یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

ساری

ببخشید که نشانم ندادند ! 


sina S.M
Haa Med
۰۹ دی ۲۱:۲۹
من دیشب یه قسمتی ازش رو دیدم.
پس نشونتون ندادن!
لیمو ترش🍋
۰۹ دی ۲۱:۲۳
عای عم ساری تو!!!
منم نشد ببینم!!!
مهم نیست...همینجوریشم معروفی:)
پاسخ :
منفی در منفی مثبت !! Cheer 
زهرا هستم
۰۹ دی ۲۱:۱۸
خیلی ام مهم نیست! برنامه اش زیاد ارزش نداره 
پاسخ :
کلا صدا سیما اینطوره .... 
خانم والیوم
۰۹ دی ۲۰:۱۲
تو خندوانه ندیدیمت خودتم ک عکستو نمیزاری:/
پس من الان سرکارم؟:/
چرا با احساسات مخاطبات بازی میکنی؟
یه عکس از بچگیات فقط دیدم:/
چقد خسیسی:}
پاسخ :
حالا من همون عکس بچگیای شمارم ندیدم ! اینم حساب کن :/ 
خسیس نیسم :پی
خانم والیوم
۰۹ دی ۱۹:۱۴
چرا نمیشه؟
کلا من نمیام فقط میام یه پست میزارم یا یکی دونفرو میخونم میرم:/
پاسخ :
گیر نده دیه خانم والیوم #_# 
خانم والیوم
۰۹ دی ۱۷:۵۸
سینا کدوم بودی؟:/
خو خودت عکستو بزار ببینیمت:))))
خودت مهمی خندوانه بهانس=))))
پاسخ :
=) نمیشه خو 
خانم والیوم
۰۹ دی ۱۷:۵۳
عه سیناااااا
کودوم بودی؟؟؟؟؟
ها؟؟؟؟

پاسخ :
Hellooo
masi Rika
۰۹ دی ۱۳:۱۳
منم از دور مشاهده کردم فقط!!!:)
چه سنگین رنگینم نشسته بودی!^^
فک کنم یا خیلی معذب بودی...یا خیلی بیخیال!^_^
پاسخ :
سنگین بود ولی رنگین نبود ... وقتی ۶ صب پاشی صبونه یه بیسکوییت با چایی بخوری بعد یه ساعت تا کرج بری بعد ساعت ۱۱ بگن بیا خندوانه بعد دوباره یه ساعت برگردی تا تهران بعد تا ساعت ۷ شب نگهت دارن وسطش هم برا ناهار یه کالباس با سس اضافه بهت بدن و مجبور باشی سرپایی بخوری  و خب من با ۷۰ کیلو وزن ، چیزی ازم باقی نمیمونه :))) 

بهرحال تجربه جالبی بود ؛) عزمم برای خارج رفتن جزم تر شد 
محمد ابراهیمی
۰۹ دی ۱۰:۵۵
شاید شما ندیدی....

به وبلاگ ما هم سری بزنید شاید از دنبال کنندگان شدید.
پاسخ :
شاید شاید :)
منا مهدیزاده
۰۹ دی ۰۹:۱۲
عههههه من نرسیدم ببینم!!! خوب شد نشونت ندادن پس :-" نشون میدادن نمیدیدم خیلی بیشتر ناراحت میشدم :-" :-خبیث
پاسخ :
:-خبیث ، جزو اموجی های جدیده ؟؟؟ 
تو اون دکورشون :/ 
پرتقالِ دیوانه
۰۹ دی ۰۱:۳۵
چون دوربین کناری پشت شما بود
پاسخ :
قانعیدم :/ 
پرتقالِ دیوانه
۰۹ دی ۰۱:۱۷
دروغ میگه من دو نظر دیدمش :دی
پاسخ :
بهرحال باید بیشتر میبود ... 
اون موجودات روبروی مارا ۳۰۰ بار نشان داد. 

میم کاف
۰۹ دی ۰۱:۰۸
داشتم فک میکردم ساری چرا؟

ساری انگلیسیو منظورتونه...
خخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان