یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

کیا بیدارن 😕

محض کنجکاوی

sina S.M
פـریـر بانو
۱۰ شهریور ۲۳:۳۶
در واقع بهتره بگیم اونایی که زود تحت تاثیر قرار می گیرن نباید این فیلمو ببینن چون یه جور راه باز کردن جلو یه بچۀ 17 ساله س که آره بیا یه عکس رو جلوت باز کن و فلان کن و کلی چیز دیگه... واقعا میتونه یه نوجوونو به انحراف بکشونه این فیلم :|

دقیقا منم موقع فیلم همین کلمه به ذهنم رسید! که لوسه :دی یعنی حداقل انتظار داشتم هانا هم از طرف خانواده هم به لحاظ درس و هم رفقا اونقدر تحت فشار باشه که راهی جلوش نباشه و بزنه خودشو بکشه! نصف چیزایی که هانا به خاطرش خودشو کشت لوس بازی محض بود :|

بریکینگ بد رو ندیدم. سریاله؟ قشنگه؟ چه ژانری؟
پاسخ :
خب سرچ کنید دربارش یه زمانی پربیننده ترین سریال جهان بود تا قبل از گات ‌ 

حالا لو ندین من تازه اپیزود چهارم 😂😂😂
اسمان ***
۱۰ شهریور ۲۰:۱۳
اخی فقط یه دیشب نبودم حاظریم روبزنم...
پاسخ :
פـریـر بانو
۱۰ شهریور ۱۳:۱۰
نه اتفاقا قبلا دیدم منتهی کامنت ندادم :))
مثلا یه پستم این بین حذف شده! (اینم مدرک سر زدنام :دی)

البته من اون سریالو با اینکه پیامای خوبی داره پیشنهاد نمیدم به افراد زیر 25 سال! چون همه اش داره به مسائل خاک بر سری می پردازه :دی
پاسخ :
نه خب خود شخصیتا ۱۷ سالشونه بعد چطور میگی برا ۲۵ سال ^^ ولی اره برای کسی که ازین قید و بندا داره ندیدنش واجبه . به نظر من که پیام خوبی نداره ولی دیدنش جالبه منم که کلا از شناخت ادما خوشم میاد ‌ . کل قضیه خیلی به نظرم لوسه مثلا کسی که بریکینگ بد دیده باشه این سریال براش یه سری مشکلات بین بچه های دبیرستانی لوس و احساساتیه ... 😂 مثلا تو بریکینگ بد طرف صبح از خواب پامیشد میدید دوستش با یه دبه بنزین رفته میخواد خونه زندگیشو به آتیش بکشه . 😂 این بچه بازیا نبود که :))) البته هرژانری رو نسبت به خودش باید سنجید اینام شوخی بود بیشتر :دی 
פـریـر بانو
۱۰ شهریور ۱۱:۰۳
اگه با نه ساعت فاصله قبول می کنین: منم بیدارم :))))

قالب جدید هم مبارک :]
پاسخ :
نگاه کن انقد سر نزده تازه متوجه تغییر قالب شد! 
راستی به خاطر تو رفتم اون سریاله رو شروع کردم به دیدن :دی
سایت تفریحی چفچفک
۱۰ شهریور ۰۵:۳۸
منم بیدارم الان ساعت 05:38
پاسخ :
چفچفک ^^
هویجوری :)
۱۰ شهریور ۰۲:۱۸
کیا خوابن الان؟👀😃
پاسخ :
:)) هویج 
fa fa
۱۰ شهریور ۰۱:۲۴
من افسرده ام؟
پاسخ :
نه من افسرده ام 😂 

البته پست اخرت رو اگه فاکتور بگیریم . اونو  حواسم نبود :دی
fa fa
۱۰ شهریور ۰۱:۱۸
متاسفانه من🙁
پاسخ :
بل بله ! 😊 اصلا از علائم افسردگی شب زنده داریه کلا :دی 
امـ اچـ
۱۰ شهریور ۰۱:۱۴
پاسخ :
سلام ! میس عکاس :)
کوثر
۱۰ شهریور ۰۱:۱۴
me✋
پاسخ :
بله بله
آقای دال
۱۰ شهریور ۰۱:۰۹
:)
پاسخ :
سلام . چه خوب یه شخص جدید !
Va hid
۱۰ شهریور ۰۱:۰۹
من بیدارم!!!همون که از کامنتاش بدت میاد آقای محترم!!!ً
پاسخ :
از کامنت که نه از کامنت دهنده 😂 

خب واقعا بهم برمیخوره هربار آهنگ میذارم با سه تا علامت تعجب تو جیبت پیدات میشه و میگی : چه سلیقه ی عجیبی !!!! 

یعنیا میخوام تیکه تیکت کنم اون موقع و روی همون علامت تعجبا به سیخ بکشمت و کبابت کنم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان