یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پیج اینستاگرام

هرکی یه متن فلسفی ای ، یک شعری ، یک معرفی نامه ای یا لاقل یک فحشی توی پیج اینستاگرامش مینویسه !(حالا استتوسه کوفته چیه نمیدونم ) حالا ببین مصدق چی نوشته ! : Unfollow = unfollow 

یعنی میدونی میشه به چی تمثیلش کرد ؟ فرض کنید پشت کامیون هرکی یه چیز با حالی نوشته شده باشه ، بعد یکی نوشته باشه "مال خودمه !"

هرکی ببینه میفهمه یارو بچست و تازه کامیون دار شده


sina S.M
گلنوش
۰۲ آبان ۰۵:۴۳
خبلی دوست دارم نوشته هاتون رو . عالی هستن. موفق باشی
پاسخ :
:) 
همچنین ! 
خانوم :)
۲۱ مهر ۲۰:۰۶
😂😂😂😂
ادم خیلی باهاشون روبرو میشه...
بهش مرض خودشاخ پنداری هم میشه گفت!!!
خانم والیوم
۰۸ آذر ۱۰:۴۳
آهان:))

جالبه.. و من الله توفیق..
خانم والیوم
۰۷ آذر ۲۲:۵۱
هه هه هه هه هه..
مال خودمه..
من تازه واردم ببخشید مصدق خودتون هستین الان؟؟؟؟
پاسخ :
آخه من بیام پیج اینستاگرام خودمو مسخره کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصدق اسمی هست که کم و بیش تو این وبلاگ به کار میره یک بار به عنوان دوست یک بار به عنوان دشمن .
در کل پدیده ی جالبــــــــــــــــــــــــــــــیست این بشر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان