یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

برام کردن (آپدیت)

عنوان دیالوگی است که امروز به راننده تاکسی گفتم : 


کدوم هتل میری ؟

هتل &&&

اوه .. خودت رزرو کردی یا برات کردن ؟ 


من (با خنده و کمی درنگ) : برام کردن .


اصفهان ، نزدیک سی و سه پل ! 

امده ام برای دیدن یک دوست اصفهانی ... یک سفر یک نفره. 

اولین سفر یک نفره من ... :/ 


+ امدن من به اصفهان مصادف شده با رفتن پرتقال دیوانه از بلاگ ! این حادثه منزجر کننده را اینگونه محکوم میکنیم که پست خداحافظی پرتقال را نخوانیم .. 



دریافت



++ با ان همکلاسی دخترم که توی پی وی حرف میزدم ، امروز توی اتوبوس بحثمان شد درباره زن ها . 

من گفتم با فمنیسم مخالفم و او هم یک ساعت با من چت کرد .. :| الباقی اش به خودم ربط داره .. البته این حرف بی ادبی نیست . (مکافاتی دارم از وقتی اینجا شلوغ شده ها ! خیلی خود سانسوری میکنم ) 


+++ کسی هست که اصفهانی باشد ؟؟ اتاقم دو نفره است و من یک نفرم 

sina S.M
Miss. Cherry🍒
۱۷ آذر ۱۵:۰۹
باورتون میشه من تاحالا نشنیدم کسی بجز غیر اصفهانی ها ب اصفهان بگه:اصفهون؟:/ بیشتر میگیم اصفاهان!!!(تا جایی ک من از زبون ملت شنیدم!)
پاسخ :
ما طرفای مهردشت به اصفاهان میگیم اصفهون ... مشکلیه ؟؟ :دی
Miss. Cherry🍒
۱۷ آذر ۱۵:۰۶
اصفهان داره ب فنا میره...
هواسمون بهش نیست... زاینده رودی ک اب نداشته باشه دیگ زنده نیس ک زاینده باشع:/
پاسخ :
پمپشو هی قطو وصل میکنن دگ 
اونجا هم رو ۳۳ پل یکی با حسرت میگف : یه زمانی از اینجا ماشین رد میشدا
بای پولار
۱۲ آذر ۱۹:۰۲
آره خوندم. اما باید بگم متاسفانه من فکر کردم منظورت فیلم tangerines !
اشتباه از من بود معذرت. هرچند در اولین فرصت این فیلمی که معرفی کردی رو هم سعی می‌کنم ببینم.
پاسخ :
اهان ... باز خوبه با کانجرین اشتب نکردی ! 

ول کن باو نبین اشغاله .. (: 
بای پولار
۰۹ آذر ۱۸:۴۴
یاد بچه‌ها افتادم که به خاطر دایره‌ی لغات پایینشون از این فعل زیاد استفاده می‌کنن!!!
پاسخ :
منم یاد ادم بزرگای منحرفی افتادم که به خاطر افکارشون حرف زدن رو برای ما سخت کردن ... :))

راستی پست تانجرین رو خوندید ؟
پریسآتیس (:
۰۹ آذر ۱۱:۵۵
خب اینجوری حرف زدن همیشه راحت تره :دی
پاسخ :
:)))
Poker Face
۰۹ آذر ۰۲:۵۹
اره تو این مورد کاردونم:دی

نجفااباد:)

خاکی بودنشو نمیگم که!طرز حرف زدنشو میگم:دی
پاسخ :
جالبه ... پس شهرستان هستی ! منطقه ۳ ای 😜😜😜😜😜

به قول آقاجونم ، نجفباد !!
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۸ آذر ۲۳:۵۱
چقدر خوب خوش بگذره :)
پاسخ :
:) مقسی 
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۸ آذر ۲۳:۰۰
هتل کوهسر نبوده احتمالا؟😃
+چرا رفت؟😐
پاسخ :
جاااان ؟ از کجا فهمیدی لامصب 
علیـ‌ تَرین :)
۰۸ آذر ۲۱:۵۴
رفتن پرتقال ؟؟؟؟
😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
پاسخ :
متاسفانه ... مثل اینکه واکنش من یعنی نخوندن پست خدافظی ناراحتش کرده .. :((( 
سورِنا ¡!
۰۸ آذر ۲۱:۴۸
عجب جاییم برادون کردن

+++ بیا امیریه :دی
پاسخ :
تویی اونجا ؟ خفتم نکنی
ree raa
۰۸ آذر ۲۱:۴۳
:))))) استفاده بهینه از افعال و ادبیات فارسی!! 


+از وب شما فهمیدم پرتقال رفت-ـ-
پاسخ :
چی بگم والا

+ اتفاق ناگواریست 
Poker Face
۰۸ آذر ۲۱:۴۰
😂😂😂😂عای ام اصفهانی!ولی خب به کارت نمیاد:دی
یه حسی بهم میگه که راننده هه بیشعور بوده
پاسخ :
جان ؟؟ به کارم نمیاد ؟؟؟ شما کاردونی ؟! 

اونوخ شوما کوجا اصفهون میشینید ؟ (با لهجه خوانده شود)

نه بابا خیلی هم خاکی بود بود. فقط فک کنم زورشو میزد که تهرونی حرف بزنه بعد رید توش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان