یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

وقتی از گاومان زایید حرف میزنم از چه حرف میزنم !!!

sina S.M
פـریـر ...
۰۷ آبان ۱۵:۴۶
25 تا فقط :|
پس من چی بگم که دو روز نباشم صد و خوردی ستاره روشن میشه :///

:: پست جدیدو رمزکی کردین چرا؟ :))
پاسخ :
پس الکی نیست که شهرتتان سر به آسمان گذارده !!
+ الان این رو درخواست رمز تلقی کنم ؟؟ :دی
علتش اینه که دشمن زیاده داره این وبلاگ :| 
زهیر خنیاگر
۰۷ آبان ۱۱:۰۱
نه اتفاقا بیشتر از 4تاس
پاسخ :
 for example 5 ??
فرید صیدانلو
۰۷ آبان ۰۳:۰۷
من نهایتا 10 تا
اگع نصف روز نیام :||
شایسته ای
۰۷ آبان ۰۰:۵۰
فدا سرت! هروقت خواستی بخون اجباری نیس که خودتو اذیت کنی :)
پاسخ :
:) 
گمـــــــشده :)
۰۶ آبان ۲۳:۲۹
فقط 25 تا؟
این برای من عدد شاهانه ایه
مورد داشتم 52 تا بروز شده
یعنی تا تموم شدن قشنگ به فنا رفتم
اون آخریا رو دیگه فقط باز می کردم ستارشون بره
:))
پاسخ :
سخاوت شما رو میرسونه ! من بودم خودکشی وبلاگی میکردم .. :))
زهیر خنیاگر
۰۶ آبان ۲۲:۵۹
چقد زیادن ... برا من نهایتا 4 تا با هم بروز بشن
پاسخ :
الان خودتو لو دادی که فقط ۴ تا وبو دنبال میکنی !!
پنیر سوئیسی
۰۶ آبان ۲۲:۰۷
خب برادر من شونصد تا وب دنبال میکنی همین میشه دیگه ! من خودم فقط وبلاگایی و دنبال میکنم که از روشن شدن ستارشون خرکیف بشم :)) این وبلاگای سلبریتی و پربازدید رو هم دنبال نمیکنم . بوکمارکشون میکنم که هر از چندی بهشون سر بزنم و بخونم مطالبشونو .
پاسخ :
وبلاگ سلبریتی رو مخه اصن ... منو یاد اینستاگرام افراد مشهور میندازه 
فرقش اینه که اون اینستاگرامه لاقل یه تصویر خوش رنگ لعاب داره 
:)
masi Rika
۰۶ آبان ۲۱:۲۹
یه چندوقته ستاره های من از 30 پایین نمیاد! :|
پاسخ :
عجب تالار گفت و گویی شده اینجا Lol
Miss. Cherry🍒
۰۶ آبان ۲۰:۰۲
بیشترین تعداد ستاره ام پنج تاست...
صرفا جهت اطلاع😁
پاسخ :
صرفن جهت اطلاع من تا دو سال تعداد ستاره هام صفر بود چون نمیدونستم دنبال کردن چی هه !! Lol

فاطمه (خط سوم)
۰۶ آبان ۱۸:۴۰
قضیه این ستاره ها چیه؟
پاسخ :
تعدادشون زیاده ... همین :) 
مریم گلی
۰۶ آبان ۱۷:۰۱
من بدم میاد اون ستاره زرده باشه...بهش آلرژی دارم
برا همین حداقل صفحه رو باز میکنم بدون خوندن
پاسخ :
منم همینطورم!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Haa Med
۰۶ آبان ۱۳:۲۹
من هر روز به همه سر میزنم، منم از این ستاره روشن ها زیاد دارم.
پاسخ :
مشکل فراگیریست حامد ... من ستاره لیست تو ام و تو هم برعکس ! هردومون عذاب جون همیم Lol
alistersi .
۰۶ آبان ۱۲:۵۶
خب می بینی که! تقسیم میکنم زمان رو! صبح که اومدم کلا 5 تا پست خوندم!
ظهر هم میام یه چند تا دیگه میخونم و همینطور تا شب!
پاسخ :
من خیلی یلخی میام .. مثلن ۸ ساعت میام و اینا آخرشم شاید دو تا پست هم نخونم ...... من اگر برنامه ریزی بلد بودم که الان جایگاهم خیلی بهتر ازینا بود .

بعدش هم متن هایی که بلاگرها میذارن زیاده .. میترسم سلیقه ام تو خوندن تغییر کنه . و مثلن نتونم کتاب بخونم.
 خدا به خیر کنه آخرو عاقبت منو با این وبلاگ 
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۶ آبان ۱۲:۱۶
من ک درحال حاضر
در راحتی ب سرمیبرم😊
پاسخ :
چه را ؟؟ اصن چند نفرو دنبال کردی ؟؟ :دی
شایسته ای
۰۶ آبان ۱۱:۱۹
خداقوت :)))
پاسخ :
ببخشید پست (ها) تو نخوندم و نمیخونم.. !!! :(
سکوتـــــــــ پاییزی
۰۶ آبان ۱۱:۱۱
من کلی پست نخونده دارم :))
پاسخ :
منم همینطور (آیکون اون پیرمرده که شبا خودشو خیس میکنه و همه باش آشنایی دارن Lol)
alistersi .
۰۶ آبان ۱۱:۰۱
امروز که اومدم،27 تا ستاره داشتم! تازه میدونستم که بعضی ها رو باید 2-3 تا مطلب ازشون بخونم(مثل خودت و ادامه ی داستانت!) ... ولی اتفاقا خوشحال شدم! :) دوستان پست میذارن و ما هم لذت میبریم دیگه! :))

خطاب به @مجتبی مطوری هم بگم که :آقا نکن اینکارو! واسه پست مردم بیشتر ارزش قائل شو!مثلا خود من واسه هر پست،حداقل 5 دقه وقت میذارم!
پاسخ :
علی جان عاخه حیف جوانی شما نیست ۲۷ × ۵ = ۱۳۵ دقیقه را پای وبلاگ باشی ؟؟! تازه زمان گذاشتن برای نظر دادن رو که بخوای حساب کنی خیلی بیشتر از اینهاست :دی 
و کلی فسفر سوزوندن برای اینکه چه نظری بدی که نه خیلی پاچه خواری باشه نه خیلی مغرورانه نه اصغر ناراحت بشه نه اکبر نه مینا و آخرش هم طرف نظرت رو به چپش حساب نکنه !! والا وبلاگداری آدمو میکشه :/
هانی هستم
۰۶ آبان ۱۰:۴۸
بیاید تقسیم کار کنیم!!
پاسخ :
مثلن چجوری ؟؟
شما از جانب من بخوانی ؟ خخخ
مجتبی مطوری
۰۶ آبان ۱۰:۳۹
25تا که زیاد نیست😂من دیروز 70تا ستاره داشتم همشون رو تو ی ساعت دیدم و نظر دادم😃
پاسخ :
باو تازه فکر کنم ۱۰ تاییشو همینجوری کلیک کردم و نخوندم .. یعنی برو روی ۳۵ !! 😅
fatemeh .m
۰۶ آبان ۰۸:۳۸
من ندارم :)
پاسخ :
بله ... ! 
 تا قبل کنکور هیچی نباس داشت :)
fatemeh .m
۰۶ آبان ۰۸:۳۵
خیلی بده این جوری :// 
پاسخ :
بله .... اصلن فهمیدم چرا ملت به اینستاگرام تمایل دارن Lol
פـریـر ...
۰۶ آبان ۰۷:۵۸
خب ینی چی؟ :/
ستاره هاتون زیاد شده :دی
پاسخ :
خیلی بیشتر از اینهاست ۲۵ 
😱😵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان