یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

Painting and music


sina S.M
fa fa
۱۹ آبان ۰۱:۱۱
اع چقدر این نقاشیتو دوس دارم:)
پاسخ :
عه پس حتی اونم ندیدی ! وای بر تو . 
Masi Rika
۰۳ آبان ۱۶:۳۲
اول فک کردم منظورت ازین مدارنگی آبرنگیاس،بعد متوجه شدم چیو میگی!:)
من که به شخصه ترجیح میدم همون مدل سنتی قلم مو بگیرم دستم!:)
Masi Rika
۰۲ آبان ۲۲:۳۳
چه لقب یهویی ای!!مرسی!:)))

آره ولی تلفیقی بود بیشتر،اینجا انگار کشیدی برا آبرنگش!:)


پاسخ :
اوهوم . در واقع داشتم یه ابزار جدید به نام watercolor brush pen رو استفاده میکردم :) 

خیلی سرعتش بیشتر از ابرنگ با قلموعه !
Masi Rika
۰۲ آبان ۲۱:۳۶
چقد آهنگش ته دل آدمو خالی میکنه!:)

زدی تو کار آبرنگ؟!:))
پاسخ :
به جناب صدا قشنگ ! 

اره دیگه اینستامو داریا . ابرنگ کم کار نکردم 😅 
ستــ ـاره
۰۲ آبان ۱۸:۰۵
این کجاش اروپاییه؟ من نمیفهمم :دی

من همیشه آهنگارو گوش نمیدم. با یه بار هم معمولا این آهنگای آروم تو ذهنم نمیمونه. چون تم هاشون خیلی خیلی شبیه همه.
پاسخ :
اصل عکسو برات میفرستم ! تا ببینی اروپاییه . ولی خب نمیدونم چرا فکر کردی ایرانیه مثلا اون ماشینه اگه ایران بود پیکان بود :)) 

اوهوم . منم برا همین گذاشتم که بعضیا که نشنیدن بشنون ؛)
ستــ ـاره
۰۲ آبان ۱۷:۵۴
حاصب تجربیاتت توی یزده این نقاشی؟؟ :)

چه آهنگ آرومِ قشنگی 😍
پاسخ :
نه از یه مدل نقاشی کردم . اروپاست نه یزد :) 

خیلی خوبه :) دفعه n امه میذارمش تو وب . 

اسمش missing someone ive never seen 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان