یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

وبلاگ همچنان زنده و سر حال

خود سانسوری ... همیشه حاصل دیگر سانسوری است. 

ما دائم در حال محدود کردن دوروبری هایمان هستیم. دائم به آنها گیر میدهیم. طوری نگاهشان میکنیم که بفهمند باید این بخش از وجودشان را پنهان کنند. ببرند پشت پرده ای جایی قایم کنند. 


خودسانسوری ... اجتناب ناپذیر است. حتی ضروری مینماید. و این پدیده از وقتی شروع شد که برای دستشویی ها ٬ در ساختند. 

ما همیشه باید بخشی از خودمان ٬ فقط برای خودمان باشد. 

همیشه بزرگترین بلا ٬ همان بلایی است که وقتی برای نزدیک ترین انسان های زندگی ات تعریف میکنی. فقط بهت پوزخند میزنند و میگویند این چیز ها را نمیگفتی بهتر بود. همان است. همانی که باید با خودت به گور ببری . همانی که فقط خودت میدانی ... نه حتی خود دوران پیری ات ... بلکه خود الانت. فقط و فقط یک نفر هست که میتوانی باهاش درد دل کنی ٬ از هرچه دلت میخواهد بنالی و بعد در آخر مجبور نباشی به کسی جواب پس بدهی . آن یک نفر خودت هستی ...

میتوانی در درد و دل هایی که با خودت داری ٬ از کسانی که با آنها پیمان و عهد بسته ای گلایه کنی . عهد و پیمان ها را بشکنی ... به آن ها ایراد وارد سازی و از تمام زوایا او را زیر سوال ببری ... به پدر و مادرشان فحش دهی همینطور الکی ... پا را فراتر نهی ... تمام حرف هایی که نمیتوانی بزنی را به آن شخص بزنی .. ولی فقط توی ذهنت. و با خودت بگوییی .. 


ببین .. درباره ات چه فکر میکنم. 

ببین که نمیتوانی حرفی بزنی ... چون همه اینها در ذهنم است. و هنوز بیرونشان نریخته ام. که بخواهم بابتش مواخذه شوند.


و چه پتوی گرم و نرمی است ذهن. میتوانی وقتی معلم توبیخت میکند. در آن پتو دراز بکشی ... و تا میخورد بزنی اش. میتوانی به تمام دوستانت فحش بدهی ... فقط چون صبح کمی سرد با تو احوال پرسی کردند. میتوانی حرام زاده خطابشان کنی ... بدون آنکه حرام زاده خطاب شوی . 

چون اغلب افراد .. فکر میکنند هرچه در ذهنشان میگذرد ٬ باید انتشار یابد. پس وقتی کسی بهت نمیگوید حرام زاده ای ... خیالت راحت باشد که در ذهنش هم این چنین به تو نخواهد گفت. چون این خلاقیت منحصر به فرد را ... فقط خودت داری. 



تصویر : باورتان میشود برای دانلود این عکس ناچار به استفاده از فیلترشکن شدم ؟! این دیگر اسمش جهان چهارم است ... 

sina S.M
خانوم :)
۲۰ مهر ۱۹:۳۷
ادم بعضی اوقات ک ی عکس از وسیله ای ب نام "دریل" میخواهد نیز نیاز ب فیلتر شکن پیدا میکند:/
پاسخ :
نفهمیدم منظورتو :/ 
Poker Face
۱۴ مهر ۱۸:۳۹
نه اتفاقا بد میشه اونوقت حیوون میشی:/
اصلا وجودش الزامیِ منتها باید میزانش کنترل بشه:)
پاسخ :
آره دیگه .. سختی زندگی اینه که همه چی باید کنترل بشه هی خخخخ
یه بنده خدایی تو بخش سانسور شده ی فیلم گشت ارشاد میگفت عادم اینجا یا گرگ میشه یا گوسفند. بعد گفت: توروخدا گوسفند نباشید. (که یعنی توروخدا گرگ باشید.) اینجا هم درباره حیوون بودن همین عست.
Poker Face
۱۴ مهر ۱۵:۵۸
همیشه حس میکنم که دوتا شخصیت متفاوت درونم هستن که مثلا در مواقع تصمیم گیری یا ناراحتی باهم بحث میکنن و همیشه حس میکنم ههمون شخصیت درونی انسان بهترین قسمتشه چون شاید گاهی اوقات توسط وجدان مواخذه بشه اما حداقل درون خودته:/
یعنی کسی نیست که هنوز حرفاتو کامل نشنیده بگه اووو باز تو خوبی من که بدترم:(
دنیای ما ادما شده دنیایی که حتی نمیشه با نزدیکترین کس زندگیت راحت باشی:/
پاسخ :
آره این وجدان هم رو اعصابه .. هی میخواد بگه تو بدی و اینا ... یادم نبود . حرفمو پس میگیرم٬ با خودت هم نباید حرف بزنی :( 
اما اگر بشه وجدان رو کشت خوب میشه ... 
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۴ مهر ۱۳:۱۸
  فقط و فقط یک نفر هست که میتوانی باهاش درد دل کنی ٬ از هرچه دلت میخواهد بنالی و بعد در آخر مجبور نباشی به کسی جواب پس بدهی . آن یک نفر خودت هستی ...


شدیدا این قسمت رو قبول دارم و به جز چیزایی که نوشتید قطعا این نوع درد و دل کردن محاسن دیگه ای هم داره مثل قضاوت نشدن مثل نشنیدن جمله هایی از قبیل "اینکه خوبه بابا!" و غیره...
پاسخ :
:( منم شدیدن این قسمت رو قبول دارم 
ساناز هستم
۱۳ مهر ۲۰:۲۱
چرا اینقد منفی؟! :/
من با حس بدی یا به منظور بدی ننوشتم!
پاسخ :
ببخشید دیگه ! در ضمن خیلی هم منفی نبود چون شکلک داشت ://////
زینب ...
۱۳ مهر ۱۵:۰۶
آره سایتای غیر فیلتر چرت و پرت دارن
من تمام عکسارو از pin برمیدارم جالب اینجاست جوری فیلتره که مشخص نیست که فیلتره :|
پاسخ :
ازین جمله های جواد خیابانی وار گفتی ها !!
زینب ...
۱۳ مهر ۱۴:۰۷
چه قشنگ،هم متن هم عکس
مخصوصا اینجا"چه پتوی گرم و نرمی است ذهن"

خب سایتی که این عکسو داره فیلتره،و تو فیلتر کردن هم کلی فیلتر میکنن نه جزئی!
مثلا pinterest هم فیلتره و مشخص نیست چرا فیلتره!حتما یه چیزی داره که اینجوریه
پاسخ :
اکثر عکس خوبا هم از پینترست بودن ... فلاکر هم فیلتره .. :( 
+ در واقع اون جمله ی آخر پست به این معنی بود که : در سایت های فیلتر نشده هیچ عکسی پیدا نکردم که به پست بخوره ... 
ساناز هستم
۱۳ مهر ۱۲:۱۳
یادمه چند سال پیش به پسر داییم که بچه بود یه فحش ترکی یاد دادیم تا چند سال تنها فحشی که بلد بود همون بود، همش میگفت! فک کنم قضیه شما هم با "حرومزاده" همینه! :D
پاسخ :
علت استفاده مکررم اینه که باش راحتم. با دیگر فحش ها راحت نیستم و دوست ندارم مخاطب فکر کند من عادم فحاشی هستم و کلکسیونی از فحش در جیبم دارم.
ولی کلن کامنت دوستانه ای نبود :)) یا زیادی دوستانه بود ^_^

Lady cyan ※※
۱۳ مهر ۰۶:۴۳
برای حل کردن این مسئله های درونی مخصوصا برای ادمی مثل من خیلی زمان میبره, هیچکسی مهم تر از خود خود خودمون نیست؛)
واقعا متعجب شدم؛/
فیلتر شکن واسه این؛/
پاسخ :
کلن هرچی عکس شاد و رنگی بود فیلتر بود سایتش.. فکر کنم دوستان دارن میرن پیشواز این ایام :/
آقای ژاندارم
۱۲ مهر ۲۳:۳۳
تصویر باورم میشود :)
پاسخ :
نظر نمیدادید بهتر بود :دی (مراجعه شود به همین پست !) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان