم جدید برای هر جلسه باید دو ساعت تکلیف بنویسم. به جز اون کلاس تنیسم میرم هفته ای دوبار . 

بعد کلاس سه تارمم هست . 

الانم باید برم دانشگاه گواهی بگیرم برا یه کاری . 

کلا منتظرم دانشگاها شروع بشه یکم سرم خلوت بشه 😖 
مریــــ ـــــم
۳۰ مرداد ۰۸:۵۴
اره بابا
:)
میگم من این نقاشی شب پر ستاره رو خیلی دوست دارم
روز اولی ک امدم تو وبلاگت خیلی خوشم امد که این عکسو گذاشتی بالای هدرت
:)
دوستم یه کیف داشت همین نقاشی روش بود 
همیشه سعی کردم ازش اون کیفرو بگیرم اما هیچوقت ندادش بهم
پاسخ :
عه ! من خیلی شانسی اون عکسو گذاشتم 😂 هی میخوام عوضش کنم یادم میره . 
مدیر وبلاگ
۳۰ مرداد ۰۱:۰۵
هههههههههههه 
پاسخ :
:////////
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان