یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

این متن

امروز بعد عمری یه کاریکاتور که ضد منطق نبود رو از تلخندک دیدم و گفتم بد نباشه در اینجا هم قرار بدم ، البته با اجازه ی آقای تلخندک (عباس گودرزی) که میدونم اجازه میده چون هرکی مطلب روی اینترنت آپلود کنه مثل اینه که افسار اسبشو توی دریا رها کنه و نباید انتظار نداشته باشه که فردا سر از کجا ها که در نمیاره !



گرچه من به این نمیگم کاریکاتور ولی خب میشه یه چیزی بهش گفت ، یه اسم خیلی خوب » 

" مدرک و سندی مبنی بر دلسوزی من نسبت به جنایات دائش " 


واقعن که تاثیر چنین چیزی چیه ؟ ( نقاشی یا طرح هنری که چه عرض کنم ، کاریکاتور هم که نمیشه گفت آخه همه اینا یه فایده ای دارن ، یا برای تهیج احوالات انسانی هستند یا رساندن پیامی مهم ! این کار گرچه پیامی مهم رو رسونده ولی خب این پیام چه فرقی با بقیه داشته و داره ؟ یعنی اگه کسی اینو نمیکشید من نمیفهمیدم دائش بده ؟ )

ببخشید که عجله ای شد ... یک امتحان دو ساعته دارم ، بقیشو ساعت 8 میگم ) 


--------

این متن رو خیلی وقت پیش نوشتم 

معلم ورزش هم گیر داده ها 

آخه من که والیبال بلد نیستم ! خیلی بیخوده ، دست آدم تا مغز استخون درد میگیره. 
حالا منم یه ضربه ای رو کج زدم هموندفعه یهو دید ، بعد یه جوری افسوس خورد که انگار ساده ترین کار دنیا رو از پسش بر نیومدم.
( خب راستش برای اون معلم ورزش ، یه ضربه درست والیبال راحت ترین کار دنیایست )
به هر حال باید ورزش کرد . 
تولستوی میگه : ناچارم ورزش کنم مگر نه عقلم فاسد خواهد شد.


sina S.M
Mohamad saedi
۲۵ تیر ۰۰:۱۶
خلاقیت کلن تعطیله توو این کاریکاتور !!
پاسخ :
آره :دی
eli ka
۲۴ تیر ۰۰:۰۱
سلام
این تصویر برای افرادی که از جنایات داعش و اسرائیل خبر دارن شاید ساده ُ بی مفهوم باشه
اما خب هنر همین ِ...
هنر باید لطیف باشه
اگه قرار باشه عین ِ عین واقعیت رو نشون بدن توش که نمیشه کاریکاتور...میشه عکس...میشه فیلم مستند!
پاسخ :
هنر یعنی چیزی ساده و بی مفهوم ؟ 
باشه .
میثم نجفی کندج
۲۲ تیر ۲۰:۲۵

تصویر جالبی خلق کرده ... دل آدم به درد میاد وقتی جنایت های این قوم جاهل رو می بینه. خدا ایشالله عذابشون رو در جهنم بیشتر کنه ...

پاسخ :
این کبوتره کی میمیره آخه ؟ شونصد تا جون داره به خدا ! اگه یه بار واقعن بمیره این همه خون و خونریزی واسه کشتنش راه نمیوفته ، یک بار برای همیشه :دی 

کمند سلیمانی
۲۲ تیر ۱۷:۵۱

والیبال به این خوبی! :|

با تمرین حل می شه :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان