یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

چند خبر خوب


۱ امروز درس خواندم‌. رفتم سراغ فیزیک. سه ساعتی شد !

۲ بابا از تعطیلات بوجود امده در هفته بعد نهایت استفاده را کرده و یکشنبه به زازو میرود 

۳ چالش باحال گوگولی بلاگر که قراره مریم (missx.blog.ir)  و دالتون وارن رو بکشم توش :) 

۴ خبر خوب تر از اینها اینکه مموری ۱۲۸ گرفتم و لازم نیست هر هفته با استرس اینکه گوشیم تا خرخره پر شده برم و یه سری عکسو پاک کنم یا به کامپیوتر منتقل کنم. تازه تو برنامم هست که تمام فیلمامو بریزم رو گوشی ! وای چقدر فانتزی میشه ! مثلا هر روز میتونم taxi driver یا tess یا tangerine رو توی مترو ببینم !!! 


در واقع اصل خبر ۴ بود الباقی حاشیه بودند علی الخصوص ۵ امی : 

۵ . با یکی از دختر های کلاس وارد مکالمه شدم ، اونم با چه وجه اشتراکاتی ! همان ها که با مصدق داشتم ! #داروینیسم ، البته رابطه فعلن در پی وی است ولی خب این حجم از پی وی با دختری که توی کلاس است بی سابقه است . علی الخصوص آنکه تعداد دختر ها یک سوم پسر ها باشد ! اووق 


۶. توی کلاس داستان نویسی عاشق یه خانومی شدم ! 😂

 یعنی باورم نمیشود! حتی نمیدانم با آن صدای گرفته و صورت در حال میانسال شدن، ۴۰ ساله است ، یا اینکه با آن ادبیات کودکانه و شور و تاب صدایش و نگاه کنجکاوش به همه چیز ، ۲۵ ساله ! البته هر سنی باشد . باید تا زمانی که حسابی باهاش رفیق نشده ام بحث سنش را پیش نکشم !! چون مسلمن ناراحت میشه ! 

ولی خب نشانه های عشق را بهش بروز دادم ببینیم بعدش چه میشود 😅lol

حالا هم برایم یکی از داستان هایش را فرستاده که نقد کنم . میخواهم یه نقد بلند و بالا برایش بفرستم که کیف کند 😜 love

 پ ن : وقتی خوشحالم نویسندگی را میگذارم کنار (مثل این پست) و وقتی غمگینم حس میکنم توی فاز نوشتن هستم و خوب مینویسم (پست قبل) .. 

sina S.M
گمـــــــشده :)
۰۸ آذر ۰۰:۴۰
چرا حرف زدن با همکلاسی تو پی وی عق داشت؟
:|
پاسخ :
اوووق به خاطر چیز دیگری بود خانم باهوووش :)) 
یعنی باید لقمه را بجوم و بذارم دهانتان ؟ اووق بر میگرد به یک جمله ی قبل.
(نه دو تا )
بای پولار
۰۷ آذر ۱۴:۴۳
ای ول یکیو پیدا کردم که مثل من tangerine رو دیده و دوست دارتش :)
پاسخ :
عه ؟ یه پست دربارش دارم همین اواخر هم نوشتم .. یکم از اخر بری عقب پیداش میکنی 😉
سورِنا ¡!
۰۶ آذر ۲۲:۲۰
خوشبخت شین :|
:)
پاسخ :
مرسی :/
سورِنا ¡!
۰۶ آذر ۲۲:۰۹
:|
طرف فسیل شده که :|
پاسخ :
دو کلام از مادر عروس :/ 

به عشق من توهین ؟؟ :دی
Poker Face
۰۶ آذر ۱۸:۵۲
خب منم خودم و ذهنیتم و که نگفتم که!ذهنیتم نسبت به شماروگفتم!کثیف نیست منحرفه😂😂😂😂😂😂
پاسخ :
😐😐😐😐😐
Poker Face
۰۶ آذر ۰۰:۰۵
😂😂😂😂😂😂علم غیب ندارم که جا نوه ی طرفی!
فک کردم خبریِ!نه فک کردم بااون یکی این لاوی گفتم دیگ مخ اون اونو نزن باهمین لاوه برو پی وی😂😂😂!
ذهنیتم کثیف نیست منحرفه!
پاسخ :
نه خدایی اونقدم پیر نیس که من جا نوش باشم !
شاید نوه ی ۲ ساله اینا !
در ضمن نگفتم شما کثیفی که ! گفتم ذهنیت کثیفی از من ساختی :/ ینی ادمی که از من تو ذهنت ساختی کثیفه و اینا !
درک کن ! چرا خودزنی میکنی عاخه 😂
فاطمه (خط سوم)
۰۵ آذر ۲۲:۱۴
این عاشق شدنت منو یاد فیلم  the reader  انداخت :)))))))
اگه ندیدی توصیه اکید و موکد میکنم که ببینی حتما
این عکسه اخر پستت چقدر خوبه ایده اش.
پاسخ :
عه این همون فیلمس که تو وان دارن کتاب میخونن برا هم 😂 
اسمشو نوشتم
ستــ ـاره
۰۵ آذر ۲۱:۱۰
چقدر خبر خوب :)

جدی جدی عاشق شدید؟؟؟ بیشتر بگید ازش
پاسخ :
امروز متوجه شدم ازدواج کرده .. 😔 برا همین اگر بخوام ابراز عشق کنم بهش عذاب وجدان میگیرم و خودش هم ممکنه ناراحت شه.. تا ببینیم چی میشه 🙂:)

+ نه آنقدر جدی .. اگر اونطور بود خودم هم خبر دار نمیشدم ، چه برسد به شما دوستان گل ؛)

ابو اسفنج بلاگفانی
۰۵ آذر ۱۲:۲۱
گوگولی بلاگر چیه سینا؟ بدم تِد بیاد گوشاتو گاز بگیره؟ اسمش فان کشونه. فان کشون.
پاسخ :
اره یکی از دوستان هم گفت ! منتها ویرایش نکردم یکم بخندیم 😂
از وقتی هولدن بهم گفته لطفا ابروی خودت رو توی بلاگستان نبر ،
دنبال هر موقعیتی ام که ابروی خودمو ببرم ! :) 

دالتون وارِن
۰۵ آذر ۱۱:۱۱
جدی جدی عاشق شدیااااا.خودت گفتی معماری میخواستم برای اینکه نقاشیم خوبه :دی
پاسخ :
عجب ! حالا لزومی نداشت دست پیش بگیری که پس نیوفتی :)) وقتی من اینو بهت گفتم ، کامنت عمومی قبلیت همچنان پابرجا بود :دی 
وللش 
من مو رو از ماست میکشم همیشه .. ببخشین :دی
بر بام
۰۵ آذر ۱۱:۰۴
:)))
حالا چجوری نشانه های عشقو بروز دادین به اوشون؟ 
پاسخ :
هومم سوال خوبیه 
مثلا نوبت من شد که متنمو بخونم بعد اون قرار بره بیرون . گفت ببخشید. منم گفتم چه حرفیه باو داستانمو براتون میفرستم :)
یا مثلا بلد نبود فایل پی دی اف بسازه منم کلی با منت پذیرفتن بهش یاد دادم

 البته این چیزا خیلی هم نشانه خاصی نیست. چون کل قضیه اونقدرا هم جدی نیس 😜
maryam !
۰۴ آذر ۲۳:۲۲

خدا رحم کنه ! چی هست این چالش ؟! چه نقشه هایی برامون کشیدی بچه ؟! :دی

پاسخ :
قراره نقاشیتو بکشم ! 😅
Poker Face
۰۴ آذر ۲۲:۴۲
😂😂😂عه عاشق شدنتون مبارک باشه!
بعد اگ عاشق اون شدی باهمون برو پی وی دیگه!بااون یکی نرو!بعد تازه نمیدونم چطوری درسم میخونی!من گاموسا با یکی رل بزنم به تنها چیزی که حواسم نیست درسه!برا همین کلا از این قضایا دورم😂😂😂!
اون عکسای اول پست هم ربطشو نفهمیدم!
پاسخ :
وا .. هرکی که برم تو پی ویش که عاشقش نیستم. 😂
ذهنیتت از من دیگه خدایی کثیفه ! بابا اون شخص که عاشقشم فکر کنم نوه هم داره. اون همکلاسی هم صرفا باش بحث های فلسفی کردم. حالا شنبه ببینمش سلام میکنم بهش بعد هیچی دیگه باید به دوستان توضیح بدم قضیه چیه!! 

ربط نداشت. منتها ۶ تا عکس بود . ۶ تا خبر خوب .. 😂😂 حالا افتاد ؟؟ 
دالتون وارِن
۰۴ آذر ۲۲:۳۲
اااا منو میکشی؟!خوب بکشیا:دی
البته میدونم نقاشیت خوبه:)
پاسخ :
هومم از کجا میدونی ؟ ! 
نکنه خواننده خاموش بودی و ما خبر نداشتییییم

 
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۴ آذر ۲۲:۰۶
1.جای منم بخون
ک کلا امتحانات رو بیخیال شدم:/
2.با آرزوی خوش گذشتن و اینها😊
4.چرا واسه من هیجان نداره؟😐
5.لازمه دوباره وضع موجود کلاسمون رو
تشریح کنم واست؟😱
6.شات گرفتم از عکس😐😂
پاسخ :
با این طرز نظر گذاشتن بیشتر توجهم به ۳ جلب شد !! 😜😜
۵ نمیخوام بخولمش که :/ 
۶ چقدم به ۶ ربط داشت این حرفت !!
پرتقالِ دیوانه
۰۴ آذر ۲۱:۳۲
1. درود به شرفت
2. خوشا بر احوال پدر
3. البته چالش اسمه دیگه ای داره اینی که گفتی اسم قبلیشه
4. خوشا بر احوالت
5. درود بر شرفت :/
6. درود بر شرفت @_@

پ.ن: منم معمولا اینطوری ام

+کامنتمم خیلی دوست دارم :پی
پاسخ :
دس شوما ندرده ! سنگین تر بودی اگر ... :دی 

۳ . حواسم نبود .. 😜
ینی عاشق اون پوکر فیسه ام که جلوی ۵ گذاشتی 😂😂😂
lady of snowy :}
۰۴ آذر ۲۱:۲۵
یکِش جا موند :|

اخریه :|
D:
پاسخ :
هوووم دیدی چ باهوشم ! ؟ 
:دی 
lady of snowy :}
۰۴ آذر ۲۱:۱۴
28 *_*

عکس *_*
پاسخ :
۲۸ اشاره داشت به ۱۲۸ ؟؟ یا سن اوشون رو حدس زدی ؟؟ 😐

کدوم عکس ؟ *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان