یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

رفتم خندوانه :) موقت

موقت ، چون پست بزرگتری در راه است که درباره اونجا مفصل حرف میزنم :) فقط اینکه فردا شب ببینید خندوانه رو .. 


من اونجا بودم :) فک کنمم دوربین زیاد نشونم داد :پی


+ اه کف دستم درد گرفت انقدر دست زدم :/ 

++ رامبد از اونی که تصورشو میکردم مهربون تر بود. چون زیاد شنیده بودم خیلی اعصابش خورده تو پشت صحنه :) 


+++ آی لاو شاه حسینی 😂

sina S.M
## Alone
۱۵ دی ۱۱:۰۲
من خندوانه نمیبینم..ساعت ده شب خونه ما خاموشی محضه:)))
پاسخ :
خوشبحالتون .والا ما باید به زور والدین رو بخوابونیم 
## Alone
۱۴ دی ۱۰:۵۴
:)))) قسمت چند بود؟ دانلود کنم؟؟؟ خودت عکسشو بزار خب..ولی نگو کدومی بزار حدس بزنیم:)
پاسخ :
اونی که چهارشنبه پخش شد :/
خانم والیوم
۰۹ دی ۱۹:۱۷
مثلا الان اومدم فقط تورو خوندم=)
پاسخ :
ایول دمت گرم :*
خانم والیوم
۰۹ دی ۱۷:۵۶
همیشه این پستای حساس من دیر میرسم:/
ای تو روح امتحان
پاسخ :
خانم دو دقه خواستیم خودتو ببینیم همش تو عاشپز خونه ای ! ینی کمتر بحرص ... :)) ورودت بعد قرن ها به این وبلاگ مبارک 😇😇😇
گمـــــــشده :)
۰۸ دی ۲۲:۱۷
عه واقعا رفتی
خخخخخ
چه جالب
بعدا مفصل بنویس ببینم چی شده
:))
پاسخ :
حتم
פـریـر ...
۰۸ دی ۱۶:۱۱
خب قسمت چندم میشه؟ اگه خوب و باکیفیت بود بگین دانلود کنم خب...البته لطفا! :))
پاسخ :
از طریق سایت نسیم هم میشه انلاین دید ‌.. قسمتش رو ندارم راستش !
פـریـر ...
۰۸ دی ۱۴:۳۸
عه چه خوب :))
فقط ما دیجیتال نداریم خندوانه و ایضا شما رو ببینیم :/
پاسخ :
عب نداله :/ 
:))
زهرا هستم
۰۸ دی ۰۲:۴۵
هیجانی ام داره ؟
پاسخ :
نه .. بیشتر پز داره :)
شایسته ای
۰۸ دی ۰۰:۵۲
عههههههه چه باحااااال ! ایول :)))
پاسخ :
:))
پنیر سوئیسی
۰۸ دی ۰۰:۰۳
چه باحال ! اتفاقا یادمه یه پست گذاشته بودی درباره ی رفیقت که رفته بود خندوانه . آقا الان دیگه به شدت کنجکاوم ببینمت . مشغول الزمبه ای! اگه نشونی ندی به من . 
پاسخ :
عاقا فک کنم دیده نشم شت ... ولی خب کوروکی محرمانه رو برات میفرستم
Haa Med
۰۷ دی ۲۱:۲۷
همممم. شیطونی میگه بشینم از ابتدا تا انتهاش و ببینم.
پاسخ :
خخخ خب پس چی ؟؟ 😂😂😂:دی باید ببینی چون میخوام براتون تحلیل کنم کجاش چی شد دقیقن
لیمو ترش🍋
۰۷ دی ۲۱:۲۷
Such funny mistery!!!

پاسخ :
Yep i love mistery 
لیمو ترش🍋
۰۷ دی ۲۱:۰۹
😂😂😂😂😂😂😂😂
ابلیمو رو عالی اومدید!!!😂😂😂😂
هیچ وقت فکر نمیکردم یکی از "تماشاچی" هارو بشناسم!!!
حالا یکی اشنا دراومده ک نمیدونم کیه😂😂😂😂😂
پاسخ :
من پارسال همکلاسیمو دیدم اونجا :)) چقدم بش حسودیم میشد 😂😂 
حدس بزن من کدومم ؛)) اگر دیدی ردیفای اولو بگرد !
مهسا
۰۷ دی ۲۱:۰۹
منم تابستون رفتم 
خیییلی خوش میگذره اونجا 
من که دلم میخواد بازم برم 
پاسخ :
البته منکه شمارو نمیشناسم ! :)) 

پریسآتیس (:
۰۷ دی ۲۰:۴۹
عه چقدر جالب
خیلی تجربه ی خاصی ـه بنظرم (:
نشونی بده بشناسمت :دی
پاسخ :
(; 
لیمو ترش🍋
۰۷ دی ۲۰:۴۸
:)))))))))))
😂😂😂😂😂
پاسخ :
رو آب لیمو بخندی 😂😂😂
زهیر خنیاگر
۰۷ دی ۲۰:۲۳
حالم از این برنامه مسخره به هم میخوره ... خیلی بی مزه است به نظرم ....
پاسخ :
والا منم نمیبینم بخدا !!! دوستم تعارف زد اومدیم ؛) 
میم کاف
۰۷ دی ۲۰:۰۹
عه خب یه نشونی بگین تا ببینیم شما رو
رنگ پیراهنی چیزی..
پاسخ :
اینجور اطلاعات به افراد لاکچری داده میشه ؛))) و مسلمن شما جزو اونایی !
پرتقالِ دیوانه
۰۷ دی ۲۰:۰۷
آقا مهمونش کی بود؟:دی
الهی بترکی منم میبردی-____-
رامبد عشقهههههه
وای یکم بیشتر تعریییف کن -___-
پاسخ :
پرویز پورحسینی *_*
فاطمه .ح
۰۷ دی ۲۰:۰۵
عه برنامه ای که می رن فرداش پخش میشه؟
من فکر می کردم حدودا 6-7 غروب فیلم برداری انجام میشه و 11 پخش. 

اون خندوانه ی فصل قبل اگر میرفتی تبریک می گفتم ولی این فصل از بس دکورشون شبیه راهروعه و بی مزه شده که نمیتونم تبریک بگم خدایی :/
پاسخ :
خخخخ حالا شما به بزرگی خودت ببخش و تبریک بگو :) 
جزئیات در پست بعد ... ولی خب ۱۱ صبح شروع میشه تا ۷ شب 😂😂😂 کاملن برعکس اونی که گفتی ؛))) 

Bahar Alone
۰۷ دی ۱۹:۵۴
ایول بابا:)))))
مشخصات بده بشناسمت
:| امضا پیلیز؟
معروف://

پاسخ :
عاقا معذرت میخوام کامنتت رو الان دیدم ‌.. 
هوممم خو یکم حدس بزنی بد نیستا ! ردیف اول رو بگرد :) 
باو من تو تئاتر به سپند امیر سلیمانی سلام ندادم :)) بعد تو از یه خندوانه ای امضا میخوای؟؟😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان