یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

حرفهای مفت

این مطلب پیش نویس بود ... حالا ازش پرده برداری میشه



ما به کشتنو شکستنو دریدنو بریدن خوشیم ... میکشیمو میکشیمو میکشیم 

آره بحث اینه که "ما" (بشر) در حال کشتنیم نه "اونها" . 

خب یادمه یه آقایی به اسم آقای پاشایی زاده میگفت : کسی که تغییر نکند انسان نیست و مثل مترسک میمونه ( البته اینو یه 4 سال پیش گفت و من یادم نیست دقیقن چی بود ولی یادمه همچین چیزی بود ) 


خب من اونموقع خیلی توی فاز هپی تری فرندز بودم . یه وبلاگی داشتم به اسم " در نوشابه " و توش علاوه بر داستان هام ، مدام این هپی تری فدندز رو تحسین میکردم و عکس هاشو قرار میدادم . و فکر اینکه اون کارتون ها رو فراموش کنم منو به وحشت می انداخت . تا اینکه آقای پاشایی اومد و گفت : تو تغییر میکنی چون انسانی . 

و مدتی بعد از اون من دیگه از هپی تری فرندز خوشم نیومد و این حرفا . البته هنوز با شنیدن آهنگ اولش خیلی میرم توی اون حس و حال . آهنگی که به درد مهد کودک میخوره و کوچکترین اثری از اون خشونت حال به هم زن نهفته در کارتون رو درش نمیبینید ( نمیشنوید )

sina S.M
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان