یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

قضاوت های عشقی

تو زبون اینجا کلی کلمه هست که اخرش تلفظ نمیشه . مثل فرانسوی . (البته فرانسوی همه کلماتش اینجوره ، نه کلی ش) 


بذار راهو طولانی نکنم و اصل خود کلمه رو بگم : 


اینه

 hvorfor 


و تلفظ درستش اینه : وُ فُ = vo fo 


بعد تو کلاس زبانمون یه اقای لبنانی هست که هر وقت میخواد ازین استفاده کنه اینو تلفظ کنه میگه : وُ فُر . 

این اتفاق نزدیک ده بار افتاده و گویا این اقا اصلا نمیخواد این اشتباهشو اصلاح کنه . البته یه احتمال ضعیف هست اونم اینکه گوشش سنگین باشه و متوجه نشه که مردم R اخرش رو تلفظ نمیکنن !!  ولی خب احتمالش خیلی کمه و اینا . 



میخوام بگم یعنی این کسی که بعد این همه مدت زبان خوندن حاضر نشده در جهت بهبود اسپیکینگ خودش یه همچین تغییر جزئی ای بوجود بیاره معلومه اصلا عقل درست حسابی نداره 😂 حالا البته این اخرشو شوخی گفتم ولی خب شوخی ها هم همیشه یه پیامی توشون هست مگه نه ؟؟ 😊 


بهترین روش گفتن نظرات همون شوخیه به نظرم ! چون بعدش میتونی حرفتو پس بگیری و در عین حال به گوینده بفهمونی چی تو ذهنت میگذره . البته خب شوخی هم حدی داره در حدی که بشه پسش گرفت . مثلا میتونی بگی :" چقد خنگی !" بعد بگی "شوخی بود" 

ولی نمیتونی بگی " چقد کثافتی !" 

و بعدش اعلام شوخی بودن کنی 😂 هرچند "معمولا" اگر طرف دختر باشه میتونه به خودش ازین حقا بده ‌.


شما رو دعوت میکنم به دیدن این ویدئو . کسایی که سی کی رو میشناسن خودشون میفهمن این ویدئو از کجا اومده کسایی هم که نمیشناسنش اصلا به هیچی فکر نکنن فقط اینو ببینن و لذت ببرن . البته زبانتون باید خوب باشه در حدی که سلام علیک رو متوجه بشین (البته با سرعتی که native ها حرف میزنن) 


فکر میکنم این ویدئو از اسمون اومده انقد ارزشش بالاست به نظرم 😂 

شایدم صرفا فقط برا من جالب بوده . منی که مدام سرکوفت cool بودن دیگرانو میخوردم . حس میکنم لویی واقعا حرفیو میزنه که سالها تو دلم بود ولی نمیدونستم با چه زبونی باید میگفتمش 😂


البته خب ازون جا که تو زبان فارسی همچین سخنانی گفته نمیشه باید صبر میکردم انگلیسیم خوب میشد و خودم میرفتم دنبالش .


 اینم یه عکس که اگه قبلا دیدینش دیگه دوباره بینی نشه : 




https://youtu.be/uJHGOw0B7PE


(لینک یوتیوبه باید کپیش کنین تو مرورگرتون . 

ترجیح میدم لینک مستقیم ندم ) 

sina S.M
فاطمه .ح
۳۰ تیر ۱۲:۲۳
صحنه‌ی جالبی بود اون کلیپه. البته دلم به درد اومد اونجوری راننده رو ناراحت کرد :))

من زبانم متوسطه اما متوجه شدمش :| اونقدم نیاز نبود زبان خوب باشه.
پاسخ :
خب زبانت از متوسط بهتره ! 😐 من از تو بزرگترم میدونم کدوم سطحی متوسطه و کدوم سطح بالا . حرفم نباشه :دی
سکوتـــــــــ پاییزی
۳۰ فروردين ۰۱:۲۸
موفق باشی:)
پاسخ :
ممنون . شما هم !
سکوتـــــــــ پاییزی
۲۹ فروردين ۲۳:۲۳
اتفاقا باهات موافقم .. نوشته هات بیشتر میخوره خودت باشی ، یعنی راحت تر نوشتی:)
پاسخ :
:) حالا کجاشو دیدییی
سکوتـــــــــ پاییزی
۲۹ فروردين ۱۲:۲۹
خب باشه متفاوت نشدی .. همون آدمی که بودی هستی😕

اتفاقا متفاوت شدن خوبه ، یعنی اینکه زندگیت جریان داره و داری لذت میبری :))
پاسخ :
شوخی کردم . من کلا عادت دارم وقتی واکنش خاصی ندارم به چیزی میگم :خودتی ! 

مثلا مامانم میگه راستی چقد خوشتیپ شدی . میگم خودتی ! 😂 
اتفاقا ولی فکر میکنم بیشتر دارم "خودم" میشم از وقتی اومدم اینور . تو اون مملکت همش باید تلاش میکردم اون "ایده عال" ای باشم که جامعه و فامیل ازم میخواد ولی اینجا قشنگ همونی ام که خودم میخوام . البته خب تا حدی ام خودمو تغییر دادم ولی اونقدر اساسی نیس . 
سکوتـــــــــ پاییزی
۲۹ فروردين ۰۲:۱۰
سلام :)
اول یه چیز بگم بنظرم چقدر متفاوت شدی ... شایدم چون خیلی وقته نبودم و متنهات نخوندم الان حس میکنم متفاوت تر شدی:)

شوخی خوبه ولی خودش یه هنره اینکه چطور با شوخی و خنده منظورتو بفهمونی در حدی که نزنی تمام کاسه کوزه ها رو بشکنی ... 
منو یادته دیگه؟؟:))
پاسخ :
نه پس یادم نیس ! 😂 
علیک سلام ! 
متفاوت هم خودتی !!

:)
بهــ ــار..
۲۴ فروردين ۰۰:۲۰
نه. بعضی شوخیا وقیحانه ست.
مث این میمونه که ببینی یکی سرشو از پنجره آورده بیرون بهش بگی مثل اسب توی استبل شدی و بخندی. این واقعا شوخی نیست. تحقیره دیگه
پاسخ :
خب مرز های هر کسی فرق داره برای شوخی :) تو جمع های پسرونه ندیدی چیا میگن به هم که ! هرچی فحش غلیظ تر باشه میفهمی رفاقت بینشون بیشتره . البته من از افتخاراتم اینه که هیچ وقت قاطی این اکیپا نشدم 😂 

یه موقعم هست طرف قصدش اینه که ببخشید ببخشید ولی قصدش اینه بهت برینه ولی برای اینکه بتونه دست پیشو بگیره میگه شوخی کردم بابا چقد بی جنبه ای اسکل ! 😂 این جور ادما رو من اصلا باشون دوست نمیشم که برسیم به این مراحل ! 😁
بهــ ــار..
۲۴ فروردين ۰۰:۱۳
حالا هی ادای این خارجکی هارو در بیار :))))))
+ نه حس میکنم دقیقاً اون نیست. حداقل تو ذهن من یه جور پا از گیلیم اون ور تر گذاشتن معنی میده.
پاسخ :
بیخیال . همه شوخی ها پا از گلیم اونور گذاشتنه دیگه ! یعنی مثلا بعضی شوخیا توشون گز تعارف میکنن ؟ 😂 


بهــ ــار..
۲۴ فروردين ۰۰:۰۶
ولی شوخی کردن من همون چقد کثافتیه. ولی خیلی بدم میاد که تو شوخی به شخصیتم تعارض بشه. تو این زمینه ها کاملا وحشی میشم :|||
پاسخ :
گفتم که دخترا اینجورن تو ام دختری دیگه 😂😂😂 مدرک ازین واضح تر ! #شوخی 

تعارض همون تجاوزه ؟؟ فارسی یادم رفته تو غربت :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان