یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

فکر کردم چون پولانسکی ساخته ارزش دیدن داره

واقعا که دیگه از پولانسکی انتظار نداشتم اینجوری سر ادمو شیره بماله . بعد از دیدن سه فیلم محشر ازش فکر کردم اسمش یه برنده و همه فیلماشو باید دید . 


ولی فیلم ونوس در پوست خز (Venus in Fur) یک فاجعه به تمام معنا بود . فقط از فاجعه باریش دو تا چیزو ذکر کنم : 

فیلم به زبان فرانسوی است  

فیلم فقط دو بازیگر دارد 


فیلم هیچ صحنه خاصی ندارد . همه چیز دیالوگ های بین این دو ادم است که در یک سالن نمور تئاتر میگذرد . 


کلاه گشادی بود که سرمان رفت . فکر کنم در دو ماه جاری این تنها فیلمی بود که دیدم و واقعا جایش بود فیلم بهتری پیدا میکردم

sina S.M
میم _
۱۶ بهمن ۲۱:۰۵
بیشتر مشتاق شدم ببینم فیلم رو :))
پاسخ :
بسیار هم عالی ! دربارش مطالعه کنید. موضوعش طوریه که نمیتونم اینجا بگم. تا حدی شبیه ماه تلخه منتها ماه تلخ جلوه های بصریش بیشتره. این فیلم بیشتر تئوریه 
میم _
۱۶ بهمن ۲۱:۰۵
بیشتر مشتاق شدم ببینم فیلم رو :))
میم _
۱۶ بهمن ۲۱:۰۴
بیشتر مشتاق شدم ببینم فیلم رو :))
ناشناس
۱۶ بهمن ۲۱:۰۰
ادامه داستانو بذارین لطفا

بلاکت میکنم تا ادامه رو ننوشتی ان بلاک نمیشی
پاسخ :
:////
بلاگر آرام
۱۶ بهمن ۲۰:۲۹
باشد که الکی رو یکی حساب نکنی:‏|‏
اون ادامه داستانتم بذار دیگه چیه دو قسمتش کردی اونم اون داستان با اون محتوا
حرص ادمو درمیاری:(
پاسخ :
عه .. حالا که اینطور شد میرم سرش الان . 

یه نفر هست خیلی وقت ازم میگیره این روزا ... هوووف 
ناشناس
۱۶ بهمن ۲۰:۱۶
دلم خنکید:)
خوبت شد
پاسخ :
:| 

بیا تلگرام ببینم
shadan !
۱۶ بهمن ۲۰:۱۵
پ کو این ادامه داستانت :|
پاسخ :
میذارم .. ببخشید یکم درگیرم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان