یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

واقعا تا جنون فاصله ای نیست از اونجا که توئی

عنوان :/ چی بگم والا ! 



آقا کیل بیل kill bill را ببینید . اصلا عمرتان را به هدر داده اید و این صوحبتا اگر ندیده اید :)) (شوخی کردم ‌... ولی فیلم خوبیه مخصوصا اگر آدم موسیقیایی ای هستید . چون تارانتینو خیلی دوست داره از موسیقی استفاده ابزاری ببره تو فیلم هاش .. )


امروز دانشگاهمون برف اومده بود چه برفی . فقط مخصوص گلوله پرتاب کردن و این صحبتا ... 


تجربیات جالبی کسب کردم ! خودم هم باورم نمیشه . مثلا سابقه نداشته من به دختری که نمیشناسمش گوله برف پرتاب کنم . 


بعد جالبه واکنشی نشون نداد فقط نگاه کرد . نه حراستی نه عکس گرفتنی نه داد و بیدادی نه حتی ذوق نمودنی ! 

بعد گلوله بعدی هم انداختم ‌.چند تاشون به هدف خورد.طرف داشت خیلی بامون راه میومد و اگر اون رفیقش هی چوب لای چرخ نمیذاشت درست حسابی برف بازی میکردیم.  کلا یه جور تلپاتی عجیبی بود ‌.. (بماند که من تنها نبودم و با دوست خارجیم بودم و اون بهم جرئت همچین کار غیر عادی ای رو داد !!) 


از کار های غیر عادی دیگری که کردیم خراب کردن سه عدد ادم برفی و گرفتن فیلم از این عمل شیطانی بود . ادم برفی هایی که با کلی ذوق و شوق ساخته بودن. :دی


چندین مورد مردم آزاری هم داشتیم . دوستم وانمود میکرد که میخواد منو با برف بزنه یه گوله بزرگ دستش میگرفت و پشت سرم میدوید . کار منم این بود که از زاویه مناسب به دختر ها نزدیک شوم و دوستم که گوله را میزند بخورد توی سر و صورتشان .. 

از ۴ باری که اینکارو انجام دادیم یک مورد موفق از آب در اومد و قشنگ کپه برف رو کوبید تو کله دختره . :)) 



sina S.M
فرید صیدانلو
۲۷ بهمن ۱۰:۲۷
خدا به راه راست هدایتت کنه :دی
پاسخ :
خوش اومدی :دی
Haa Med
۲۶ بهمن ۰۰:۰۰
دخترای بیچاره چی از دست شما میکشن.
پاسخ :
:دی خیلی ام بخوان !
maryam !
۲۵ بهمن ۱۹:۰۰
فقط کامنت زهیر :))
پاسخ :
ببخشید همه که مثل شما از شیکم مادرشون ترم ۸ بدنیا نمیان ! 
مرتضی معادی
۲۵ بهمن ۱۸:۰۷
دانشگاه ما هم همینه
ملت بیرون برف بازی میکنن ، بعد نگهبانا توی سالن ها گیر میدن که شما دوتا برا چی کار هم ایستادین !!!
ینی از سرما نمیدونن چیکار کنن ، زورشون به اونا نمیرسه میرن به بقیه گیر میدن
+ضمنا اذیت نکن ملتو عاقا !!
خخخخخ
پاسخ :
والا این جماعت دائم در حال گیر دادنن :/ 
+ نوپ خخخخخخ
بلاگر آرام
۲۵ بهمن ۱۷:۴۰
دختر آزارا:/ یادم باشه تو زمستون از دختر آزارا فرار کنم رفتم دانشگاه
پاسخ :
والا اونا هم همچی بدشون نیومد ://
میم _
۲۵ بهمن ۱۷:۳۰
ببین دانشگاتون خعلی داره باهاتون راه میادا،خعلییییی :)))
پاسخ :
:) نه خب بزرگه کسی نمیبینه !
زهیر خنیاگر
۲۵ بهمن ۱۷:۱۱
اینجور که تو داری از دانشگاهتون حرف میزنی فکر کنم مهد کودکی چیزیه :/
پاسخ :
خخخ اره خب ! بعدم اون همه برف یه روزه اومده بود همه عقل و هوششون رو از دست داده بودن :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان