یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بنده شناس خداست ... وویسی از آقاجون

+

کلیک


آدم بی آزاری باشید و کاری به کسی نداشته باشید ... :-)


sina S.M
Miss. Cherry🍒
۱۶ آبان ۲۱:۰۹
پدر بزرگ داشتن چ جوریه؟!
پاسخ :
هر روز با این فکر بیدار شدن که نکنه امروز آن روز کذایی باشه ..
Haa Med
۱۳ آبان ۲۰:۵۲
من تا آخر گوش دادم.
میگه کاری به کار کسی نداشته باشید خوب باشید.
همون که خودتون نوشتید.
پاسخ :
بلی .. ممنون تا آخر گوش دادین
ɐɹɐɓol •_•
۱۳ آبان ۲۰:۵۱
من شکر بخورم مسخره کنم :|
اتفاقا دوسش داشتم =)))))
پاسخ :
شکر که خوشمزس بد نیس :////

مرسی لطف داری و اینا ! لهجه هم تورو دوس داره
پاییزِ سالِ بعد
۱۳ آبان ۱۳:۳۵
اون عصا هست در تصویر؟ شبیه پدر بزرگتی حتما، من پدر بزرگ بابامو دیدم، اما پدر بابامو ندیدم :)
ووییس هم گوش دادم چیزی متوجه نشدم.
پاسخ :
:/ (آیکون دهن سرویس)
.. alitersi
۱۳ آبان ۱۲:۴۶
از کی اینقدر با ادب شدی ؟! :|| آقاجونمون رو ؟! :دی
پاسخ :
اتفاقن ترسیدم اشتباه برداشت کنی ها :/

اون ضمیر جمع اشاره داشت به اقاجون ، نه خودت :دی

.. alitersi
۱۳ آبان ۱۲:۲۶
خدا حفظشون کنه ... :)
"گفت:خودم بد بودم که پسرم بد شد" ... همینه دیگه ... البته نه همیشه! گاهی وقت ها هم یکی میشه پسر نوح :)
فقط نمیدونم آقاجونت اینقدر خوب بود،تو چرا اینجوری شدی ؟! :دییی

+عاقا فندک گاز سوخت :| 

+ چرا با این که اصفهانی ام،سخت بودم تشخیص بعضی جملات ... ؟! لهجه اصفهانیِ اصیل نبود،بود ... ؟!

* من هم چند تا ییس از آقاجون دارم ... یکی از باحالترین هاش داره پسرخاله‌م و زنش که تازه ازدواج کرده‌ن رو نصیحت میکنه ... خیلی خوبه ... :( دلم خیلی واسش تنگ شده ... :(((


پاسخ :
ایشالا :)
خدا بیامرزه آقاجونتون رو :(
لهجه ی مرکز شهر نبود خب... اصفهان تقریبن اندازه اتریشه ! هزار تا لهجه داره :دی 
+ خب من همون پسر نوحم دیگه :دییی
ولی به طور کلی من همون عاقاجونم هستم .. در خیلی از موارد 
Poker Face
۱۳ آبان ۱۲:۲۴
جووووووووون لهجه رو:))))
اصــــــن فقط لهجه ما اصفهانیا رو عشقه!
خدا برات حفظش کنه:)
پاسخ :
؛) منم دوس دارم این لهجه رو .. خاکی و صمیمی .. 
:) مرسی 
ɐɹɐɓol •_•
۱۳ آبان ۱۱:۵۹
هی نیگا به ما موکونِد :)))
پاسخ :
عه لهجه مونو مسخره نکن :((
ɐɹɐɓol •_•
۱۳ آبان ۱۱:۵۵
عاغا وویسو بچسبین :)))
عکسم بچسبین ولی به وویس بیشتر :دی
پاسخ :
:دی
 بلی بلی
خانم والیوم
۱۳ آبان ۱۱:۴۹
عزیزم چه اقاجونی^.^ خدا حفظش کنه.

کجایی هستید؟ 
آب پرتقالم میخوامD:
پاسخ :
خخخ
اصفهونی ! البته نه مرکز استان .. برا همین متوجه نشدی :دی
Bahar Alone
۱۳ آبان ۰۷:۱۰
فایل باز نشد برا من:)))
پاسخ :
لینک عوض کردم امیدوارم کار کنه.. صندوق بیان نیدونم چه مرگش شده کار نمیکنه
امیر بهزادپور
۱۳ آبان ۰۲:۴۶
کار قشنگی کردید، 
ولی متاسفانه صدا زیاد واضح نبود.
ممنون.
پاسخ :
خواهش... با هدفون گوش میدم خودم ... :)
maryam !
۱۳ آبان ۰۲:۲۹

واقعاً میشینی به اون روز فکر می کنی ؟! :)))

به اینکه گریه کنی ؟! :))

ارزش زیادی پیدا کنه ؟! :))


+ حالا درسته من اینجا شکلک خنده رُ تایپ کردم؛ اما دلم گرفت با این متنت ...

واقعاً تو کار این خدای سر تیترت موندم که چرا ؟! چرا بنده شُ اینجوری میشکنه ؟! ...

کلاً تو فکرم خیلی چیزا شروع کرد به وول خوردن با خوندن این پستت !

اما خب آقا جونت ساده و دوست داشتنی هستن، خیلی هم باحال خاطره تعریف می کنن، مثل بابای من؛ مهیج !

پاسخ :
بله به اون روز خیلی فکر میکنم چرا فکر نکنم ؟ در تصوراتم نمیگنجه اون روز. چون نزدیکترین فامیلمون که فوت کرد من‌ ۵ سالم بود ... 
مسخره کردی مثلن با اون شکلک ؟! :دی
+ ببخشید اگر ناراحتتان کردم 
++ خواستم حرف آقاجون رو بگم در سر تیتر ... نه حرف خودم رو ... 
maryam !
۱۳ آبان ۰۲:۰۱

الان هدفت چی بود صدا رُ ضبط کردی ؟!

کلاً از این کارا زیاد می کنی یا می دونستی قرارِ از تو این صدا یه سوژه دربیاد ؟! :دی

پاسخ :
گفتم شاید جالب باشه ... بهرحال آقاجون همیشه خاطره میگه و ما فقط میشنویم و بعد یه مدت از یادمون میره ... روزی میرسه که با این وویس گریه میکنم و ارزش زیادی پیدا میکنه .

ابو اسفنج بلاگفانی
۱۳ آبان ۰۰:۳۶
باشه
پاسخ :
:/ هیچی دیگه تا فردا باید باشه دریافت کنم :/ 
کاش یکی درمورد وویس نظر بده
مریم ..
۱۳ آبان ۰۰:۲۱
منم بابابزرگ میخوام:(
پاسخ :
خدا بیامرزد :(
فرید صیدانلو
۱۳ آبان ۰۰:۱۶
رمز زندگی اسوده
پاسخ :
😉
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۳ آبان ۰۰:۱۵
می بخور منبر بسوزان
مردم آزاری نکن👍👍👍
+فقطـــ عکس
پاسخ :
والله ... :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان