یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

انتظار واکنش داشتم !

یکم چشم بچرخوانید ! :/ 

واقعا کوری؟ کور اما بینا ؟ کورهایی که میتوانند ببینند اما نمیبینند





دریافت


sina S.M
منا مهدیزاده
۰۶ اسفند ۱۹:۱۲
شتتت من چقدر مدت زیادیه که نیومدم وبلاگت! انقدر بین دانشگاه و شرکت غرق شدم که حتا وقت نمیکنم بخونم وبلاگارو انگار :| چی شد این راستی؟ یادمه یه صفحه پرتقال دیوانه اضافه شده بود اینجا که من میخواستم بخونم و postpone کردمش و الان انگار نیست :( من سعی می کنم keep up کنم!

پاسخ :
سلام ^^ میدونم دانشگاه تهرانی ای مثل ما علاف الدوله نیستی . خوش بگذره :/ 

برات تو کامنت خصوصی گفتم :)
الکس وات
۲۳ بهمن ۱۶:۵۳
استیل الایور . آنفورچنتلی . 

برای هر کنش و واکنشی دیگه این روز ها صدق میکنه . همونجوری که نتیجه کُنش خودت . که واکنشی از یک کنش دیگه بود . نتیجه ی مورد انتظارت رو در بر نداشت . 

پاسخ :
اونقدرم پیچیده نیست قضیه . صرفا من یکم عجولم ^^ بعدا باید دید که آیا حق با تو بوده یا نه 
پریسآتیس (:
۲۳ بهمن ۱۳:۵۰
درمورد پست قبل ؟
پاسخ :
در مورد صفحات مستقل و منو ساز ... !
الکس وات
۲۳ بهمن ۱۳:۰۰
در مورد ندیدن نیست. چیز ها ، اون چیزی که دیده میشن نیستن . واکنش ها ، نتایج مورد انتظار رو ندارن . همین ها دلایل کافی فکر کنم باشه . 
پاسخ :
آیدین زنده ای هنوز ؟؟ 

تو که در جریان نیستی :دی 
پست های دیگمو بخون !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان