یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پست های هرگز دیده نشده !

به مناسبت رفتن پاتریک :/ شاید بد نباشه زخم های قدیمی رو که تازه دلمه بستن رو باز کنیم و موشکافیشون کنیم !


این پست رمز دار 


افراد فوضول درخواست رمز ندن ! 

افراد متشخص و مهربان درخواست رمز بدن :دی 


این پست رو با نظرات طولانی و تومار وارش دوست دارم ! 


...

موسیقی زیر 😍😍😍 تا آخرش جذاب و نوئه ... از دستت رفته ... برا من که دو ماه بود کشف نشده باقی مونده بود.. و در پلی لیستم داشت خاک میخورد. وقتی کشفش کردم این من بودم که داشتم از حسرت این کشف با تاخیر ، خاک میخوردم !!! 



دریافت

sina S.M
פـریـر ...
۰۸ دی ۱۶:۱۲
نه منظورم اینه که ملت ما دارن به کجا میرن! این رمز پست هم یه جور امانته دیگه! وقتی طرف بهت اعتماد میکنه و رمز میده اصلا خوب نیست که بی اجازه بدیش به یه نفر دیگه :)
پاسخ :
بله منم دعوایی بدی راه انداختم با اون شخص لو دهنده ... 
פـریـر ...
۰۸ دی ۱۴:۴۱
اوه چه بد! دیگه اعتماد نمیشه کرد به هیشکی :/
به کجا چنین شتابان واقعا :|
پاسخ :
جان؟؟ من ک همینجام  :))
פـریـر ...
۰۶ دی ۲۳:۵۶
هومممم...ینی به ناشناس رمز دادین؟ :/
پاسخ :
نه ناشناس خودش رمزو گرفت:/ از طریق پارتی های کلفتی که داشت ://
فاطمه .ح
۰۵ دی ۲۱:۵۸
من فضول هستم،
ولی در عین حال خودم رو یک شخصیت مهربون و متشخص میدونم. 
حالا دیگه درباره ی دادن یا ندادن رمز خود دانی :/

راستی من هرچی گشتم اون پست که گفتی رو نیافتم. 
پاسخ :
بلی بلی ... اون پسته عنوانش با کلمه مریم شروع میشه :/ راهنمایی خفنی بودا :))) 
פـریـر ...
۰۴ دی ۲۳:۳۱
هومممم...که اینطوووورررر...باشه خب :)
پاسخ :
:) 
البته اونی که نباید میدید گویا دید ... نوشدارو پس از overdoz عه سهراب :/
علیـ‌ تَرین :)
۰۴ دی ۱۹:۴۱
از من رمز میخواستن، منم گفتم که رمز را به من ندادی!

بعد من نمیدونم کی رمز را فاش کرد و به پستت دست یافتند و دیدند که من رمز داشتم! :/// 
والباقی...
پاسخ :
سر همون قضیه خائن اعظم بوده پس ... مار تو استینمون پرورش میدادیم نه خواننده (خائن رو منظورمه !)


از قصد hide نمیشه تا بعضیا بخونن و شرمگین شند !

پست های رمز دار به پیش ... 
پنیر سوئیسی
۰۴ دی ۱۸:۵۲
نه آخه ظاهرا این پست _توسط یک خائن _ رمزش لو رفت . رمز جدیدشو نداشتم . 
پاسخ :
خائنی که ازش حرف میزنی الان دلم واسش تنگ شده :پی
 ادم خوبی بود . ینی نمیدونست کاری که داره میکنه اسمش خیانته مگرنه قصد بدی نداشت :دی

ینی این ادم اینقدر در مخفی کردن مدارک و شواهد دست و پا چلفتی بود که برای اینکه ناراحت نشه خودمو به نفهمی میزدم 😂😂😂
منِ مجازی
۰۴ دی ۱۸:۲۹
که کینه داری ! :(
پاسخ :
ول کن باو جدی نگیر ! :)) 
من همه چیو از پشت عینک طنز میبینم ! 
هرکی هم سر راهم باشه یه "شت" بهش میگم تا طرف راشو بکشه بره ! والا 
لیمو ترش🍋
۰۴ دی ۱۱:۲۷
الان ملت درخاست رمز بدن ی جور...
درخاست رمز ندن ی جور!!!
دقیقا وات د فاز؟:|

+استعدادتون در زمینه وویس و اینا دارع شکوفاع میشع!!
پاسخ :
جالبه تاحالا کسی بهم همزمان نگفته بود وات د فاز بعد با ضمیر جمع خطابم کنه 😂😂😂 جدن وات د فاز !!
پنیر سوئیسی
۰۴ دی ۱۱:۲۶
کِن آی هَو دِ رمز سِر؟
پاسخ :
بابا به خدا خوندیش قبلن ! درخواست نده زشته (قابل توجه مونا مهدیزاده !)
פـریـر ...
۰۴ دی ۱۰:۵۲
خلاصه من به متشخص و مهربان بودنم ایمان دارم :))) الان میشه رمز بخوام؟ :)

هومممم...واقعا این طور کشف آهنگایی می چسبه! منم قبلا تجربش کردم :))
پاسخ :
نه خداییش در این یک مورد معذور دار مارا ای‌شیخ ! 
(البته بیشتر خواستیم دیوار بشنود :پی) 
منِ مجازی
۰۴ دی ۱۰:۵۲
تاسف باره :(
پاسخ :
چی :)
منا مهدیزاده
۰۴ دی ۰۷:۵۹
چه آهنگه خوبه... من کم پیش میاد از آهنگایی که توش یه سری چیز نامفهوم فریاد میزنن رو خوشم بیاد :)) ولی حقیقتن موسیقیش اونقدر خوبه که میشه فریاد های وسطشو ایگنور کرد :)))

خب من به طور واضحی جزو افراد فضول ام! ولی ازونجایی که متشخص و مهربان هم هستم و به نظرم جمله دوم جمله اول رو override کرده پس من میتونم درخواست رمز بدم :)))
پاسخ :
البته این رو اگر دقت کنید میفهمید که داره انگلیسی حرف میزنه !

+ شما جزو فضولات استثنا هستید ! همانطور که بعضی دوستان جزو متشخصان و مهربانان استثنایند !!!! :دی 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ دی ۰۱:۱۴
خدا شما هفتادیا رو برا هم نگه داره!
همه تون سرتون باد داره!
بزرگ میشید. اشکالی نداره!
ما هم بزرگ  شدیم!

پاسخ :
عاقا من سال اول دانشگاهم منو با کنکوریا جمع نزن تورو خداااا 

اونی که سرش باد داره کسیه که دیگرانو تهدید به فیلتر میکنه ! نه من :))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ دی ۰۱:۰۶
زخم دلمه بسته رو هیچوقت باز نکن! از من پیرمرد نصیحت. بازم میل خودت!:)
پاسخ :
خب زخمی که باعث شده آقاگل به اینجا بیادو نه تنها باید بازش کرد بلکه باید جرواجرش هم کرد !! (شخص سادیسمی سوت زنان در افق محو میشود)
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۳ دی ۲۲:۱۹
از همون اول خودمو
تو دسته دوم قرار دادم :دی
میم کاف
۰۳ دی ۲۱:۱۸
خوابگاه با ما چه ها میکند....

ندیدم فیلمشو....
پاسخ :
+سخت گیر میاد ولی خدایی ترسناکه .. لاقل بعنوان یه فیلم ایرانی
میم کاف
۰۳ دی ۲۱:۱۳
خب پست گذاشتین و اون پست رمزدارو لینک کردین
بعد بنظرتون نیاز به بو کشیدن دارد آیا؟

اصن دیگه رمز نمیخوام:/
:)
+بی جنبه بازی خخخخخ
پاسخ :
جنبه شما رو باید خیرات کنیم به بعضی ازین دخترای بیان !! البته شما رو هم خوابگاه دختران اینقدر باجنبه کرده !! 
+ قابل توجه آنکه اصلن خوابگاه دختران اسم یه فیلم ترسناک هم هست... :دی
میم کاف
۰۳ دی ۲۰:۵۰

افراد فوضول درخواست رمز ندن ! 

افراد متشخص و مهربان درخواست رمز بدن :دی 


من جزو کدومم؟

پاسخ :
ماشالله پستای رمز دارو بو میکشی ها ... یادم باشه هر وقت گمت کردم یه پست رمز دار قرار بدم اینجی :دیی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان