یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خدافظ پریساتیس :/

چرا اینقد یهویی ؟

امروز سر کلاس زبان خسته بودم چون ۶ صبح خوابیده بودم و ۱۱ پاشده بودم 

سر کلاس استاد گفت سینا واتز رانگ ویث یو

برام عجیبه ! یعنی من به حدی از اجتماعی بودن رسیده ام که وقتی کم حرف میزنم بقیه متوجه میشن ؟؟ این یه پوئن مثبته 😉 

کلاس آنطور که فکر میکردم عذاب اور پیش نرفت . ادرس اینستامو قرار شد بگم بهشون . و اینکه تونستم با پسره که همسن منه ولی ترم چهاره هم گروه بشم . پسر خوبیه . خیلی خوشم میاد ازش . میدونی چرا ؟ چون کم حرفه . همیشه هر کلاسی میرفتم من کم حرف ترین ادم بودم ولی اینجا یک پسر به طور کامل کم حرف کم حرفه ! 😂 این چنان به من قوت قلب میده که اصلا فکر میکنم پادشاه کلاس منم . 

میمون طبق معمول رفت رو اعصابم . مثلا قرار شد هرکی بگه شغل مورد علاقش چیه . هرکی یه چیزی گفت . یکی گفت روانشناس یکی گفت فضانورد .. 

ولی میمون میدونی چی گفت ؟ گفت شغل رویایی من چرت زدنه ! 

بعد تیچر گفت : خب پول از کجا میاری ؟ 

گفت : اول از خانواده . بعدم شوهر .. 

یعنی اگر کسی اونجا نبود از پنجره پرتش میکردم بیرون . بعد دستامو به هم میزدم که و ژست میگرفتم و میگفتم : بحران ۲۰۱۷ رو حل کردم .. 



sina S.M
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان