یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

به نام حضرت دوست که هرچه میکشیم از دست اوست !



ابتدا دیدگاه اول را بخوانید 

سپس اگر ۸ مگابایت اینترنت یامفت دارید آنرا جهت شنیدن صدای من خرج کنید ...

چون از قدیم گفتن ۸ مگابایت دانلود مفت ، وویس سینا هم مفت

#سنگ‌مفت‌گنجیشک‌مفت

نظرات تاییدی اند ! چون ممکنه احساسات بعضیا گل کنه :دی 

امیدوارم علی استرسی که مدتی نظر دادن در اینجا رو تحریم کرده هم به جمع نظر دهندگان بپیوندند 


راستی از الان بگم که چیز خاصی نیست . نه قراره خودم رو معرفی کنم نه درباره چیز جالبی حرف بزنم 😂 تو عمرم چیزی به این بی برنامگی خلق نکردم دوستان 

برای همین یه چیز متمایزه ! 

دریافت


نقاشی زیبای خودم :پی - بجامانده از دوران ترسناک کنکور 



+ نظر کسانی تایید میشود که با کیفیت اصلی گوش داده باشند !! کیفیت غیر اصلی بیمه نمیشود :دی 

sina S.M
masi Rika
۰۵ دی ۱۷:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ترجیح میدم برای شاهین نجفی از لفظ "تابوشکن" استفاده کنم تا بد دهن!^_^

حالا انقد همتون مسخره م کنین کاسه کوزه مو جمع کنم برم!! :))))))))))

فشار گوسفندان!:)))))))))))))

***** *** *** ********
پاسخ :
:)
פـریـر ...
۰۴ دی ۲۳:۳۶
وقتی هشت مگ وویس میذارین باید انتظار کامنت طولانی هم داشته باشین! بعععله :))

:: البته صرفا بخاطر کارت دعوت نبود! من وقتی میام به وبم سر بزنم ایضا به همه ی وبلاگای دنبال شده هم سر می زنم :)

:: هووومممم...خب هیچوقت واسه اصلاح دیر نیست! آخه سلام و خداحافظی چقدر انرژی میخواد مگه؟ :| منطقتون رو هم در مورد سلام و خداحافظی قبول ندارم ^_^
پاسخ :
بحث انرژیه مگ ! بحث پررو شدنه :دی 
ولی باشه وویس بعدی هم سلام داره هم خدافظی ! ببینیم این وحشی گری ها کم و زیاد میشه ؟؟ #دادائیسم :دی 

:: !
masi Rika
۰۴ دی ۲۱:۳۹
اون اسم طرف عااااااااالی بود!!:)))
مخصوصن لحظه ای که گفتی "آ این عین آدم مثن...اسمشو گذاشته احسان!" :))))))))))))))

والا!!چیه آخه این اسما!!مسی ریکا مثلن!!آدم یاد لوازم شوینده و مایع ظرفشویی پریل میفته!:دی

بازم ازین کارا بکن!!خوشمان آمد!^_^

صداتم شبیه شاهین نجفیه راستی!:)
پاسخ :
عابجی شاهین چیه عاخه :/ عادم بددهن تر نبود ؟! :دی

مسی ریکا ‌! ظرف های مسی خود را با ریکا بشورید ببره کلن !‌ !!!!!! :))))

( گفتن که جواب کامنتا رو شل و ول میدم خداییش فشار یونی عه ! نه فشار گوسفندان !!!‌:دی )
פـریـر ...
۰۴ دی ۱۱:۰۶
یعنی این وویس منو مُرررررد :)))))))))))
 عاللللیییییی!!! بعد اولین امتحان ترم و بیخوابی دیشب جدا خیلی خوب بود! تشکر بسیااار از شما آقا سینا :))

گانگستر
گودود :)))))
سقراط :)))

آقا با انتقادتون نسبت به اسما خیلی موافقم :)))

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی...ای خدا  :))))))))

همزمان با وویس کامنت نوشتن هم تجربه ی تازه ایست :)) و عجیب شاید :|

ولی خداحافظی نکردینا :/ عه :|

:: صداتون شبیه یکی از  افراد خوب زندگی منه...البته اندکی شبیه...اما شنیدن صداتون باعث شد کلی حرفای خوب یادم بیاد :)

ممنون ازتون...به خاطر اینکه اطلاع دادین بیام...و ممنون تر بابت این وویس...جدا...خیلی خوب بود :)

:: چه کامنت طویلی شد :|

ولی...شما استعداد نقاشیتون خیلی خوبه ها! به به! دقیقا حس می کنم کنکور قیافش همین شکلیه :|
پاسخ :
کامنت طویلتان بیشترش اسپیس است خداییش ! :دی
عه راستی این شمایید ؟ حریر ؟ پس آن کارت دعوتی که فرستادم بسی موثر افتاد ! (ولی افتاد مشکلها خخخ) :)))

خداحافظی چیه آخه ! اونم توی یه وویس برای ادم های غریبه ! من صبح به دوستای یونیم سلام نمیکنم بعد به غریبه هایی که نمیدونم کی اند خدافظی کنم ؟ اصلا شاید یکیشون همون دختریه که من پارسال تو پیاده رو از کنارش رد شدم و بهم گفت عوضی ! 😂😂😂 شایدم اون مرتیکه که میخواس به زور بهم مفاتیح بفروشه و وقتی قبول نکردم بهم گفت کره خر ... 

کلا سلامم نمیکنم با ملت چ برسه به خدافظی !! [شخص عقده ای سوت زنان در پس زمینه محو میشود]
پنیر سوئیسی
۰۴ دی ۱۰:۲۸
ببین سینا . نمیدونم کی هستی . نمیدونم از استاک کردن وبلاگ من چه هدفی داشتی . ولی اگه یه بار دیگه بیای تو وب من و نصفه نیمه مطالبمو بخونی ...... 
دنبالت میگردم .....
پیدات میکنم .....
و میکُشمت !
ولی جدی کاش اون "دوچرخ شیطان" رو میخوندی خیلی بامزه بود . یا مثلا اون کاکتوس ها رو دیدی کف نکردی خدایی ؟ هنر عکاسی من رو نادیده گرفتی بالکل :/

وبلاگ آقای سیاهکالی انصافا یکی از دوست داشتنی ترین وبلاگاس . مگه تو داستان ایشونو خونده بودی که میگی داستان استیون کینگ خیلی .......... بهتره ؟
:)))

دیگه از الان که صدات رو شنیدم هر موقع پست هات رو میخونم صدای خودت تو ذهنم پِلِی میشه ! یجورایی صدات شبیه سروشه . خودت موافقی؟؟ :/  

راستی چه خصمانه گفتی : این وبلاگ جناااب پرهاااامه ! مگه من چه بدی ای در حق تو کردم ؟(گریه ی حضار)
پاسخ :
ای دهنت اون پاراگراف اولو چقد ترسناک نوشتی داشتم سکته رو میزدم . با خودم گفتم ای بابا پرهامم بی جنبه از عاب درومد !!LOL

استاک چیه حاجی . مگه صدا سیماست که همه چی از ۵ ماه قبل برنامه ریزی شده باشه ؟ کاملن یلخی رفتم جلو از شانست وبلاگ تو هم توش بود :دی 

کاکتوسا قشنگ بود پسر ! ولی خب من کلا ادم پوکری ام اینو بدون :) اگر پوکر نبودم اینجا ۹۶۰ روزه نمیشد داداچ ! #۹۶۰

نه نخونده بودم !! ولی خب استیون کینگ برند شده یه جورایی ؛) 
سروش ؟؟ اون نامرد خیلی وقته که وبمو نگاه نمیکنه . مثل خانوم والیوم و اکثر دوستان قدیمی که هنوزم دارن حلزون وار وب نویسی رو ادامه میدن ولی سری نمیزنن به من :(

پرهام من هنوز تو شوک اون کامنتتم و الان یادم اومد براش جواب ننوشتم .. جوابش اینه علی الحساب : مخلصیم ! + بی‌شک من بهترین وبلاگ بیان و کما ایران رو دارم !! 

 .. همینکه به جا پرهام نگفتم پدرام برو سر به بیابان گذار ! و اینا :) 
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۳ دی ۲۲:۱۸
صدای آقای گانگستروووو :دی
+آقا ینی چی
گودو اختراع منه کشوری شده :))))
++موقع چک کردن خونه صدا هم بزن
افراد رو ممکنه تو دید نباشن بعد ب فنا بری :)))
+++چیکار ب زبان فارسی داری خب :دی
++++سیاهکَــلی نیست؟
پاسخ :
چون زبان منم فارسیه LOL 
| Avonlea |
۰۳ دی ۱۴:۵۱
واقعا چرت بود ولی به اشوزشت خیلی خیلی خیلی خندیدم :)))
پاسخ :
الان اگر خودت برات همچین کامنتی میومد تیکه بزرگه نظردهنده گوشش بود !! Lol
لیمو ترش🍋
۰۳ دی ۱۲:۲۰
ترشک بانو-_-
احساس کالا بودن بهم دست داد!
پاسخ :
احساس میوه بودن !
لیمو ترش🍋
۰۳ دی ۱۱:۰۲
حالا چون من گفتم وویس نزارید تا ی مدت همه پستاتون ویس دارع:/
#ترش_رو_تر!
پاسخ :
بدتر ایده دادی بهم !!! ترشک بانو !!!
فاطمه .ح
۰۳ دی ۰۹:۲۲
سِقراط 😂😂😂😂✋

😂😂😂😂😂😂
پاسخ :
✋🖖👐👉✌👇:|
شایسته ای
۰۳ دی ۰۳:۲۸
عنوانشو باید میذاشتی "چرخی در بلاگ ها به روایت من" یا "من و درگیری های وبلاگیم همین الآن یهویی" :)))
تو اصفهانی ای؟ :|
پاسخ :
از قصد یه همچین اسمی نذاشتم ! 
هوممم متولد تهرانم ولی دلیل نمیشه اصفهانی نباشم !!؛)
سیاهکالی
۰۳ دی ۰۳:۰۸
((((((:
(((((:

آقا خدا خیرتون بده..... 
نصف شبی ما رو کلی خندوندید، خیلی خوب بود.....
اون استیون کینگ رو به خدا من کلی "خیلی" نوشته بودم که بگم قابل قیاس نیست با نوشته ی من! ولی خب، چشم پنج شش تا "خیلی" دیگه اضافه می کنم بهش!!

ممنون. ((:
پاسخ :
عاقا شخصن بابت اون خیلی خیلی خیلی عذر میخوام :دی !!!
خواهش :))
منا مهدیزاده
۰۳ دی ۰۱:۱۸
طبیعیه از ترکیب یاد گرفته باشی... ترکیب با فولادی خیلی نزدیک بود فولادی هم خودش مخالف سرسخت تنوینه :)) ولی خب من از قبل فولادی با تنوین مخالف بودم :)) کلن آفرین :))
ایراد ناموسن چیه؟ :-؟ اکسپرشن عه دیگه... زنونه مردونه داره اینم؟ :)))
پاسخ :
خب آقا حالا نمیخواد اینقد اسم غیر مستعار بکار ببری !
حالا ترکیب که شترنج و سندلی رم اینجوری مینویسه 

یه جا گفتن ایرادش اینه که نشانه مالکیت مرد بر زنه ولی خب شما به کار ببر باب شه . :)
میم کاف
۰۳ دی ۰۰:۵۸

الان فهمیدم چی گفتیین تو وویس


وب گردی صوتی....جالب بود
پاسخ :
ایده اش رو از خارجیا گرفتم :دی [بخوانید خارچ]
پرتقالِ دیوانه
۰۳ دی ۰۰:۳۶
وای راست میگی خودمم به ظهر اشاره کردم :/ چه سوتی ای :دی
بابا صدا قر قره:دی 
اصلا شبیه مرغ مینا نیستا :دیِ
حتی به نظرم صدا از دوردست میومد یا حتی آشپزخونه :دی
+ دلیل نتراش دیگه :پی من خودم یه پا هنرمندم :پی خطمم خوبه :دی
پاسخ :
اصلن مرغ مینا دیدی ؟؟؟ این حیوون صدایی نیست که در نیاره ! :دی 
:| 

شایدم همسایه بالایی داشته مسفاک میزده سر ظهری .. چبدونم :!
+ :/
منا مهدیزاده
۰۳ دی ۰۰:۱۸
سلام! اینم منم! :))
گانگستری؟!
چی داری میگی ناموسن؟ :))))
من الان همزمان با ویس دارم نظر میدم... پا شدی رفتی خونه رو چک کنی در همین لحظه =)))
راضیم ازت!! آفرین به تو که مخالف تنوینی!!!
اشوزشت رو دوباره تلفظ کن... نه دوباره تلفظ کن =))))
خب تموم شد... خسته نباشی دلاور :))
بازم ازین کارا بکن :)) خوش میگذره... :))
پاسخ :
ناموسن رو نباید دخترا استفاده کننند ها ! :دی 
میدونی مخالفت با تنوینو از کی یاد گرفتم ؟؟ ترکیب 😂😂LOL

دوباره تلفظ کنم  ؟ اشترعنطخههفیحفرتف +شت 
+ نه دیگه رفت تا دفعه بعدی که خونمون خالی بود و منم حال وویس داشتم . سینا شناسان وقوع چنین حادثه ی نادری رو هر ۵۰ سال نوری یکبار تفرض کردند ! (نمیخواد بگی سال نوری معیار اندازه است !!) 
پرتقالِ دیوانه
۰۲ دی ۲۳:۵۷
وای وای وای سینا نابود شدم از خندههههه
هر دفعه اسم این یارو رو میخوندی میپکیدم:دیییی
بیانو ولش کن چقدر فاز این وبلاگ گودو و نظر دهندگانش عجیبه :دی
آقا بچه ها بشنوید ویسشو من له شدم از خنده :دی
علی غرق در درساش شده :دی
اون وسط یه صدای قر قری میادا صدا چیه؟
کسی خونه نیست؟@___@
جشن نبود مگه؟:دی
لازم شد یه کلاس خط برات بزارم :دی
تازه دوستام به من میگن خطم خوب نیست :/
ولی مامانمم معتقده خوبه :دی
نقاشیت ترسناکه ها @_@
من أنلاین گوش دادم بعدم سیو کردم تا حال بیای [چشم غره]
اون بعضیات خیلی مشکوک بودا. [نگاهی با چشمانی ریز]
پاسخ :
قر قر نیست هما صدا مرغ میناست ! تنها موجود زنده ای که تو اونجا بود . :) 
البته باکتری ها و خودم هم زنده بودیم ... :پی  


ببخشید من این وویسو ظهر گرفتم . جشن شب بود ! :) خوبه خودتم توش بودیا !!! [نگاهی با چشمان ریز تر!!] 
خلاصه اینکه انچه که عیان است چ حاجت به بیان است ! اه باز اسم بیان اومد :# 

+ هنرمندان خطشون بده ! چون خلاقیت دارن :پی 
میم کاف
۰۲ دی ۲۳:۴۳
خط خودتونه؟
با عرض معذرت خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ :
تو جواب اون کامنت خصوصیتو بده جناب خوش خط !! :/// 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان