یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

یک پست بلند و بالا پخ شد ... کابوس به واقعیت پیوست

shit 


لاقل بیایید عکس هاشو ببینید ... 


باید چند تا آهنگ گوش کنم تا افسردگی ناشی از این فاجعه از بین بره .... تا فردا فعلن خدافظ ... فقط بهتان بگویم پستی که قرار بود منتشر شود به حدی محشر و ناب بود که :( 


(در حین لود شدن یکی از اسکرین شات های فیلم tess در فضای جناب بیان ... جناب مرورگر کروم هنگ کرد) 







در اسکرین شات بالا میبینید که تس که سوار بر یک گاری است حاضر نیست به زندگی اشرافی روی آورد ... من دلیلش را میدانم ... علتش افسردگی ناشی از این است که یکی از پست هایش پخ شده ... 


حالا فاتحه ای میخوانیم برای تس ... و پست ... 



:: اگر اینجا تلگرام بود الان آن گیفه را میگذاشتم که شهاب حسینی دارد خودزنی میکند. :/


+ همراز اگر نمیخونی بگو تا من یکم راحت تر پست بذارم ... 

...

++ مامان داد زد : 

ای بابا ما باید کل روز درگیر تربیت این و اون باشیم ... 



 ۴ بچه دارد ... بابا هم جزوشان است !

sina S.M
Poker Face
۰۵ آبان ۱۹:۲۰
همه پستت یه طرف اون جمله اخر یه طرف😂😂😂😂😂😂
پاسخ :
(;
Bahar Alone
۰۳ آبان ۱۴:۴۸
میحخوام دنبالتون کنم...جعبه نداری چرا
پاسخ :
باید برم تو تنظیمات بیارمش بالا ... چقدر زندگی سخت شده این روز ها :(
فاطمه (خط سوم)
۰۳ آبان ۰۱:۳۸
اون پست که اسپویل کردیش رو نخوندم😊
من رمانش رو قدیما خونده بودم(به انگلیسی). دوس دارم فیلمشم ببینم 
پاسخ :
 به انگلیسی ؟ بابا ایول :)
فرید صیدانلو
۰۲ آبان ۱۲:۱۵
من که تو ورد مینویسم بعد کپی میکنم اینجا :/ تجربه های تلخ پریدن زیاد دارم
پاسخ :
اینکه تو ورد بندیسم بهم حس داستان نویسی میده .. نه وب نویسی :// ولی شاید باید بهش عادت کنم
مریم گلی
۰۱ آبان ۲۳:۳۷
پیدا شد:l
پاسخ :
الا هم صل علی محمد و آل محمد [آیکون اسفند دود کردن]
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۱ آبان ۲۳:۰۷
چند بار تو بلاگفا همچین بلایی سرم اومد البته اون به علت طولانی بودن متن بود و دقیقا زمانی که انتشار رو زدم بعد از سه ساعت اعلام کرد که نا موفق بوده و کل پست جایی بین پیش نویس و منتشر شدن معلق ماند که ماند که ماند :| خیلی حس بدیه...
پاسخ :
A lot !!
maryam !
۰۱ آبان ۲۳:۰۷

ارتباط نظر من با محتوای پست باز بیشتر از ارتباط عکس های پست تو ُ نوشته های زیرش با همِ :دی !

پاسخ :
عه ؟؟ دست پیش میگیری که پس نیفتی ؟؟؟ 
پست خودمه ! اختیارشو دارم !!
مریم گلی
۰۱ آبان ۲۳:۰۱
من که شما رو نمیشناسم،چرا باید سربه سرتون بذارم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ :
نمیدونم ... 
این فیلم سه تا اسکار گرفته و میگی نمیتونی توی اینترنت پیداش کنی .... 
شما رو واگذار میکنم به باقی خواننده ها ..
لطفن جوابشونو بدین دوستان 
مریم گلی
۰۱ آبان ۲۲:۴۴
اره همینو سرچ کردم
پاسخ :
سر به سرم نذار :/
maryam !
۰۱ آبان ۲۲:۲۶

:-\

کابوست این بود پستت بپره ؟!

پاسخ :
واقعن اینقدر نظر مرتبط دادن سخته ؟‌! :دی 

(میدونم جنبت بالاستا LOL)
گمـــــــشده :)
۰۱ آبان ۲۱:۵۴
فیلمش خوبه؟
برم ببینم؟
:))
ندیدمش ها
پاسخ :
:)) 

عاره ببینید ! ولی خب من بعنوان یه پسر از این فیلم خوشم اومد. 
شما شاید خوشتون نیاد. 




👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۱ آبان ۲۱:۲۰
حقتـــــه😊
تا تو باشی دفعه دیگه بخوای اسپویل کنی😒
پاسخ :
خودتی باو ... تو اون پست همش درباره این غر زدن های خواننده ها هم نوشته بودم ... :/ ! 

خدابیامرزتت پست ... 

:دی
alistersi .
۰۱ آبان ۲۱:۱۷
جمله اول و آخر ؟! :///
من که نشستم دارم این همه پست میخونم؛حالا یه پست 7-8 خطی،اونهم از وبلاگی که دنبال میکنم رو نخونم ؟؟؟ ضمن اینکه نه تنها کامل میخونم؛بلکه بعضی جاها رو 2-3 بار میخونم تا موقع کامنت گذاشتن سوتی ندم ... 
کلا گفتم در جریان باشی که من به خاطر رفع تکلیف پست کسی رو نمیخونم ... 
:)
پاسخ :
ببخشید حالا چقدر جدی گرفتی تو عم :/ 
مریم گلی
۰۱ آبان ۲۱:۰۸
واقعنی پیدا نکردم

وات مین LOL???????????????
پاسخ :
lol = lots of laugh ! 

مریم گلی جان بگو دقیقن چی سرچ کردی ؟ 

دانلود فیلم tess ؟؟ 
alistersi .
۰۱ آبان ۲۱:۰۵
یاد خودم افتادم! منم اون اوایل که فیلم میدیدم مثل تو جوگیر بودم! :) الانم هستما؛ولی نه انقدر! :دیی

+ دهنت بابت جمله آخر ...! :)))))
پاسخ :
+ :)))))))))) خوشم میاد ازین خواننده ها هستی که فقط جمله اول و آخرو میخونن !!!

++ مرسی ! من جوگیر هستم بله ... ! ولی به این خاطر که هر فیلمی رو لایق نمیدونم که ببینم .. لذا دایره فیلم هام وسیع نیست. 
مریم گلی
۰۱ آبان ۲۱:۰۴
من میخاسم دانلودش کنم پیداش نکردم:(
پاسخ :
فیلمو ؟ 

بیخیال بابا ... یعنی چی پیداش نکردم LOL 

تو گوگل سرچ کن دیگه ... 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان