یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

علنی ترین یا طولانی ترین کامنت خصوصی که برای یک نفر فرستادم ! بدون ذره ای اضافه و کم :)

از چند شخصیتی خوشم نمیاد شاید قبلا شخصیت مجازیم فرق داشت با واقعیم ولی الان همه جا رک حرفمو میزنم. 

دیروزم به یه خبرنگار تیکه انداختم !
و یکی از همراهان گفت : این دوست مارو ببخشید خیلی رک هست ^^  

خب حالا جوابتون : 

اولا که فکر ناراحتی من نباش :/ میخوای حتی فحش بده چون من دیگه میشناسمت ... دیگه بدتر از این نیست که هیچی جواب ندی ! که تازه خیلی وقتم هست با اون کنار اومدم:دی

اوخ الان که دوباره و دقیق خوندم کامنتتو متوجه شدم دلت بیشتر از اینها از من پره ! بله خیلی ممنون به یادم بودید :/ 
اما من فکر میکنم از کامنت دادن پشیمون شدی چون جوابی نداری بهم بدی ! 

همیشه ادما در قبال من اینطوری اند ... وقتی جوابشونو با توضیح و تفصیل میدم فکر میکنند من عصبانی ام که کلی چیز تایپ میکنم در حالی که حجم زیاد نوشته به معنی عصبی بودن نیست ... بعد جالبه این افراد پیش خودشون فکر میکنن من اعصاب ندارم در نتیجه پیش خودشون میگن که نباید با من بحث رو ادامه بدن . 
ولی در حقیقت چیزی که اتفاق افتاده اینه که خودشون اعصاب ندارن ... نه من ! اگر گفت و گوی فراستی و اصغر نعیمی رو ببینی متوجه میشی فراستی چقدر تسلط داره و اخرش نعیمی دستاش میلرزه و داره از عصبانیت منفجر میشه بعد به فراستی میگه : تو عصبانی هستی .

و در اون لحظه فراستی لبخند میزنه و خیلی با احتیاط میگه : مطمئنی که من عصبانی ام ؟؟ 


حالا اگر میشه اون کامنت جنجالیمو برای خودم بفرست چون خیلی دوست دارم دوباره بخونمش :) 

در اخر اینکه : فکر نمیکردم اداب معاشرت رو بهش اهمیت بدی ! مخصوصا با اون خط مشی مطالعاتیت و ضد اجتماع بودنت :/ 

باری ... آواز دهل شنیدن از دور خوش است ... هرکسی میخواد باهاش مطابق اداب معاشرت رفتار بشه ولی ایا هر کسی خودش هم اداب معاشرت رو رعایت میکنه ؟

+ من فیلم باز نیستم . وقتش رو ندارم . در حال حاضر در جایگاه اول موسیقی و دوم کتاب هست 
(به اضافه چارتا زنم ، خفنم خفنم خفنم خفنم)
sina S.M
maryam !
۰۶ اسفند ۲۲:۵۷
تو که همه ی کامنتا رُ داری پاک می کنی، موندم چرا پست رُ نگه داشتی !
پاسخ :
خب پستو نگه داشتم که یه روز که حوصلم سر رفته منتشرش کنم !
maryam !
۰۶ اسفند ۱۹:۴۱
چرا کامنتمُ پاک کردی ؟!
با بازنشر این کامنتا میخوای ثابت کنی آدم خفنی هستی ؟!
باشه ثابت کن، اما بذار یه نفرم که میخواد ثابت کنه هیچی نیستی، حرفشُ بزنه !
اینه کامنتُ پاک می کنی خیلی کار مسخره ایه سینا، مسخره و سطح پایین !
منُ یاد سانسورهایی میندازی که تو ایران هست !
پاسخ :
عزیزم بذار کلام منعقد بشه بعد تز بده .. من تو جواب کامنت قبلی دلایل واضح اوردم که چرا عدم نمایش زدم تازه نقل قولی هم کردم از سانسور هایی که تو ایران صورت میگیره . صبر نکردی من توجیحم رو بنویسم !!! ://// 

اصلا کلا چرا هی میخوای با من مخالفت کنی بشر ؟؟؟؟
maryam !
۰۶ اسفند ۱۹:۳۲
در حدی نیستی که وقت بذارم برای جواب دادن به این کامنت طولانیت !
در ضمن بچه بازایتُ جار نزن تو وبلاگ، بذار شان افکارت حفظ شه ! لازم نبود پستش کنی، می تونستی کپی بگیری از کامنت  ُ یه جایی برای خودت سِیوش کنی !


خی این هم سیر تکامل این کامنت :دی :

تو :
میخوای حتی فحش بده چون من دیگه میشناسمت
من : در حدی نیستی که وقت بذارم برای جواب دادن به این کامنت طولانیت !
در ضمن بچه بازایتُ جار نزن تو وبلاگ، بذار شان افکارت حفظ شه ! لازم نبود پستش کنی، می تونستی کپی بگیری از کامنت  ُ یه جایی برای خودت سِیوش کنی !
تو :

من در حال حاصر به کتاب رو اوردم ولی یک ماه بعد از کنکور مطالعه نداشتم ... 

افرین ! تونستی ناراحتم کنی

من : ( کامنتُ یادم نیست دقیق ! ) خب کامنت قبلی جدی نبود، فقط یه امتحان بود !
پاسخ :
جواباشو اینجا نمینویسم (خصوصی)^^ 
کامنت قبلی رم زدم عدم نمایش . بعدا که سر وقت خوندم نمایشش میدم . خوشم نمیاد کسی قبل از من بخونتش چون از محتویاتش اطلاعی ندارم . 

(تورو خدا ببین برای یه عدم نمایش باید کلی توجیه بیاریم که انگ سانسوریست بودن بهمون نزنن .. اونم در قسمتی از کره زمین که بیشترین سانسور ها صورت میگیره)
maryam !
۰۶ اسفند ۱۹:۲۸
سینا کلاً از این بچه بازیا خوشم نمیاد و نمی خوام درگیرش بشم،
اما در عین حال زورم می گیره یه نفر اینجوری منُ به بازی بگیره ُ من هیچ جوابی ندم بهش !


+ خب چون این پستُ علنی کردی، منم باز علناً بگم که از هر چی بدت بیاد سرت میاد، اینه که الان چند شخصیتی هستی ُ تو همین یه پستت هم کاملاً مشخص ُ مشهوده این موضوع :دی
دوم اینکه چرا باید ازت دلم پر باشه ؟! کاری نکردی که !
سوم: خب من بحثُ باهات ادامه میدم پس ((: نه اینکه ثابت کنم عصبی نیستم که نیستم واقعاً، کلاً خوشم اومد از این بازی ((:
چهارم: تو نوشتی از بعد کنکور فیلم ُ سریال میبینیُ  اجتماعی شدی ُ دیگه وحشیانه نمی نویسی؛ و کاملاً " بی جنبه " بازی در آوردی در جواب کامنت اول من، منم نوشتم اجتماعی بودن رُ در اجتماع یاد میگیرن و از دل کتاب ُ فیلم ُ آهنگ چیزی در این مورد در نمیاد !
من می توم اجتماعی نباشم، اما در عین حال تشخیص بدم آدم اجتماعی ر ُ از غیر اجتماعی و الخ !
پنجم هم اینکه من آداب معاشرت رُ رعایت کردم کاملاً؛ هرچند چندان مهم نیست،
مهم اینه که تویی که ادعای اجتماعی بودن می کنی، بلد نیستی آداب معاشرت رُ !
maryam !
۰۶ اسفند ۱۹:۰۶
خصوصی ۵ اسفند ۹۵، ۲۲:۱۴ sina S.M در مطلب تماس با من
در حالی که تو دنیا ما تناقض نداریم .

+ :)

خصوصی ۵ اسفند ۹۵، ۰۹:۵۲ sina S.M در مطلب تماس با من
 . کمتر کتاب خوندم و بیشتر به فیلم و موسیقی روی اوردم . همه اینها در سبک نگارشم در وبلاگ تاثیر مستقیم ۲۰۰ درصدی داشت .

خصوصی ۶ اسفند ۹۵، ۱۸:۰۷ sina S.M در مطلب تماس با من
+ من فیلم باز نیستم . وقتش رو ندارم . در حال حاضر در جایگاه اول موسیقی و دوم کتاب هست 


+ خب اینکه تو سه تا کامنت در کمتر از 24 ساعت اینا رُ نوشتی، اثبات میکنه که تو فقط زیاد حرف میزنی ُ کسی که زیاد حرف بزنه، فکرش خالیه ُ نمی فهمه چی میگه اصلاً !

اما من نمی دونم این همه تناقض در پست ( کامنت ) تو رُ چه جوری توجیه کنم !
اگه اینقدر برات جالبه این بازیا، از اول همه ی کامنتا رُ بذارم ! موافقی ؟!
پاسخ :
من ۴۰ دقیقه پیش به این کامنت جواب دادم . گفتم که فیلم دیدنم برای یک ماه اول بعد کنکور بود . الان با شروع ترم جدید وقت سر خاروندن هم ندارم و فقط میتونم موسیقی گوش بدم و کتاب بخونم . 

تناقض هم خودتی . دیدی چه راحت رفع و رجوع شد ؟ :/ 

...
مثل اینکه خودتون بیشتر خوشتون اومده ازین بازی ! :/ من اصلا نمیخواستم هویتت لو بره خودت لوش دادی ^^ پس یه جورایی شروع کننده باز خودتی :) 
maryam !
۰۶ اسفند ۱۸:۴۹
سینا خداییش خیلی بیکاری :))
میخوای بگم بچه ها برات یه کاری جور کنن از این علافی دربیای ؟!
پاسخ :
اتفاقا خیلی دوست دارم بیکار شم . از دیروز که با ۴ تا خانم متاهل و یه پسر کنکوری رفتیم گردش هی دنبال فرصتم که بیام یه پست بلند و بالا و ترجیحن رمز دار بنویسم درباره اتفاقایی که افتاد اونجا . و تجربه ای که تاحالا شبیهشو نداشتم :دی
 ولی وقت نمیشه . کارای دانشگاه ریخته سرم
maryam !
۰۶ اسفند ۱۸:۴۷
این جواب که جدی نبود سینا !

میخوای جوابُ بفرستم همینجا ؟!
پاسخ :
عجب ! پس خودتو لو دادی 😂
Darkest ..
۰۶ اسفند ۱۸:۴۴
هرجا سخن از جنجال است نام نیک فراستی می‌درخشد :)))
پاسخ :
اصلا این بشر معرکه است .. متاسفم که این روز ها همه ضدش شدن . حتی رامبد جوان که یه زمان دعوتش کرد خندوانه . 

سر قضیه فرخ نژاد هم خیلی ناراحت شدم . من جفت این افرادو دوست داشتم . حالا افتادن به جون هم :(
sina S.M
۰۶ اسفند ۱۸:۳۵
جوابی که ایشون دادن به این کامنت : 

در حدی نیستی که وقت بذارم برای جواب دادن به این کامنت طولانیت !
در ضمن بچه بازایتُ جار نزن تو وبلاگ، بذار شان افکارت حفظ شه ! لازم نبود پستش کنی، می تونستی کپی بگیری از کامنت  ُ یه جایی برای خودت سِیوش کنی !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان