یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

nobody has more respect for women than i do

از اظهارات جناب ترامپ ۷۰ ساله است در مناظره ی اخیر ! 


کسی که ۱۱ سال پیش یعنی در ۵۹ سالگی خیلی راحت گفت : 

اگر یه ستاره باشی میتونی هر غلطی روی یه زن انجام بدی ! 


و حالا میخواد رئیس جمهور آمریکا بشه ! الحق که نوش جانش اگر بشود. چون کمتر کسی در ۵۹ سالگی آنقدر ذخیره برایش مانده که بخواهد درباره ی زن ها فکر کند چه برسد بخواهد آن جملات شهوانی را درباره شان بگوید :/ 


.

..

...

....


فکر نمیکردم یکی از ابله ترین خواننده هایم را در جریان پست قبلی از دست بدهم. کسی که حاضر نشد بگوید مرد است یا زن ! بعد از من رمز میخواست. 

این است که میگویم ما ایرانی ها ترشی نخوریم یه لیته ای میندازیم بیرون ... والا ... 


این را کمتر کسی نشنیده : 

لینک دانلود : دریافت

...


خب داشتم میگفتم ... 


داریم با جناب معلم زبانمان مناظره را تحلیل میکنیم. جمله به جمله و اینها ...

و من نگران پنج شنبه ی هفته ی بعدم که قرار است مناظره را کار کنیم و قطعن به آن بخش های جنسی اش میرسیم. تا بحال به شکل آکادمیک وارد این مسائل نشده بودم. حالا باید یه جوری این بخش را بپیچم ... ولی این را هم بپیچم با اختلاف زمانی ۷ دقیقه بعدش ٬ دوباره ترامپ شروع میکند درباره گذشته جنسی بیل کلینتون وراجی کند و من آنجا را هم باید بپیچم اللخصوص آن فعلی که ترامپ به کار میبرد درباره ی عملی که کلینتون روی یک بچه ۱۲ ساله انجام داده ... فعلی که آنقدر بد است که خود گوگل حالیش است به خدا :( 


××××


راستی اگر هم طرفدار آهنگ غربی هستید و گناه نمیدانید که در این ایام محرم گوش کنید ... این هم بد نیست .. تو فضای دهات های آمریکاییه .. درباره ی ماجرای یه قتله .. لیریکش رو بخونید اگر خواستید و اگر فهمیدید برا ما هم تعریف کنید. (عادت بدیه که به خودم میگم ما ! من خیلی خود پرست هستم به لحاظ لفظی حداقل ... همشم به خاطر تعاریف مدیر و معلم و ناظمه توی دوران کودکی ... که میگفتن بابا تو چقد خفنی ... حالا اومدیم بین یه سری که منو ندیده میگن : تو هیچ پخی نیستی ! هیییییییییی ) 



نام آهنگ carolina drama  (: 
از کاورش میشه فهمید چه محتوای غمناکی داره ! 

مخصوصن وقتی اون قرمزی روی شیشه شیر به خون مربوط میشه ... 




لینک دانلود : دریافت


راستی چرا ایرانی های خارج از کشور نمیان به وبلاگ ها سر بزنن ؟ مام ازشون چارتا سوال بپرسیم. خیر سرمون ... اه ... گندشون بزنن. من اگر برم خارج کلی توی بیان چرخ میزنم. علت اینکه توی بلاگفا چرخ نمیزنم هم اینه که بوی خرمالوی گندیده میده ...

sina S.M
بر بام
۲۴ مهر ۱۹:۴۹
هیچ علاقه ای به دیدنِ ریخت اون دو نفر و مناظره هاشون نداشتم ولی بعد از خوندن پست ها دلم خواست برم ببینم چی می گن. یکی از یکی وحشتناک ترن، منتهی خوبیِ ترامپ اینه که رو بازی می کنه. اون یکی از پشت خنجر می زنه :/
+بعد از 6سال وبلاگ نویسی یهو این سوال برام پیش اومد که چرا من هیچوقت پستِ رمزدار نذاشتم؟!

پاسخ :
به خدا نذار بابا ... فکر میکنن چه خبر هست حالا :دی 

راستی خوش اومدی بعد از سالیان !!
ناشناس
۲۴ مهر ۱۹:۴۷
پ اون پستی که درباره ی من بود کو؟!
یک خائن هه
ناشناس
۲۴ مهر ۱۹:۴۵
دیدی گفتم زود قضاوت میکنی ؟!:) 
بنده مهنا هستم. هی دالتون دالتون نکن
الان اسمم رو گفتم منو شناختی؟!؟!
ناشناس
۲۴ مهر ۱۹:۴۳
قشنگ معلومه دنبال صلحی:|
مثلا اگه بگم اسمم مهنا هس تو منو میشناسی؟!
ناشناس
۲۴ مهر ۱۹:۲۶
هنو منتظرم منو قانع کنی!!!
پاسخ :
پاکشون نکردم... اون پست همچنان پا برجاست. برو و جواب کامنتت رو بخون... 
ناشناس
۲۴ مهر ۱۹:۲۴
هه خیلی ترسویی 
فقط یه پیشنهاد دوستانه :سعی کن اولا به نظر دیگران احترام بزاری حتی اگه باب میلت نبود و دوما سعی کن ببینی که همه ازت خوششون نمیاد و گاهی ممکنه کسی پیدا بشه که نظرش با تویکی نباشه و اینو بدون قرار نیس همه جا ازت تعریف کننو اینکه همونطور که کسی حق نداره تورو قضاوت کنه تو هم این حق رو نداری
ولی واقعا اون نوشته ازادی و انتقاد بالا رو پاک کن آدم خندش میگیره هه
و خیلی خوشحالم که باعث شدم اون اراجیفت رو درباره ی بهار پاک کنی :دی
پاسخ :
ترسو ؟ چرا ؟؟ 

من مگه چیکار کردم ؟؟ من فقط ازین بدم میاد که ناشناسی ... اگر میشناختمت بهتر بود. 

یکم انصاف هم خوب چیزیه ... کمتر کسی مثل من دنبال صلح راه میفته :/ هرکی الان بود به چپش هم نبود ! والا ... :دی 

انتقاد میتونی کنی .. 

پاکشون نکردم .
مداد رنگی
۲۴ مهر ۱۶:۲۰
یکى از مخاطباى من خارج از کشور درس میخونه،الى
اگه سوالى دارى میتونى ازش بپرسى
پاسخ :
خیلی ممنون ! 
و خیلی عجیب که از غار تنهایی تون بیرون اومدید ! نچائی :))
امیر بهزادپور
۲۴ مهر ۰۸:۴۲
اهنگ اول همیشه شنیدنی ست.
هستند کسانی که از خارج از کشور میهمان وبلاگهایمان می شوند.
پاسخ :
چه عجب یک نفر از آهنگ اول تعریف کرد .. ! 
هستند .. اما کوشند ؟؟
فاطمه (خط سوم)
۲۳ مهر ۲۲:۰۹
اتفاقا بحث جالبیه و دامنه لغات زبانت تو این حیطه زیاد میشه :))))))) حالا جدا از شوخی میشه یکم سربسته راجبش بحث کرد در حد چند جمله تو حرفات
این اهنکه هم پیشنهاد خوبی بود. تنکیوو
از کلمه ی خرمالوی گندیده هم که اصصصنن منظوری نداشی :)))))
پاسخ :
دامنه لغات که چه عرض کنم.. یه دیکشنری لغت جدید هست توی این مناظره در باره ی همون بحث کذایی :دی

یورولکاممم
منظورم رسا بود :/ توی کامنت هم که لطف کردند شفاف سازی کردند. :دی
دالتون وارن
۲۳ مهر ۲۱:۴۴
یادم رفت خصوصیش کنم:////

پنیر سوئیسی
۲۳ مهر ۱۹:۰۰

"چون کمتر کسی در ۵۹ سالگی آنقدر ذخیره برایش مانده که بخواهد درباره ی زن ها فکر کند چه برسد بخواهد آن جملات شهوانی را درباره شان بگوید :/" 

 دهنتو :))))

اتفاقا منم این اواخر میخواستم تو وبم آهنگ بذارم ولی جرئت نکردم یجورایی :/
واقعا این انتخاب ترامپ به عنوان نامزد نهایی تو آمریکا من رو به جامعه ی خودمون امیدوار کرده .....
پاسخ :
خودتووو  :))))
جرئت چی ؟؟ این ایام ؟! بابا جاده چالوس رو پوکوندن ملت. حالا یه آهنگ که بی احترامی نیست . 
راستی که جوامع فرقی با هم ندارن ... 
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۳ مهر ۱۷:۱۵
اتفاقا بار اول بود گفتم کیپ کالم:/
+ ملت جوری کامنت میذارن ک آدم با خودش میگه چرا
کامنتارو باز گذاشتم واقعا😐😒
++پشیمون نمیشم👍
پاسخ :
++ نمیشی
+ :|
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۳ مهر ۱۶:۵۳
چقد جالبه که انتخابات یه کشور
انقدر میتونه تاثیر گذار باشه رو جریانات کشور دیگه ای:/
زیاد ب پست ربطی نداشت ولی تو دلم مونده بود😐

+دانلود می شود👍

پاسخ :
اتفاقن اگر به بقیه نظرا نگاه کنی میبینی خیلی هم به پست ربط داشت ؛) 

و صد البته تاثیر گذار هست روی جریانات .. اونم وقتی میبینی اسم ایران بعنوان اولین کشور خارجی در این مناظره برده میشه !

+ پشیمون نمیشی 🙂
خانم والیوم
۲۳ مهر ۱۳:۵۳
خدا بگم چکارت کنه😂
اونوریا کلا بی تربیتن ترامپم ک اوستای همشون.
ایرانیای خارج از کشور😂
مدیر مدرستون😂
مرسی کلاس زبانتون👍

موزیک خوار هستیم دانلود خواهیم کرد:)
پاسخ :
چه چکیده جامعی از مطالب پست !

شبیه ایناییه که اول کتابای درسی مینویسن : 
در این فصل با این عناوین روبرو میشوید : 

علی ف.
۲۳ مهر ۱۲:۱۵
خدایی اون جمله عه رو گفته بود ؟! اونوقت اونموقع مسئولیتش چی بوده ؟! :-؟

یعنی رمز پست قبلی رو فقط به خود پاتریک میدید یا چی ؟! :/ یا مثلا گرفتن رمز بستگی به جنسیت داره ؟! یا فقط به خواننده های خوبی مثل من میدید :// [کدوم خواننده ای کامنت به این طویلی میذاره؟! :دی]

والا انقدر دلم میخواد منم بشینم با یکی از این معلم هامون بحث های جنجالی بکنم که از این عبارت ها توش باشه! ولی پیش نمیاد دیگه! :/

موزیک رو خیلی دوست نداشتم! خیلی جیغ میزنه! :دی
پاسخ :
خطوط قرمز را رعایت کنید پسر خوب ! اهم :))) 

مسئولیتش فکر کنم بیزینس من بوده دیگه :) خوبی ترامپ اینه که مسئول دولتی نبوده هیچ وقت برای همین میتونسته هر غلطی بکنه و کسی هم نفهمه .. اینم از دستشون در رفته احتمالن :دی 
sat an
۲۳ مهر ۰۹:۴۰
((-: شاید اینقد بیکارنیستن بیان سربززن والا
پاسخ :
فقط ۸۰۰ هزار ایرانی توی لس آنجلس هست :/ 
همشون بیکار نیستن ؟؟
جولـ ـیک
۲۳ مهر ۰۸:۴۲
یه چیزی که من نمیفهممش اینه که ترامپ هیچی از خود هیلاری نداره رو کنه که هی گیر میده به شوهرش؟:|
"داداش داری حریف اشتباهی رو میزنی" طور!
پاسخ :
داداچ داری اشتباه مینویسی :)) باید چ بنویسی .. البته داداث هم قبوله 
در واقع هیلاری وکیل مدافع شوهرش بوده توی اون پرونده ها :| 
 
ر. کازیمودو
۲۳ مهر ۰۲:۵۳
دیگه در این حد که جلبک نیستم :). منظورم این بود که تا وقتی من بودم و درِ وبلاگمو تخته نکرده بودم شما ننوشتی. 
این وبلاگم جدیده، یک ماه عمرشه هنوز.
پاسخ :
خدا بده عمر نوح به وبلاگتون ... 


ر. کازیمودو
۲۳ مهر ۰۲:۳۴
قدیما دو سه بار تو وبلاگت کامنت گذاشته بودم. وبلاگم اون زمان "دوم شخص" بود. یادمه یه پست گذاشتی که دیگه نمی‌نویسی و دیگه هم ننوشتی بنظرم. قالب وبلاگتم کتاب۴ بود.

-چه قدر پستات بلنده :)
پاسخ :
دیگه هم ننوشتی بنظرم (!!) 

خب الان یعنی روحم داره مینویسه براتون ؟!‌:دی 

چرا زودتر معرفی نکردی ؟ میرم یه سر میزنم به پست های قدیمی ... (;

- آره متاسفانه ... دلیل کم خواننده بودنم هم همینه 
تـیــدا ...
۲۳ مهر ۰۱:۵۴
خرمالوی گندیده همون وب آلما توکل رو میگین؟ 
پاسخ :
آره ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان