یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

نظر من به شما :( دپرس شدم آخراش





اما این صفحه آخری (پایین) موقع نوشتن جملاتش موجی از ناراحتی و افسردگی اومد سراغم. کلا با چیزی که مربوط به گذشته بوده و الان نیست مشکل دارم ..انتهای لیست اختصاص داره به وبلاگهایی که مدت طولانی  بروز نشده اند و دیدن بعضی از اونا یه جوری برام عذاب اوره. 


بین این افراد خانوم والیوم و ثنا رو میشه دید که از دوران پارینه سنگی خواننده ام بوده اند و هنوزم هر از گاهی میان .. ولی چه امدنی ؟ دیگر مثل سابق سرحال وب نویسی نمیکنند . 

تراژدی بعدی در مورد این پست ها اینه که اغلب محتوای غم آلودی دارند بعنوان پست اخر . مثل ف.ع که تو پست اخرش میگه من دیگه نمینویسم .. 


یادی کنیم از مریم (paradox) که رفته .. هوووف امیدوارم خودکشی نکنه چون خیلی ازش حرف میزد . کاش قبل از رفتن رمزشو میداد به من .. گنجینه ای ناب از کامنت های خصوصی خودم اون توئه .. امیدوارم این گنجینه زیر خاک نرفته باشه ...

و اولین شخص این لیست . دوستی که نمیدونم چرا دیگه اپدیت نکرد وبشو ... 


وقتی مامانت زنگ میزنه و به جای سلام میگی "الو" ، اونم‌عصبی میشه و بعد یه همچین پیامکی بهت میده ... 


sina S.M
پنیر سوئیسی
۲۷ بهمن ۱۳:۵۲
خیلی باحال بود انصافا:) اون آپشن جدید جیگرکی نابودم کرد:دی
خدایی ایده ی خوبیه. جا داره که همین ایده رو به عنوان یه بازی وبلاگی مطرحش کنی به نظرم!
پاسخ :
دوستان هرکی میخواد اینکارو بکنه منتظر دستور من نباشه :دی 
بیا اینم بازی وبلاگی !
وی :)
۲۳ بهمن ۱۱:۵۴
مزیت های اضافه بر وجود داداش رو نوشتم :)))))))))
shadan !
۲۱ بهمن ۰۲:۴۲
با اجازه ت میخوام این کامتیم که تازه دادی رو جواب ندم! :|
به خودت مسلط باشد😅
پاسخ :
کدوم ؟ همون که گفتم دیوونه خونست ؟ ^^

حالا یه نقطه ضعف از من پیدا کردی ها ! ولش کن بابا 
shadan !
۲۱ بهمن ۰۲:۳۷
ینی واقعا بی اعصاب شدی جواب ندادم؟!
:| شرمنده م به مولا :|
پاسخ :
نه بابا طنز بود ! 😂
shadan !
۲۱ بهمن ۰۲:۳۲
کودوم؟!
همون که گفته بودی تند و جالب بود؟!
:|||
پاسخ :
اره ^^
Haa Med
۲۰ بهمن ۲۳:۰۴
چه خط قرمز پَت پهنی کشیدی زیرِ پستِ من :-)))
پاسخ :
گویا باید روش میکشیدم :/// !!!!
سنا
۲۰ بهمن ۲۳:۰۲
نظر لطفت به مطالب منو کشته :|
پاسخ :
به عناوین مطالب منظورته ؟
 چه خوب که به این بهونه یه سر زدی شوما ! :)
shadan !
۲۰ بهمن ۲۲:۵۲
مرسی از نظرت به ما :|
پاسخ :
خیلی اهل ری اکشن بودی میخواستی کامنتی که درباره اون پست دادمو جوابشو بدی !!! :||||||||....||||||||

(شخص بی اعصاب به دوربین زل میزند)
ناشناس
۲۰ بهمن ۲۱:۲۸
بد خط:)))
الان میاد چشامو در میاره
پاسخ :
پس جای اون قبلی ها که در اوردم بازم سبز شده ؟؟؟
مرتضی معادی
۲۰ بهمن ۲۰:۵۱
مسخره میکنه تراوشات ذهن ملتو !!؟
خدا مسخرت کنه !
:))))))))
پاسخ :
عجب خدای باحالی میشه اونوقت ^^
لیمو ترش🍋
۲۰ بهمن ۲۰:۲۶
وقتی عادم حالش از یکی بهم میخوره دیگ گندکاریاش براش اهمیت نداره!
پاسخ :
همیشه سعی کنید آنی باشید که مورد تنفر واقع شده است ، 

نه آنی که متنفر است ... 

" اصول دشمنی "
פـریـر ...
۲۰ بهمن ۱۸:۱۳
منم فکر نکردم که شما فکر کردین خطاب به شما بود :))) 
خواستم رفع ابهام شه که دیگه با این تعجب نگین جاااان؟؟؟ :دی

:)
پاسخ :
مگه حدش برابر صفر صفرم شده که رفع ابهام میخواد؟؟؟؟
masi Rika
۲۰ بهمن ۱۵:۴۳
عه من ستاره م خاموشه!!*_*
تا حالا خودمو از این زاویه ندیده بودم!*_*
پاسخ :
خخخ خیلی از طرز نگاهت خوشم اومد ! البته به عنوان یه نویسنده حدس میزدم :))
بلاگر آرام
۲۰ بهمن ۱۰:۲۲
اقا دمت گرم خیلی خندیدم:))) بعد دپرس شدم اصا:( اخرشو اول میذاشتی گود اند شه:)
جالبه مامانت پیام داده پشت تلفن نگفته:)
پاسخ :
خب بعدن یادش اومده ! کلا هم میدونه من با متن بیشتر کیف میکنم :دی

خانوم شرمنده دپ شدی!

هپی اندینگ ؟؟؟ 😂😂😂 ؛) [نکته دااار]
BAHAR* Alone
۲۰ بهمن ۰۹:۰۲
بیان بیخود شده...همه رفتن !
:))
مامانت راست میگه سلام بلد نیستی؟:دیی
پاسخ :
عه ! تویی ؟؟ دیشب باید متوجه میشدم !!!
 برگرد بابا مسخره . تقی به توقی میخوره کرکره رو میکشی پایین ... بعدا باید "بهار کرکره" رو هم به لیست القابت اضافه کنی :دی

+ تو حالت عادیش سلام نمیدم چه برسه وقتی اعصابم خورد باشه !
میم _
۲۰ بهمن ۰۸:۳۳
کلی وبلاگ جدید معرفی کردی به ما:))
پاسخ :
شما به نمایندگی از من بخون و کامنت بده ^^
פـریـر ...
۲۰ بهمن ۰۸:۰۷
اون آنِ منی تو خطاب به دنیا بود :)))

:: نبودن دوستان همیشه ناراحت کننده س...خیلی خیلی ناراحت کننده :(((

:: ولی کار جالبی کردین :)

:: چه حرف خوبی زد مامان جان...اینو باید قاب کرد زد سر در هر خونه ای تا مردم یادشون نره اصل هایی رو که باید بهش توجه کنن...چه کاری داریم مهم تر از زندگی درست...
پاسخ :
منم فکر نکردم خطاب به من بود :)))
:: بله متاسفانه 
:: قابل شما رو نداش !
::  :)
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
۲۰ بهمن ۰۳:۱۸
والا ما فرهنگیاشو دیدیمم فقط :))
پاسخ :
باو من معلم ادبیات دیدم یه فحشایی بلد بود که به قول خودش گوشای ادم تکون میخورد از شنیدنشون!! یادش بخیر 😂 هرجا هست سالم باشه
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
۲۰ بهمن ۰۲:۲۰
نظرت نسبت به من خیلی جالب تره ِ !

مامان فرهنگی هستن ؟
پاسخ :
خخخ دیگه ! 
نه ^^ مگ فقط فرهنگی ها به آداب اجتماعی اهمیت میدن ؟ :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان