یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

چرا هیچ وبی برام جذاب نیس ؟

واقعا چرا ؟؟ اگر وب جذابی میشناسید معرفی کنید . هیچ کی پیدا نمیکنم که خالصانه بنویسه و چیزای بی ربطو به هم ارجاع نده ‌

sina S.M
حسین ژوان
۱۹ شهریور ۲۰:۱۶
سینا کاری میکنم در صد روز اینده وبم برات جذاب بشهههه.
شاید تو پیوندها اضافم کنی کسی چه میدونه!
خخخخخخخخ
پاسخ :
ادم تو رو در بایستی میمونه :))
פـریـر بانو
۱۴ شهریور ۰۲:۲۴
هووممم چه جالب! من خودم هیچوقت نمی تونم بگم هیچ وبی برام جالب نیست :)
پاسخ :
:)
پرهام :
۱۳ شهریور ۱۴:۰۳
این وبلاگ رو توی بلاگفا پیدا کردم. وبلاگ زنده و خوبیه.
http://jamaandeh.blogfa.com/

واین که فک کنم قبلا معرفیش کردم
http://vaahe.blogfa.com/
پاسخ :
ممنون . 
ــ یاس ــ
۱۳ شهریور ۱۲:۰۳
http://mrsshin.persianblog.ir/

من همیشه از اپدیت شدن این وبلاگ خوشحال میشم.
البته سلیقه ای هست دیگه. :)
پاسخ :
ممنون ! خوش سلیقه بیان اصلا تویی :دی
هویجوری :)
۱۳ شهریور ۰۱:۵۳
من بیشتر دوسس دارم:)
http://doctorkhatereh.blogsky.com
پاسخ :
مقسی
هویجوری :)
۱۳ شهریور ۰۱:۳۱
من وبلاگ خاطرات مطب دکتر خاکستری و خیلی دوس دارم:)
پاسخ :
منم دوستش دارم اسم جالبی داره ‌ . راستی ادرسش چیه؟ 
mitra .mo
۱۲ شهریور ۲۳:۵۶
پس من چییییییییی؟
پاسخ :
ببخشید خب -_-
مریــــ ـــــم
۱۲ شهریور ۲۰:۱۴
بزرگترم
احترامم واجبه
:)
پاسخ :
بله ! :| برپاااا
مریــــ ـــــم
۱۲ شهریور ۱۹:۵۹
لازمه بگم منم ۱۵۰۰هستم
:))
یه زمانی کشته مرده زیباکلام بودم ولی الان میفهمم همه تحلیلاش مث تحلیلی در مورد اتوبوس بچه هرمزگانی کرده بود الکی و ابکیه 

پاسخ :
منم قبولش ندارم صد در صد ولی خب نزدیک ترین ادمی به لحاظ فکری به من که تو مملکت راست راست راه میره و تحت پوشش قانون هست ایشونه . 

==== 

راستی ؟ پس از من پیر تری 😂 هاها


اسمان ***
۱۲ شهریور ۱۹:۵۶
http://avocado.blog.ir
من این وب دوس دارم دوست داشتی بهش سربزن..
پاسخ :
سر میزنم . هرچند قبلا سر زدم و جذبم نکرده . البته خیلی وقت پیش بود
دُچــــ ــــار
۱۲ شهریور ۱۹:۵۵
با اینکه نظرات خودمو اونجا نمیگم ولی شدیدا مرگ بر امریکا رو قبول دارم :) مخصوصا توی پست فردام
پاسخ :
اره حالا هرکی عقیده ای داره ... 
دُچــــ ــــار
۱۲ شهریور ۱۹:۵۲
ولی می فهمم چی میگی قبلا دو سه تا وب جذاب سراغ داشتم که اونا هم دیگه جذاب نیستن برام ... چرا اینجوری شد واقعا؟ :)
پاسخ :
نمیدونم . فقط حس میکنم وب نویسی دیگه مثل قبل مزه نداره 😒
مریــــ ـــــم
۱۲ شهریور ۱۹:۵۱
چرا میخونمش هنوز
ولی مث قبلنا نه
پاسخ :
کلا حس میکنم اینجا موندن فایده نداره ‌ ‌ ولی یه وبلاگ هزار و دویست روزه رو نمیتونم ول کنم به امون خدا ‌ . مشکل اینجاس
دُچــــ ــــار
۱۲ شهریور ۱۹:۵۰
نه بهم برخورد اصلا :)
+ داداش تو فیشنگارو داری! :) مخصوصا کلمات کلیدیش :/
پاسخ :
 دچار برادر ! حالا اسمتو نمیدونم به جاش میگم برادر ! 

یکم وبت تو مایه های مرگ بر امریکا و ایناست منم تو فاز صادق زیبا کلام اینام 😂


دُچــــ ــــار
۱۲ شهریور ۱۹:۴۸
عه سینا ! :)
پاسخ :
جان ؟ الان ینی ناراحت شدی ؟؟ ؛)
مریــــ ـــــم
۱۲ شهریور ۱۹:۴۱
نمیدونم
:|
http://pomodoro.blog.ir/
این وبلاگو ببین
من به شخصه قبلنا خیلی دوسش داشتم
پستای قبلیشو ببین
پاسخ :
ینی الان دوسش نداری ؟؟ 
بهنام حاتمی
۱۲ شهریور ۱۹:۴۰
Jamww.blog.ir 
پاسخ :
وبلاگ خودت ؟ 😐 بذار یه نگاه بندازم

...
خیلی رو داری ! شارژ موبایل ://
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان