یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

نقاشی :/

sina S.M
سنا
۰۳ بهمن ۰۰:۱۷
سلام دوست قدیمی :)

عجب طرحی!!
خوف کردیم، البته بیشتر از محاسبات ریاضیش :)
پاسخ :
سنا ؟؟؟ دارم خاب میبینم ؟؟؟ 
میم _
۱۵ دی ۱۶:۲۹
از نقاشیات خوشم میاد :)
پاسخ :
ممنان بانو !
masi Rika
۱۵ دی ۱۳:۵۷
اینستا و تلگراممو تحریم کردیم واس خودم!^_^
 ولی پیجتو بدی با مرورگر میتونم ببینم!:) اگه پرایویت نباشی!:)
## Alone
۱۵ دی ۱۱:۰۱
:)))) شعر میسازی؟
پاسخ :
نه #_#
مرتضی معادی
۱۵ دی ۰۰:۲۳
عه :/
3%
سطح سواد !
من !
:((
پاسخ :
نه خب تو فضای مجازی منظورم‌ نبود 😂 ببخشید اگر به خودتون گرفتید ! 

ناشناس
۱۴ دی ۱۳:۵۵
چقد خشنه !!
پاسخ :
چرا باید یک نفر ناشناس کامنت بده ؟؟! 
لیمو ترش🍋
۱۴ دی ۱۲:۵۲
عه این!!!
+شما از عمد تو چک نویس نقاشی میکشید یا نقاشی هه خودش تو چک نویس کشیده میشع؟!
پاسخ :
اره این :پی 
خب وقتی یه نقاشی بهم الهام میشه نزدیک ترین کاغذ رو برمیدارم . و عموما کاغذ های نزدیکم چرک نویس اند ! 
masi Rika
۱۴ دی ۱۲:۰۹
منو یاد saw انداخت!:)
سبکتو دوس!!
بقیه شونم میذاری؟!همونا که گفتی رو ورق تمیز زیاد داری و اینا!^_^

پاسخ :
از این صورتی ها دو تا دیگه دارم یکیش خشن نیست البته . 
میذارم .
ولی اگر اینستا داری بدون که اونجا همش هست ؛) 
مرتضی معادی
۱۴ دی ۱۲:۰۷
کنکور والا ...
3 درصد !
:--))))))))))))))
مهم نیست خیلی که ، دانشگاه دولتی زیاده و قبول شدن خیلی سخت نیست اونقدرا !
ولی توقعتو باید به اندازه داشته هات پایین بیاری!

پاسخ :
من ۲۵ زدم :پی 
قضیه اینجاست که توقعم بالاست چون دوس ندارم با هر کس و ناکسی دمخور بشم ! ادمای دوروبرم خیلی برام مهمه که باسواد و سطح بالا باشن 
## Alone
۱۴ دی ۱۰:۵۳
چک نویس ریاضی؟:| استغفرا...! :)))
پاسخ :
از سقف برو بالا😃
زهرا هستم
۱۴ دی ۰۱:۴۴
هنر واقعی در ذات تو نشون میدی :|
پاسخ :
هان ؟؟ :) 
مرتضی معادی
۱۴ دی ۰۱:۲۶
اون محاسبات پشتش نشون میده اون برگه از اول به نیت نقاشی کشیدن برداشته نشده بوده !!
من نقاشیم افتضاحه ولی بهترین نقاشی عمرمو سر جلسه ی امتحان شیمی سوم دبیرستان کشیدم . اینقد سوالا سخت بود که نمیدونستم از بیکاری چیکار کنم !!
یادش بخیر ! کلی رفیقام کف کرده بودن ...
::))))
پاسخ :
حالا شیمی کنکور چند زدین جدن ؟ ؛) 
بله خب برگه چک نویس بود. اکثر نقاشی هام بدون قصد قبلی کشیده میشن . البته نقاشی روی ورق تمیز زیاد دارم ولی خب اصلا هنری که توی چرک نویس ها بکار میبرم رگ و پی متفاوتی داره 
وی :)
۱۴ دی ۰۱:۰۲
نه ولی خوبه امیدوارم بهت جوون😂😂😂😂
پاسخ :
راستی سلام ! کامنت قبلی نشناختمت 😂
پرتقالِ دیوانه
۱۴ دی ۰۰:۴۸
حیف نشی تو این مملکت شما؟:دی
پاسخ :
مملکت حیف شده تو من !! :/ 
میم کاف
۱۴ دی ۰۰:۳۰
هیچ وقت تو نقاشی نمره خوبی نگرفتم
کلاس پنجم که بودم سر امتحان نقاشی تا معلممون رف بیرون دوستم اومد یه خونه برام کشید که صفر نشم لاقل
کلاس پنجم تقلب میکردم:)
پاسخ :
ولی به من شکلات کشی میدادن که براشون هیولا میولا بکشم . 
خدایا کرمتو شکر .. چرا اخه استعداد من به کارم نیومده تا حالا
همه‌چی‌دون
۱۴ دی ۰۰:۲۸
خوف کردم!!‌
پاسخ :
منم از سایت خفن شما خوف کردم؛ امیدوارم واقعن از میشیگان باشی :) اگر روبات نباشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان