یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

این پست را بخوانید #عامریکا

آن یار از آمریکا آمد آی وله ... ! :دی 


کلیک کنید !! مهجور ترین پست محبوب و همچتین محبوب ترین پست مهجور


(محبوب از نظر خودم مسلمن!) 

با تشکر از پرهام برای یاداوری این پست ! 

واقعا لحنم رو ستایش میکنم در اون پست ! عمرا الان بتونم همچون متنی بنویسم . . . (جمله ناتمام است ، کلی کلنجار رفتم برای این بخش .. اخرم به این پرانتز ختم شد ! :") 


راستی ای افرادی که به نظر سنجی رای منفی دادید. همانا بدانید و آگاه باشید که ما بین شما جاسوسانی داریم !!! و نیز تعدادتون کمتر از حدی است که به چشم بیاید :پی


+ باتشکر ویژه از : همراز :) 

و تمامی عزیزانی که مارا در این ... همراهی کردند 

sina S.M
פـریـر ...
۰۸ بهمن ۲۰:۲۸
آره ولی خب من نظرم نیومد! همین یه قسمتش برام پررنگ شد :))
a man
۰۷ بهمن ۱۴:۱۰
داستان نویسی کجا؟
پاسخ :
نه واقعا انتظار دارین بگم ؟ :دی
پرهـ ـام
۰۷ بهمن ۰۱:۵۵
خواهش میشه داداچ.
آقا این قالبت خیلی خوبه خدایی عوضش نکن:/
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۰۶ بهمن ۲۳:۰۸
خب موافق دادم:/شما هم ب وعده هاتون عمل کن 😂
ی لحضه فک کردم همه پرسی ریاست جمهوریه 
پاسخ :
لحضه ؟؟؟خانم عاشقی مانع درس خوندن نشه یه وقت :))
פـریـر ...
۰۶ بهمن ۱۴:۲۵
چرا نمی تونین دیگه اینطور بنویسین خب؟ :)

اون پستو خوندم...جالب بود...همیشه مرغ همسایه غازه!!! تا اینجاییم فکر می کنم اونجا عالی و خوبه...می ریم اونجا می بینیم ای بابا! از اون بهشتی که فکر می کردیم خبری نیست! :)

:: ما نیز در این نظرسنجی شرکت نمودیم :دی
پاسخ :
:: شما نیز بسیار لطف نمودندی ! :) 

باو پستم بیشتر از اینا حرف داشت ... اخراش(!)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۶ بهمن ۱۴:۱۱
منم نگفتم بی احترامی کردید که :) محترم رو کنار ارزشمند و در ترادف با اون اووردم 
پاسخ :
 که اینطور!
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۶ بهمن ۱۳:۲۱
کسی که نظر سنجی میذاره باید جنبه مخالفتو هم داشته باشه D: و مخالفا هم به اندازه موافقا براش ارزشمند و محترم باشن... 
پاسخ :
بی احترامی نکردم ... پیام دادم بهشون صرفن!
 بعدشم من با یه عده خاصی بودم شما به خودت نگیر ف.ع :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان