یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

از افتخاراتم اینه که ...

از هولدن خوشم نیومد ... شباهنگ رو یه پستشو نتونستم کامل بخونم ... آقا گل رو تا وقتی که واجب شد نرفتم تو وبش ... مترسک کی هست اصلا ؟! سروش هم یه زمانی خواننده ثابتم بود ... اهان داشت یادم میرفت . وبلاگ کمی تا قسمتی طنز که یک زمانی اولین وبلاگ بود تو صفحه برتر های بیان ... باهاش دعوام شد و صاحبش بی اف دوستمه :/ (البته الان اونجا پوکیده)

یه سری لیست سیاه هم دارم که همینجوری دلم خواسته نرم تو وبشون . مثل فلانی که نظراتش همه جا هست و عکس پروفایلش هم خیلی به لیست سیاه شبیهه ! 


دیگه اینکه ... آهان این یکیو نمیشه گفت :پی ... لاقل الان ... 


حقیقت اینه که دنیای بیان انقدر کوچک است که باید حواست باشد بیش از حد سرگرمش نشوی ... مگرنه میبینی که او سرگرم تو شده .

+ خب حالا جایزه بهترین ادمی که تو بیان میشناسم نه میرسه به پاییز که قدیمی ترین خواننده ثابتمه نه میرسه به معدود اساتید سلبریتی که خواننده اینجایند و دستشان را میبوسم و نه میرسه به پرهام که هر دو هفته یه بار اسباب کشی میکنه یه جایی و متفکر ترین کسیه که من تو مجازی دیدم ! نه حتی میرسد به دشمنان عزیز تر از جانم که تعدادشان فکر کنم سرجمع ۱۰ تا هم نمیشود ... 


جایزه میرسد به تو ! ف. بانو ! :) 👒👒👒👒👒

 وبلاگ جدیدتو نزدم :) چون میدونم فراری ای :)


تو بهترین ادمی بودی که تو بیان و به طور کلی تو کل اینترنت دیدم ! و هدیه در گوشی من به تو اینه : ازش فاصله بگیر ... از مجازی :)

(اینجا جایی عه که در گوشی ها بولد میشوند !)

.

.

.


این نقاشی هم با عشق تمام و این مخلفات و اینا تقدیم به تو :*  البته نسخه کاملش تو اینستا هست ادرس اونجارم که داری :پی 


 #myart 


_از اتاق فرمان اطلاع میدن که : داداچ اشتباه کادو دادی امروز تولد یکی دیگه بود !

sina S.M
علیـ‌ تَرین :)
۲۵ دی ۰۷:۴۶
شباهنگ وبلاگش فوقلاده اس!  فقط خواستم بگم که از دستش دادی :دییی
پرتقالِ دیوانه
۲۴ دی ۲۲:۲۹
اسمتو توی خبر این هفته رادیو بلاگیها آوردن :دی
پاسخ :
به اسفل السافلین 
شادان
۲۴ دی ۱۹:۱۸
چه افتخاراتی عجیبی! چه وبلاگ عجیبی!! چه مسابقه ی عجیبی!!!
پاسخ :
مسابقه ؟؟؟ بگو مام شرکت کنیم ؛) 
masi Rika
۲۳ دی ۱۸:۵۷
من شدیدن کنجکاو اون یکیم که الان نمیشه گفت!! :))
پرهـ ـام
۲۳ دی ۱۸:۲۳
آهان! اشاره داشتی به کامنت من. ممنون:دی

دوباره آهان! خب شوخی خیلی ظریفی بود . IQ ی من تا اون حد ظرافت رو ساپورت نمیکنه. حالا این دکتر زیمبالوخویا کی هست؟ هرچی سرچ میکنم مطلبی ازش پیدا نمیشه #جلبک 
Haa Med
۲۳ دی ۱۸:۱۴
دنیای مجازی ما رو برده ی خودش کرده.
پرهـ ـام
۲۳ دی ۱۷:۳۶
"دوستان کامنتی که زیر پست میاد لزومن بازتابی از عقاید نویسنده ی پست نیست !!! :))"
داوش این جمله رو نفمهیدم. یه کم مفصل تر میگی منظورت چی بود؟:دی


خدایی هرجور حساب میکنم "اجیر شده" معنای مثبت نداره :)))) شاید "عجین شده" بهتر باشه مثلا.

اوکی. تا الان که درمقابل اینستا مقاومت کردم، احتمالا به همین زودیا اینستا هم دچار فروپاشی میشه و ملت میریزن تو یه شبکه ی اجتماعی جدیدتر #یادی کنیم از فیسبوک فقید
پاسخ :
باو خواستم موافقت کنم با حرفت ... عب نداره من به درک نشدن عادت دارم خخخ

همون اجیر : یه چیزی به اسم شوخی ۵ قرن پیش بدست دکتر زیمبالوخویا اختراع شده و کتاب صلح جهانی هم این عمل رو تاییدش کرده !

فیسبوک خوشم نمیاد گیج کنندست #پشت‌کوهی 
پریسآتیس (:
۲۳ دی ۱۱:۱۰
حقیقت اینه که دنیای بیان انقدر کوچک است که باید حواست باشد بیش از حد سرگرمش نشوی ... 

تمام پست بنظرم بهتره خلاصه شه تو همین یکی دو خط (:
پاسخ :
و همینطور الباقی خط ها ! :دی 
#المزاح !
فاطمه .ح
۲۳ دی ۱۰:۴۹
درحالی که نمیفهمد چرا نخواندن یک سری وبلاگ جزو افتخارات نویسنده قرار میگیرد، از کادر خارج می شود :|
پاسخ :
کلا دخترا منو نمیفهمن :پی ! 

در حالی که زبان در می اورد تو را از کادر پرت میکند بیرون :دییی 
وی :)
۲۳ دی ۱۰:۴۰
منم مشترکم باهات...
کلا هیچکدوم از اینهایی که نام بردی رو
نمیشناسم :|
"مگرنه میبینی ک او سرگرم تو شده است.."
چقد سنگین بود این جمله کمرم شیکست :دی
پاسخ :
ای بابا وی جان نمیدونستم پست کمر شکن است:/
 لابد گریه تان هم گرفت!
پرهـ ـام
۲۳ دی ۱۰:۳۶
ای بابا! حیف شد. حالا همین که توی فهرستت جزو نامزد های بهترین آدم بیان بودم خودش باعث خوشحالیه. ایشالا سال بعد برنده میشم:)))

ناموسا بعضی وبلاگا دیگه شبیه کاروانسرا شده. طرف میاد راجبه هر چیزی نظر میده، به هر رویداد فرهنگی،هنری،سیاسی،اجتماعی،ورزشی و غیره ای واکنش نشون میده؛ اونوقت ملت میان شونصد تا نظر میذارن پای پستش که به ضرس قاطع 90 درصد نظرات چرته. اونوقت سلبریتی گرامی میاد به تمام این شونصد تا کامنت هم جواب میده:/ آخه مگه بیکاری بزرگوار؟
نمیدونم اینا پول میگیرن بابت وبلاگنویسی که اینهمه وقت و انرژی میذارن؟ 

چه نقاشی گنگستری کشیدی!
walking like a shark among the fishes !
حیف که اینستا ندارم نمیتونم کاملشو ببینم:(
پاسخ :
دوستان کامنتی که زیر پست میاد لزومن بازتابی از عقاید نویسنده ی پست نیست !!! :))  
‌.
.
.
بلکه خود خود خود خود آن است ! 
مشکرم (با لحن ندا یاسی ! اوق)

_____ 

پرهام تو یک سال خواننده وب من باش اگر تونستی دووم بیاری ایشالا میشی نویسنده ی اجیر شده ی من اصلا ! (اجیر در معنای خوب :/)

___ 
اینستا نریز خدا رو خوش نمیاد به خاطر یه نقاشی سیاهبخت بشی #دنیا‌سیاهبخت !!
هَشت حَرفی
۲۳ دی ۱۰:۲۱
نوع نوشتار شما و رفتارتون و صراحت نوشتنتون من رو یاد «کِن هَریسن» نمایشنامه ی «بالاخره این زندگی مال کیه؟» میندازه.
پاسخ :
هومممم خدایی ؟
زهرا هستم
۲۳ دی ۰۳:۵۵
مبارکش!
پاسخ :
:)
روح‌الله (در دستان لرزان باد)
۲۳ دی ۰۳:۴۱
تو موردِ هولدن و شباهنگ و مترسک با من مشترکی. اینم جزو افتخاراتت بنویس
پاسخ :
ریکاز نمیدونم چی چی سابق :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان