یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

توی اتاق نشستی که اینو دریافت میکنی از طرف مامان

sina S.M
Poker Face
۰۶ آذر ۰۰:۰۹
:/ حالا با تو دعوام نشده که مرض دارم مگه بلاکت کنم!😂😂😂
بعد اینکه اصن سالی یه بار میرم اینستا اونم اگ کسی تگم نکرده باشه میبندم میام بیرون که اون اکثرا تو تگ کردی!بلاکت کنم اینستام خلوت میشه😂😂😂!
و دیگر گزینه اینکه قصد رقابت ندارم بات که😊😊😊😊
پاسخ :
هوممم کار خوبی میکنی !:))
فاطمه (خط سوم)
۰۵ آذر ۲۲:۲۶
مامی من که همش مطالب روانشناسی و پزشکی و اینا میفرسته برام. اینکه سرم تو گوشی نباشه رو حضوری میگه :)))
رمز پلیز
Poker Face
۰۳ آذر ۲۳:۱۷
اره خیلی حس مزخرفیه که قبل اینکه تو با کسی کات کنی یا بلاک یا انفالوش کنی اون اینکارو بکنه!برا همین معمولا بوی دعوا به مشامم میخوره اقدام میکنم😂😂😂
پاسخ :
اهان .. یوخ سعی نکنی با ما ازین کارا کنیا ! وبلاگتو دارم ! تو وبلاگم که نمیشه بلاک کرد Lol ! 

روز که من بلاک نکنم یا بلاک نشم برا من روز نیست. 😎😛
Poker Face
۰۳ آذر ۱۸:۰۷
نه همون مجازی اوکیه!
بعد اینکه نه نااموسا من تو چت بیشتر از کامنت حرف میزنم تازه تو واقعیت بیشتر از چت!البته همش به اینکه طرف مقابلم چقدر پایه خنده باشه داره!بعضی وقتا رسما برج زهرمار میشم:/ ولی خب مرسی که پستات قابلیت دایرکت رو داره:دی
بعد اینکه مگه پستات چشونه که انفالو کرد؟
پاسخ :
منم تو واقعیت خیلی پرحرف شدم .. ولی خیلی خاص .. پارازیت اندازیم خوبه ولی هیچ وقت متکلم وحده به طور مطلق نیستم . 😅 چی گفتم ؟ خودمم نفهمیدم
پستام قابلیت دایرکت داره ؟ ن م ن ؟ منظورت کامنته دیگه 😂
قضیه اس پیچیده است. دعوامون شد منم گفتم انفالو کنیم هم دیگه رو. هیچ وقت نمیذارم کسی قبل از من منو بلاک یا انفالو کنه !! 
میم _
۳۰ آبان ۱۱:۲۹
رمز چجوریه؟
اگه دوست داشتی خوشحال میشم متنتو بخونم :)
مر یم
۲۹ آبان ۲۳:۲۸
حالا مامان من اگه بود می نوشت :«کارهایت را ردیف کن و بخواب دیگر» 😂😂😂
پاسخ :
😊
פـریـر ...
۲۹ آبان ۲۳:۱۹
والا من آخرین باری که مامانم بهم پیام داد یادم نمیاد :||||

:: خداحفظشون کنه مادرو :)
پاسخ :
مرسی ! همچنین :)
masi Rika
۲۹ آبان ۲۲:۵۷
مامان من نهایتن یه استیکر چشم غره بفرسته که حساب کار دستم باشه!^_^
همون یدونه استیکر به این مفهومه که :"پاشو برو درستو بخون الان دوساعته داری با نت ور میری...پنج دیقه دیگه بشینی وای فایو خاموش میکنم!"

+رمزم میخوام!!:)
پریسآتیس (:
۲۹ آبان ۲۱:۰۰
ڪ کش دار :دی :/

باشه قبول ://
پاسخ :
:)))

عه اولین باره میبینم ک عادی نوشتی 😅😂
پریسآتیس (:
۲۹ آبان ۱۹:۳۴
الان شما تو خونه تفنگ دارین؟ :|
پاسخ :
واییییی .. جواب یکی از کامنت های پایینی را بخوانید. خطاب به بعضی هاست 😶   lol
Poker Face
۲۹ آبان ۱۹:۱۸
😂😂😂😂حالا ناموسا قصدم آبرو نبود
بعد قصدم هر دو بود هم 2 هم 4
ولی دیدم 2برا خودم ملموس تره😂😂😂😂
بعدم دایرکت که صوبت نمیکردیم زیر پستت بودا:/ 😂😂😂😂
پاسخ :
اون پست ها بر افراد پرت و پلا قابل رویته خب میم جان ! اسمتو مجازم بگم ؟؟:دی
نصف اون افراد خارجی اند . و فارسی حالیشون نیست. نصف دیگرشون هم آدمای زن و بچه دارن که کلا تو باغ نیستن. الباقی هم که یا سینگلن یا زیدی چیزی دارن و سرشون به کار خودشونه ! 
قبلتر ها فضول داشتم تو پیجم.. یکی همسن خودت بود ولی اینقد بچه مثبت بود که دووم نیاورد و انفالو کرد و رفت. (ما تو کار بلاک نیستیم خخخ)

پس یه جورایی دایرکت حساب میشه تازه بدترم هست .. چون تو چت آدما لال میشن ولی تو کامنت نه 
Bahar Alone
۲۹ آبان ۱۸:۱۳
مامی شما هم در پناه حق!
پاسخ :
دیگه خدایی فیدبک ندین :/ با پریسا که فونت ک کش دار داره هم بودم ..😂
Poker Face
۲۹ آبان ۱۷:۴۷
الان چ ربطی به آبرو خودم داشت؟
اینو بر اساس تا 4مخ زدن و اینا گفتم
در ضمن آبرو هیشکدوم رو:)
پاسخ :
اینکه از چ طریق خبر داری بنده تا ۲ بیدارم 😂 
اون اگر تا ۴ بود پس چرا گفتی ۲ ؟ 
من خودم تمساحو رنگ میکنم جای چغازنبیل میفروشم عامووو 😆

ولی جدی ، شوخی بود 
پرتقالِ دیوانه
۲۹ آبان ۱۶:۲۴
تا وقتی منم تلگرام داشتم مادر جان علاوه بر اون دسته از پی ام های درس زندگی بده ازین ها هم میفرستادن برام :دی

حالا اینا رو ول کن
بک گراند تلگرامت کیه؟:دی
پاسخ :
مستر فضول سنج ..😐😉 
این حجم از کنجکاوی حیرت انگیزه . البته با نمکت میکنه ولی خب همه ارزش اینو ندارن که براشون با نمک بشی :دی 
... جواب تندی که نبود .. بود ؟؟
Poker Face
۲۹ آبان ۱۵:۴۵
ساعت 10 و ربعِ که تازه:/ تااونجایی که من دیدم تا2واونوقتا بیداری اکثرا:/
چه مامان خوبی:)
پاسخ :
الان خواستی آبروی منو ببری یا خودت ؟ بگو تا کمکت کنم در این امر 😂


دیشب هم یک و نیم خوابیدم. مهز اتلاع 
پریسآتیس (:
۲۹ آبان ۱۴:۰۳
نه خب =)))
ڪفشا محڪم ترن خب ، به تبع دردش هم بیشتر😜
پاسخ :
خب تفنگ هم دردش بیشتره ... استدلالتون رو تو کدوم جیبم بذارم ؟:پی !
Bahar Alone
۲۹ آبان ۱۳:۰۱
دقیقا عین مامی من:))))

پاسخ :
مامی تون رو حفظ کنه خدا :)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۹ آبان ۱۰:۴۳
مگه  فقط خدا باید مامان سن دارارو حفظ کنه؟ 😂
پاسخ :
خواستم عریضه خالی نباشد (خودش گرفت :دی)
دچــ ــــار
۲۹ آبان ۰۹:۲۸
دیگه باید بدونن با شما ها چجوری صوبت کنن :)
پاسخ :
جون ؟؟
پریسآتیس (:
۲۹ آبان ۰۰:۵۷
یه لنگه ڪفش ڪم گذاشتن :دی
پاسخ :
:)) دمپایی چرا نگفتین ؟؟ چون ک توش نداره ؟ 😂
مریم ..
۲۸ آبان ۲۳:۱۴
اخی...چ مامان باحالی

پاسخ :
ببخشید  (علی رغم میلم) وخت نمیکنم به وبت سر بزنم 
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۸ آبان ۲۲:۴۸
اصلا خوشحالی ینی
ازینا دریافت کنی😆
پاسخ :
YEAP
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۸ آبان ۲۲:۳۶
اخی :)
خدا حفظشون کنه...
پاسخ :
😐 بابا سنی نداره
ابو اسفنج بلاگفانی
۲۸ آبان ۲۲:۲۳
چقدر جالب!
مادر بنده خدای من فقط بلده با گوشیش زنگ بزنه اینور اونور. 
خدا همۀ مادر ها رو حفظ کنه.
پاسخ :
ایشالا !
امیر بهزادپور
۲۸ آبان ۲۲:۲۳
زنده باد مادر....
:)
پاسخ :
هومم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان