یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

I look old !!


در راستای تقویت زبان و نیز عاشنایی با فرهنگ اروپایی با این خانم چت کردیم. اول قیافشو ببین و سنشو حدس بزن ... 


بهش نمیاد سی باشه ؟؟؟ بعد این ادم ۳ سال از من بزرگتره ... ناموسن این ۲۲ نمیاد باشه ! حالا بگذریم قضیه اینه که نباید به خانم های خارجی درباره ی سنشون تصورات واقعیتونو بگین چون توهین تلقی میکنند ! :/




الباقی در ادامه :/ ببینید این خانم یک بار بهش گفتم به نظر سی ساله میای ، بعد قشنگ دهن مارو سرویس کرد از بس به این موضوع اشاره کرد. بخش های اشاره شده قرمز شدن :/ 




خب باشه ببخشید بخدا ما از دو تا قاره مختلفیم .. فرهنگا فرق داره من حالا یه چیزی گفتم ...


ای بابا هنوز به فکر اونی ؟ ول کن بابا ! 




اه داری میری رو اعصابم اصن تو ۳۰ ساله نیستی عاقا ۱۰۰۰ ساله ای ... بی ریخت 





تورو جان هرکی بهت شیر داده تو بچگی بیخیال شو ... ۸ سال دیگه میشی ۳۰ دیگه پوفیوووووز دهنمو صاف کردی الااااغ




الان من چی بگم به تو :///// دهنت سرویس سن و سال اینقد مهمه ؟؟ بخدا فکر کردم این قرطی بازیا برا ایرانی هاست ولی تو دیگه نوبرشی 


آشغااااااال

sina S.M
פـریـر ...
۰۳ بهمن ۰۰:۳۲
میدونم! همون روزی که آپ کردین خونده بودمش ولی وقت کامنت نداشتم برا همین الان اومدم کامنت دادم :))
پاسخ :
تچکر فراوان :) 
سنا
۰۳ بهمن ۰۰:۲۸
عجیب رو اعصاب بوده :|
پاسخ :
:)) 
פـریـر ...
۰۲ بهمن ۲۳:۱۴
پس این حساس بودن رو اسم لوس بازی ایرانیا نیست! دختره ول نمیکنه :)))

ولی خب...بیچاره دیگه 30 بهش نمیخوره! اما 26 چرا :/
پاسخ :
خیلی قدیمی بودا :///
منا مهدیزاده
۲۹ دی ۰۹:۵۴
نه ببین به جای you look older میتونستی بگی you look more mature بعد بار معنایی مثبت داشت جای منفی :)) ینی می گفتی پخته تر به نظر میرسی به جای اینکه بگی پیرتر! :)))
پاسخ :
خدایی ؟ این جمله رو روش تست میکنم ببینم چیه واکنشش ! #موش‌آزمایشگاهی
لیمو ترش🍋
۲۹ دی ۰۶:۴۳
حالا شاید همچینم غلط نگفتید ولی اندکی زایع عسد!

مورد خوبی بود... ازین عادما زیاد ب پست عادما میخورن:/

+الان متوجه شدم تو ی "فالویینگ تکونی" اشتباهی افتادید بیرون...
بازگشتید!
پاسخ :
دست شوما ندرده ! 
فاطمه (خط سوم)
۲۸ دی ۲۳:۴۸
وااااای 😂😂😂
چقدر سیریش بود طرف بیخیال حالا :))
البته واژه ی old بار معنایی منفی داره، مثلا میتونسی بجاش بگی تو این عکس یکم از سنت بیشتر به نظر میای!! یه حقیقت راجب زن ها اینه که وقتی ١٨ سالشونه شبیه سی ساله هان. وقتی سی سالشون میشه شبیه ١٨ ساله ها میشن :)))😂
بعدشم کجا میخواسی میتینگ بزاری باهاش اخه؟!! :))) 😂😂
+
ج کامنتتو دادم تو وبم
پاسخ :
میدونم اولد ینی پیر پاتال ولی خب من بخوام بگم بیشتر میای باید بازم بگم you look older than .... 

توی اروپا دیه ! عازم اونجاییم :/
BAHAR* Alone
۲۸ دی ۱۲:۵۶
همه شکلکارو گذاشتی:دی
منا مهدیزاده
۲۸ دی ۰۸:۳۱
سلام :دی
من یادم رفته بود نظر داده بودم به مریم!
در ادامه بگم که این چیزی که شما میگی عرق وطن پرستی نیست! تبعیض نژادیه :)
بعد حقیقتن کسی که عرق وطن پرستی به زبان و ادبیات فارسی داره حداقل کارش اینه که درست ازش استفاده کنه ;)
جدن دوست دارم یه بحث رو در رو باهات بکنم! ببینم این "درد" هایی که ازش میگی چین! وبلاگتو یه نگاه انداختم و no offense ولی حس کردم اونی که پوچه شمایی بیشتر تا اون دوستانی که بهشون میگی پوچ :)
پاسخ :
سلام :) 
جناب مریم تو فاز های مختلفی به سر برده تاحالا .. این اواخر فاز عرفان و مثنوی برداشته ؛ منظورش از درد و اینا هموناس :/ 

احمدرضا سیمز
۲۸ دی ۰۷:۳۸
حالا بین همه اینها رفتی یک بچ به تمام معنا رو پیدا کردی البته از نظر اخلاقش :))
همین الان یه پیام براش بفرست بگو say no more old bitch ای ای ای :)))))
پاسخ :
ای ای ای همانا و به هم زدن روز یه عادم همانا ؟؟!!! خوبیت نداره والا ! :/ 
Haa Med
۲۷ دی ۲۰:۳۷
قول میدم ایرانی بوده :-))))
پاسخ :
خخخ والا بعید بود از خارجیا 
BAHAR* Alone
۲۷ دی ۱۹:۱۶
نگاه کن حتی دختره هم فهمیده حرفای بی ادبی میزنی:دی
:))
پاسخ :
://// :((( :))))
BAHAR* Alone
۲۷ دی ۱۹:۱۲
خارجیا مشکل ندارن؟؟://
چقدر سمج بود:|

پاسخ :
:/// چیبگم
Poker Face
۲۷ دی ۱۹:۱۱
ای وود نور دیت ویت سام وان لایک یو😂😂😂😂😂 بااین حرفش زده داغونت کرده://
حالا این یه ذره حساسه ولی توهم دیگه سروپشت سر هی گند زدی بهش:// :دی!
اثرات تنهایی روش قابل مشاهدست://
پاسخ :
عابجی داری اشتبا میزنی :دییی زبانتو بتقویت ، اونجا گفته 

But u keep saying things like i would never date you and that i look old 

در واقع من بهش اینو گفتم ، داشت نقل قول میکرد از من :/

برو باو خودت میگندی :/ :دی
parisa .A
۲۷ دی ۱۵:۲۶
طبیعتا فرهنگشونو یاد گرفتی + به هر خانومی ک میرسی سن حدسیتو 8 سال کمتر بگی :)))))))
پاسخ :
والا فرهنگ که دیگه داره از مد میفته توی گلوبالیزیشین :/ 


لیمو ترش🍋
۲۷ دی ۱۴:۰۵
یادمه گفته بودید خوب بلدید با ی دختر چ جوری رفتار کنید... ولی کاملا اشتباه میکردید!!!
خعلی خندیدم خدایی!!!
طرف اصلا 30 بهش نمیاد!!! خعلی هم بهش برخورده بنابراین با این موضوع هم رو مخ شما هم مخ خودش راه میرع:))))))
اون الوی اون وسط چی بوووووود:)))))))))))))))))))
مگ برای گفتن الو از کلمه hey یا hello?!  نباید استفاده کرد؟!:))))
+بسی شاد گشتیم!
پاسخ :
الان سرچ کردم alo دیدم عکس تلفن اورد پس همچینم غلط نگفتم :پییی

نه والا من همچین ادعایی نداشتم ! (: ولی به طور کلی این مورد عجیب و خاص بود مگرنه پستش نمیکردم :دی 
+
راستی چرا اینستاتو دریغ نمودی از ما ای شیخ لیموئی ! 
ناشناس
۲۷ دی ۱۱:۴۸
عکس یکی مونده به آخر اسمش معلومه ولی بقیه سانسور کردین
پاسخ :
Wtf !!! 

بیخی . دیگه گندیه که خورده 😂 از اولشم نمیخواستم سانسور کنم ولی خب دیگه شد دیگه ! فقط امیدوارم کسی بهش نگه من بهش گفتم آشغال ! :| 

+ قابل توجه افراد فوضول : کشورهای اسکاندیناوی به راحتی میشه از هر کدوم به اون یکی سفر کرد . 

وی :)
۲۷ دی ۱۰:۵۰
میزدی بلاکش میکردی خب :)))))
+ولی خدایی 30 بهش نمیخوره :| :دی
پاسخ :
بلاک چیه ؟؟؟ تازه میخوام ملاقاتش هم کنم ادم جالبی به نظر میاد !

فاطمه .ح
۲۷ دی ۰۹:۳۵
واقعا 30 بهش نمیخوره خب :-/ حدودا 25 یا همچین چیزی. البته دارم بر اساس اون عکس کوچولویی که اون کناره میگم، باز به قول تو شاید در دنیایِ واقعی کم سن تر بنظر برسه. 

حتما آدمِ حساسی هست خب، توجه کن به این :| ولی از اونجایی که گفتی مدت زیادیِ باهاش حرف می زنی، پس باید روحیاتشو تا یه حدی بشناسی قاعدتا. 
پاسخ :
اگه با گوشی میای ، زوم کن رو اون عکس کوچیک، قشنگ میتونه ۳۰ باشه به نظرم :/ جدی تر از اونه که توی محدوده ۲۰ بگنجه !

نه کلا گفت اونروز استثنائا روز گندی داشته برای همین اینطوریه ..
فاطمه .ح
۲۷ دی ۰۹:۳۲
@maryam
بی شوخی و اینا، خواهش می کنم حداقل برای احترام به ادبیات فارسی جایی که حرفِ واو نیاز داره، صدای _ُ نذار. ممنون  
maryam !
۲۷ دی ۰۳:۵۰

@ مونا مهدیزاده

نوشتم پایین کامنتم " و خیلی چیز های دیگه" ؛ این یعنی اینکه ادبیات بخشی از دلبستگیم به ایرانه !

بعدشم من ادبیات ایران رُ با درد همراه می کنم ُ ازش می نویسم؛ بحث من اصلن زیبایی شناسی نیست !


این چیزایی هم که گفتی سلیقه ایه !

برای تو فقط قابل احترامِ ادبیات ایران، من یه عِرق وطن پرستی دارم؛ و موسیقی ایران رفته تو وجودم، سنت ایران رفته تو خونم، نمی تونم درک کنم اون وری ها رُ؛ خب از نظر من غربی ها که اونقدر شاد ُ امیدوارن به زندگی، آدم های پوچی اند !

نه فقط غربی ها، خیلی از ایرانی ها هم !

کلاً شما منظور منُ نفهمیدی، از روی یه کامنت برداشت خودتُ کردی ُ جواب دادی !


فرهنگ کشورهای دیگه رُ هم زیر سوال نبردم، فرهنگ ایران رُ هم تایید نمی کنم؛ بحث من اصالتِ !

حوصله ی توضیح بیشتر ندارم، ساعت 3:50 ئه صبحه :))

پاسخ :
ولی منم با منا (نه مونا!!) هم عقیده ام و کلا اینجوری نیست که ایران تافته ی جدا بافته باشه و مثلا دو تا جبهه به اسم ایرانی ها - خارچی ها وجود داشته باشه! 

والا تازه به دوران رسیده های ایرانی رو با همون خارجی های پوچ مقایسه کنی متوجه میشی که اون خارجیه هم مطالعش بیشتره هم دیالکتیک تره هم انساندوست تره هم دموکرات تر و خیلی چیز های دیگه .. 

تو ایسلند از هر ده نفر یه نفرشون در سال یک کتاب چاپ میکنه ...  

البته طبیعیه که هر کس خواستگاه خودش رو برتر بدونه چون تو اون محیط رشد کرده و اون فرهنگ و اینا به خوردش رفته:/ (اصلا هم چیز بدی نیس !)
منا مهدیزاده
۲۷ دی ۰۳:۲۴
یه چیزی هم به مریم بگم من این وسط!

آدم‌هایی که ادبیات ایران رو نخوندن بیروحن؟!
ادبیات فرانسه خوندی؟! یا اصلن زبانشو بلدی؟! یه زیبایی هایی می بینی توش که به ذهنتم نمی‌رسه!
ادبیات ایتالیا چطور؟! می دونستی ایتالیایی آهنگین ترین زبانه؟!
نظرت راجع به ادبیات چین چیه؟!
شکسپیر خوندی؟!
حتا متن های ادبی جدید انگلیسی هم پر از زیباییه!

موسیقی سنتی ایران رو می گفتی... موسیقی سرخ پوست ها رو شنیدی؟!
موسقی سنتی ژاپن رو چطور؟

از عرفان هم گفتی!
عرفان بودایی رو می‌دونی چیه؟ سهراب سپهری مگه تحت تاثیر عرفان بودایی نبود؟!

من برای ادبیات ایران، موسیقی سنتی ایران و... احترام زیادی قائلم... بخشی از فرهنگ و هویت مان... و دوستشون دارم! ولی دلیل نمیشه که فرهنگ بقیه کشورها رو زیر سوال ببرم... برعکس چیزی که خودمون فکر می کنیم فرهنگممون اونقدرم غنی نیست ;)
maryam !
۲۷ دی ۰۳:۱۷

اولاً که من کسی رُ نمی پرستم !

در ثانی چون کسی رُ نمی پرستم، الگو برداری هم نمی کنم !

بعدشم صادق هدایت پوچ نبود !! پوچ گرا هم نبود ( هستی گرا بود ! )

منظور من از آدمای پوچ، آدمایی اند که دغدغه شون اینه که چه جوری بیشتر بهشون خوش میگذره، همون کارُ بکنن !

maryam !
۲۷ دی ۰۳:۰۹

نه با خارجی ها حال می کنم نه با ایرانی هایی که بلند میشن میرن خارج :d

من یه اصطلاح دارم، اونایی که باهام زندگی می کنن آشنایی دارن؛

به اینجور آدما میگم " پـــــوچِ " :))

پاسخ :
صادق خارج رفته بود .. پوچ هم بود .. چرا میپرستیش ؟؟
منا مهدیزاده
۲۷ دی ۰۳:۰۴
حقیقتن نمی دونم چی بگم!
تمرین زبان میخوای بکنی ولی برو سریال ببین! خیلی بیشتره تاثیرش :))
پاسخ :
نه با تصویر و این چیزا حال نمیکنم . تمرین نبود خداییش ، یه چی به پرتقال گفتیم بره رد کارش
maryam !
۲۷ دی ۰۲:۵۷

آره روح !!

مثلاً اونا چه می فهمن عرفان چیه :-\، اصلاً مولانا رُ میشناسن ؟! ادبیات ایران رُ خوندن ؟! موسیقی سنتی ایران رُ میفهمن ؟!

یا اینکه هیچوقت " درد " داشتن ؟!

و خیلی چیزای دیگه ...

من همین ایران خراب َُ داغون رُ به همه جای دنیا ترجیح میدم !

پاسخ :
بالاخره اونام از پشت کوه نیومدن . هرچند من خودمم خیلی تو فازایی که گفتی نیستم فقط چند تا شعر هست که خیلی دوستشون دارم که اونم جادوی کلماته نه چیز بیشتری ، مثل : 
یک شب ز ره دجله، منزل به مدائن کن 

وز دیده دوم دجله بر خاک مدائن ران

javad ghasemi
۲۷ دی ۰۲:۵۴
خخخخ

خخخخخ

این یدونه  خیلی  گیر ئه  خخخخ
پاسخ :
والله ...
maryam !
۲۷ دی ۰۲:۴۵

یه لحظه هم نمی تونم این آدمای بی روح خارجی رُ تحمل کنم !

امیدوارم بهت خوش بگذره اون ور آب، ما که از جامون تکون نمی خوریم !

پاسخ :
روح ؟! 

یهو دیدی تو زودتر رفتی (ینی بدشانسی تو خانواده ما موج مکزیکی میزنه)
پرتقالِ دیوانه
۲۷ دی ۰۲:۳۶
حسابی خوش گذشته پس!
پاسخ :
:/ تمرین زبان شد :/ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان