یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

شما در گوش من میگویید و من بلند اینجا فریاد میزنم ! البته فقط بخش کوتاهی از آن بدون ذکر نامتان ^_^


کامنتای خصوصی ! در اینجا بخش های کراپ شده ای رو از کامنتای خصوصی میبینید . اگه تونستید برای خودتونو پیدا کنییید ^^ 


 هیچ دو عکسی متعلق به یه نفر نیس :) پس هر عکس نماینده یه خواننده است . 


دو تا عکس آخر دقیقا دو تا نظر مخالف همن ! 



/////


######

######

######

######

######

######



######

######

######

######

######

######

######


sina S.M
علیـ‌ تَرین
۲۲ شهریور ۱۶:۴۰
یاد اون روزا که هر روز بیان میومدم هم بخیر :))
پاسخ :
:) زیرک !
Masi Rika
۲۲ شهریور ۱۶:۲۲
جا زدن درست وسط مراسم خواستگاری؟!-_- 
غمت نباشه عزیزم...به همه که نباید شعور میرسید،یه سریا جا موندن!-_-
.......
کامنتای من بچه زن بابا بودن سینا؟!😒چجوری دلت اومد اون حجم از لاولی بودن کامنتای منو نادیده بگیری و‌نذاریشون؟!😒
پاسخ :
مسی ازینطرفا ! میگن تو کوهای تبت یه غار هست که رو درش نوشته ورود ممنوع در اینجا یک عدد مسیر در حال مراقبه هست ! :/  

شما بیا من بفهمم اصن وجود داری بعد به روی چشم :دی 

راستی اینا کامنتای خصوصی نهایت مال ۳ هفته پیشه . یعنی هرکی به من کامنت خصوصی داده تو این مدت من یه برش از کامنتشو اینجا گذاشتم در حق کسی هم اجهاف نشده . 
ولی  اخرین کامنت خصوصی شما بر میگرده به ملی شدن صنعت نفت :دی 

---- 

اون دوستی هم که بهش دلداری بود یه آقا بود :) گفتم در جریان باشی کسی که جا زده یه دختر بوده :دی 
زم زم
۲۲ شهریور ۰۰:۴۷
شما آقایون کلا همه چیو پیچیده و امنیتی میکنین! ولی آدرس من دیگه خیلی ضایست باید عوضش کنم!شما هم شیطونی نکن لطفا!!!
پاسخ :
چشم ! حالا محض احتیاط رمزتو عوض کن اگه شبیه اون اعداده :)


اسمان ***
۲۲ شهریور ۰۰:۴۶
من فقط با اون تگ پست دیوانه خیلی حال میکنم ...درباره بقیش نظری ندارم:)

پاسخ :
تگ پست دیوانه سلام رسوند گفت چایی رو بذاری رو کتری من رسیدم ! 
زم زم
۲۱ شهریور ۲۳:۲۹
خب خداروشکر این بحث مسخره تموم شد (اعتراف میکنم مقصر  اصلی من بودم)                                مرسی از درکت! خودمم تازگیا متوجه این گافم شدم تازه فامیلیمم مشخصه :)
اون عددا هم رمزگشاییشون کار سختی نیست؛کلا گل کاشتم با این آدرس جیمیلم
پاسخ :
عالی ای تو اصلا ینی 😂😂 فک کنم بتونم با همین اطلاعات وارد ایمیلت بشم :)) 
ولی این ادرس ایمیل دقیقا دقییا همون سبکیه که مامان من دوست داره .

 منو دعوا میکنه میگه این ادرس ایمیلای مزخرف چیه که اسم کتاب مورد علاقتو برداشتی گذاشتی ! مثلا میخواستیم حساب مشترک باز کنیم نذاشت اونو بنویسم گفت ابروریزیه ! برا خودشو دو بار نوشت 😂😂


پرهام :
۲۱ شهریور ۲۲:۱۸
مثل این کارتون ها که طرف یه پیام سری دریافت میکنه بعد، خوندن پیام که تموم میشه، اون پیامه به طور خودکار منفجر میشه، حالا بیان هم باید آپشن "انهدام کامنت خصوصی بعد از خواندن شدن توسط ادمین" رو اضافه کنه به قابلیت هاش، از دست تو:-))
پاسخ :
دقیقا سکرت چت تلگرام همینه . منهدم میشه :))
زم زم
۲۱ شهریور ۲۰:۴۰
سینا جان بازم میگم صرف نظرخواستن از شما و گذاشتن آیدی براتون هیچ عیبی نداره ولی به نظرم برای داشتن راه ارتباطی ایمیل کافی بود لطفا منطقی باش و قبول کن! بعدشم به کار بردن اون دو تا کلمه به هیچ وجه نشون دهنده این نیست که من فکر بدی درباره ی مخاطب شما داشتم من انتقادم به روش ایشون بود اینجا هم یه وبلاگه آزاده و هر انتقادی به جاست!!
سخت نگیر آقای نویسنده:))
پاسخ :
اوک ! 
راستی بعد اینکه بهت گفتم زم زم فهمیدم من اسم واقعیتو میدونم :دی 

ولی خب به کار نمیبرم چون شاید نخوای بقیه بدونن 😂

+کلا نقطه ضعف من اون نوشته بالای بلاگه ! هرکی وسط بحث اونو بگه رسما نشان می تی کومان نشان داده و من در برابرش تعظیم میکنم :)))

منم زیاد سخت گرفتم فک کنم !! 
maryam !
۲۱ شهریور ۱۹:۵۸
به نظرم این تگ پست دیوانه رو پای همه ی پستات بذار :-‏"‏ P:
پاسخ :
چشم عزیزم ^^
زم زم
۲۱ شهریور ۱۷:۵۶
ایشون میخواستن براتون آیدی بذارن واین کاملا واضحه انقدر واضح که نیازی به قضاوت کردن نداره!! فقط بهانشون خیلی دم دستی بوده به نظرم!
 بعدشم کسی که اینجا دچار قضاوت شده شمایید کجای حرف من این معنی رو داشت که من فکر میکنم این خانم یا آقا!! هدف بدی داشتن؟!!من مطمئنم که ایشون فقط می خواستن نظرتونو بدونن!
پاسخ :
بهانش خیلی دم دستی بوده چیه زمزم جان ! اتفاقا کلی اومده بود چیز نوشته بود . خب مسلمن میخواست بدونه نظر من چیه برا همین اونا رو نوشت. 

بعدم نمیخواست ایدی بذاره میخواست یه راه ارتباطی بذاره که بتونه جوابشو بگیره هم ایمیل گذاشت هم آیدی :/ 

نمیدونم مگه کلمه های "افتضااح" و " زیرکانه " رو بکار نبردی ؟؟ ! 
mitra .mo
۲۱ شهریور ۱۷:۰۹
چه کاریه اخه کامنتای خصوصی مردمو گذاشتی؟:))))
دیگه عمومی شد!
+میتوان نتیجه گرفت مردم بی اعصاب شدن

پاسخ :
دقییا میخواستم همون نتیجه رو بگیری !
هویجوری :)
۲۱ شهریور ۱۶:۲۳
فقط اون آخری:|
پاسخ :
/: 
زم زم
۲۱ شهریور ۱۳:۴۹
اونی که آیدی تلگرام گذاشته بود چقدر افتضاح زیزکانه عمل کرده بود:))
پاسخ :
قضاوت اصلا خوب نیستا !!! 
من ایشونو میشناسم اصلا تو این فازی که فکر کردین نیس 
علیـ‌ تَرین
۲۱ شهریور ۱۰:۵۵
بله! :)))
پاسخ :
علی یاد اون روزا که هر روز کامنت میذاشتیم برای هم بخیر :))
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۱ شهریور ۰۹:۲۹
به به D:
پاسخ :
خودتو دیدی ؟ :دییی
Bahar Alone
۲۱ شهریور ۰۸:۲۳
واقعا هم پست دیوانه بود:/:)
پاسخ :
روش کلیک کن بازم میاره ازینا 😂
بهــ ــار..
۲۱ شهریور ۰۸:۱۷
چی بگم من الان؟ :))
پاسخ :
هیچییی 😂
مریــــ ـــــم
۲۱ شهریور ۰۸:۱۷
ععع
چقد کامت خصوصی
:))

پاسخ :
هوم خیلی عه
פـریـر بانو
۲۱ شهریور ۰۲:۵۰
فقط کامنت خودم :)))
پاسخ :
کلاس درسه طبق معمول :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان