یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

میکرو بلاگ ۱



sina S.M
پرهـ ـام
۰۴ بهمن ۲۱:۲۹
:دی
بریکینگ بد که خدا بود. اتفاقا همون بریکینگ بد سطح توقعمو جوری بالا برد که دیگه خیلی با این سریال حال نکردم. فصل اولشو دیدم کامل. 


فقط اون دختر ایرانی محجبه هه:)))
پاسخ :
یعنی وقتی فهمیدم ایرانیه خواستم سرمو بکوبم تو دیوار چون من قشنگ رنگ پوستم شبیه اونه !! 

منم از وقتی بریکینگو دیدم دیگه سریال ندیدم به جز این .یکم از گیم آف ترونزو دیدم اشغال بود. واکینگ دد هم ندیده معلومه لوسه ... اصلا ما تو کار اسپشیال و اینا ایم &)
پرهـ ـام
۰۴ بهمن ۲۱:۰۱
جالبه من همین دوسه روز پیش بود داشتم mr.robot رو میدیدم! قسمتای آخر فصل1 
موسیقی متنش خیلی خوب بود. 
اقا جدا ب این راحتی که تو سریال نشون میده میشه ملت رو هک کرد؟ این بیشرف مثه آب خوردن پته ی همه رو میریخت رو آب:/ من الان از کجا بدونم هک نشدم؟ اصن پارانویا گرفتم بعد از دیدن این سریال:|
پاسخ :
نمیدونم والا تو که امریکایی ها رو میشناسی (: کلا تو هر موضوعی که وارد میشن عنشو در میارن . اونم از بریکینگ بدشون ... :دی 
منتها سریال علمی ای هست.. از زهیر بپرس اون خوره ی کامپیوتره و این سریالم اون بهم معرفی کرد . 
دقیقن قسمت چندی ؟ من ۸ ام ! 

راستی زن فرانسویه عجب چیزیه مگه نه ؟ $_$
פـریـر ...
۰۴ بهمن ۰۰:۳۰
از این مترجما دوست دارم :)
یه فیلمی هم بود...فضاش فضای مدرسه ی ابتدایی و معلما و این داستا...تو کلاس معلم خم شد سمت شاگرد تا دفترشو ببینه...بعد پشت معلمه پرچم کشورای مختلف من جمله ایران بود...رو زیر نویس  بعد جمله ی ترجمه نوشته بود :« بچه ها اون بالا رو نگاه کنین...پرچم ایرانو عشق است:دی » 
ینی اون :دی آخر جمله منو کشت :)))
پاسخ :
خخخ جالبه عاخه بعضی ازین مترجما فیلمو ندیده ترجمه میکنن (مثالش دوست خودم) این مدلی که شما گفتی حتما در حین دیدن فیلم ترجمه کرده ! 
میم کاف
۰۴ بهمن ۰۰:۰۱
حالا اینو نمینوشت همه شاکی میشدن چرا ترجمه نکرده این یه تیکه رو؟!!
چ حالی داشته این...
پاسخ :
حال نمیخواد که ! طرف ازین اهل دلا بوده :)) 
شایدم در اون موقعیت صنعتی رو با سنتی زده بوده :دی 
پرتقالِ دیوانه
۰۳ بهمن ۲۳:۱۱
آره خیلی چسبید :دی ولس دیگه تا صبح بیخوابم -_-
پاسخ :
ولس ؟؟ اصفهانی گفتی ؟ ! شب بخیر ! خوب بخوابی 

#پرتقال‌دوشخصیتی :/
پرتقالِ دیوانه
۰۳ بهمن ۲۳:۰۶
روح و روان آدمو شاد میکنن اینا :دی
پاسخ :
چه خابی بود نه ؟ !
BAHAR* Alone
۰۳ بهمن ۲۰:۰۷
شک نکن اصن!:دی
پاسخ :
عه پس قبول داری پایه ای +_+
BAHAR* Alone
۰۳ بهمن ۱۹:۵۷
عجب مترجم پایه ای بوده!!!:)))
پاسخ :
فک کنم خودت بودی اصن khkh
هانی هستم
۰۳ بهمن ۱۸:۴۲
وای این مترجما خیلی خوبن گاهی وقتا!!!
لیمو ترش🍋
۰۳ بهمن ۱۸:۳۹
خعلی خوب بود:)))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان