یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بازنشر یه پست جالب :! لاقل برا خودم :/

خب این پستی که الان اینجا لینکشو میذارم تا الان کامنت هاشو مخفی کرده بودم ولی الان کامنتاشو باز میذارم . شرح یکی از دعواهامه با ادمی که مدت طولانی میشناختمش و یهو تبدیل به زامبی شد و دیگه یه کلمه هم نمیشد باش حرف زد . نمیدونم زندست یا نه ولی خب این پست رو گذاشتم اینجا بهرحال خواستید یه نگاه بندازید : 



پست دعوا با زامبی 

sina S.M
کنت مونت کریستو
۲۵ آبان ۰۹:۰۹
تو دیگه رو دست من،از بس رکی:)
+البته که این اصلا خوب نیست!اصلا:))
پاسخ :
خوبه بابا !
Unknown 96
۲۴ آبان ۱۷:۰۶
آره خوندم منظورم همون بحث اصلی بود که به خاطرش اون کامنت و پست و نوشتید ... که همون گفتید یادتون نیست :)
پاسخ :
خب حق بدین بحثی رو که ۹ ماه پیش داشتم یادم نباشه 😅
Unknown 96
۲۴ آبان ۱۶:۰۶
🤔 دعوا سر چی بود دقیقا :/
پاسخ :
اون پستو خوندین؟ 
 خودمم زیاد یادم نیست ولی یادمه یه کامنت خصوصی بلند و بالا براش فرستادم و قبل از ارسال دیدم اندازه یه پست نوشتم ! تصمیم گرفتم اون کامنتو پست کنم و موندگارش کنم و تو اون پست نگفتم مخاطب کامنت کی بوده . ولی خودش اومد کلی زیر پست کامنت داد و لو داد که کیه ! 

اینکه محتوای بحث چی بود هم توی نوشته ها معلومه :)
اسمان ***
۲۴ آبان ۱۵:۵۸
:)))))
 ادمایی که مدت طولانی میشناختمشون بعد یهویی بدون دلیل عوض میشن خییییلی دلم براشون تنگ میشه.. برای اون ادمی که  دیگه وجودنداره
زامبی جماعت این روزا زیادشدن:))
پاسخ :
اره گاهی ادما قبل از اینکه به طور فیزیکی بمیرن ، میمیرن .یه روز از خواب بیدار میشن و میشن یکی دیگه . ×_×
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان