یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

جنگی مدد بنگی مدد ، از پوست نارنگی مدد

از پوست نارنگی مدد اسم آلبوم جدید نامجوئه ( اونقدر جدیده که میشه با چند تا کلیک به شکل مجانی گیرش اورد )

راستی یکی از مشکلات عدیده ی زندگی من اینه : 


توضیح متعلق به عکس بالایی عه یا عکس پایینی 

 

البته راه چاره اش اینه که بری به سراغ اولین عکس ... ولی بعضی ها تنبلی شون میگیره - بله نمیگم بعضی ها تنبلن ، کلن آدم توی زمان حال رسمیت داره برای همین میگم بعضیها تنبلی شون میگیره - خب مشکلی که به وجود میاد اینه که برداشت های غلطی صورت میگیره ! 


مثلن الان به تحلیل مورد زیر میپردازیم !


 ( البته قبل از خوندن تحیل ها عکس العمل خودتون چیه ؟ )





حماقت در ابعادی دیگر 




( البته قبل از خوندن تحیل ها عکس العمل خودتون چیه ؟ )



این هم از واکنش های مختلف ملت به همراه تحلیل ها : 


روشنفکر مذهبی : بی غیرت ها ، اصلن چرا باید اسم حماقت نهاد بر ذات هستی ؟ حالا میخواهد موش باشد یا سیاستمدار

( تحلیل : در انتها برایش مهم نیست این جمله مربوط به کدام عکس است و صرفن به نگارنده فحش میدهد که چرا فحش داده ! در حالی که به هیچ چیز نظر خاصی ندارد بی خیال میرود و هرگز جسمش پالوده نمیشود :دی ) 


روشنفکر لائیک : در حالی که به سراغ اولین عکس میرود تا بفهمد توضیح واقعن مربوط به کدام عکس است ، کرواتش را سفت میکند .

( تحلیل : چه میدونم ! من که روشنفکر لائیک نیستم :دی )


خاموش فکر مذهبی » قسمت هایی از متن که با * مشخص شده اند به علت احتمال به وجود آمدن مشکلات غیر قابل پیشبینی مثل افتادن بمب اتمی آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی به جای جای وطن ( حتی تربت جام ! ) حذف شده اند . **************************************** 


خاموش فکر لائیک » مشترک مورد نظر اصلن سراغ این سایت های خز و خیل نمی آید که بخواهد نظر بدهد ...  :دی 


خانم X » من که مخالفم ! ( تحلیل : با چی جانم ؟ )

همسر خانم X » من هم چون عشقم مخالف است ، مخالفم ( تحلیل : کوری مضاعف ) 



--------


خب بگذریم ! دیدن این ویدئو از علیرضا خمسه شدیدن توصیه میشه و امیدوارم از خنده روده بر بشین در غیر اینصورت معلوم میشه بیش از حد آدم دپرسی هستید ! ( این بخشی از برنامه ی اولین دعوت از خمسه در برنامه خندوانه است ، ممکنه دیده باشینش )


http://www.aparat.com/v/fUxWh


راستی دانلودش کاری نداره ، مثل من دان کنید که هر وقت نیاز به خنده داشتید ببینید ! البته امیدوارم خندوانه بازم بتونه از خمسه استفاده کنه ، آخه جدیدن خیلی بیمزه شده ، دیروز که یه دکتر تغذیه اورده بودن ! پریروز هم دوباره یه دکتر (!) آخه مگه مطبه ؟ از خمسه استفاده کنید ! 



sina S.M
مرسانا جعفری
۲۷ شهریور ۰۹:۵۹
مدارس دارن باز میشن
من دگ به هیچکدوم از وبلاگام سر نمی زنم الانم اومدم آمار بگیرم ببینم کیا هوامو دارن
دیگه هیچی دگ کلا" بی خی ماجرا شدم:)
سُر. واو. شین
۲۰ شهریور ۰۰:۲۷
:)))) درهرحال عمیقاً پیشنهاد میدم عکس پایینی رو عوض کنی چون دوستان زیادی هستن که فقط گذری میان عکسا رو میبینن و جمله بالاییشو میخونن و دیگه حال نمیکنن کل متنو بخونن ببینن قضیه چی بوده. دیگه پرشون به پرت میگیره و باقی ماجرا :| :D

ویدئوی جالبی بود ولی فک کنم من دپرسم :))
پاسخ :
خب اتفاقن عکس حساس انتخاب کردم تا چنین افراد بی فکر و زود قضاوت نیان توی این وب :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان