یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

هشتک :/ پرچاقال

حس و حالش نیست متن بنویسم فقط یه سری سند رو میکنم این سری :/ 

( ادامه مطلب )


تازه داشتم به نبودنش عادت میکردم که خانوم مثلا دلشون سوخت و برگشت ! اونم اینجوری .

دریافت


...


چرا لینک نمایش میده به جای عکس ؟؟؟


دریافت



+ سکوت بعضی ها برام جالبه ! :) :/  

اون موقع که رمزی پست میذاشتم و میگفتم فلانی فلان کارو کرد همه کارشناس و مشاور بودن . حالا که هویت طرف رو شده گویا دوستان تماشا کردن را به نصیحت نمودن ارجعیت میدن .  :دی 


sina S.M
میم _
۲۷ بهمن ۱۶:۳۰
چطوع شده؟O_o
پاسخ :
کجاش گنگ بود ؟! 
BAHAR* Alone
۲۷ بهمن ۱۴:۲۸
آدرس بده میام باکله-___-
پاسخ :
البته بدون کارت راهت نمیدن :/ 
BAHAR* Alone
۲۷ بهمن ۱۴:۱۵
موذی شدی سینا!!
پاسخ :
نه والا من عادم فانی ام . . .
 بیا دانشگاه ما تا بگم موذی یعنی کی !
الکس وات
۲۷ بهمن ۱۳:۴۶
اصن این که کی برگشته . چرا برگشته . اصن برگشته که بمونه . برگشته که بره . اصن هرچی . نه به من مربوطه نه من بهش اهمیتی میدم . یعنی برای هیچکس بغیر از کسایی که روت کراش دارن مهم نیست :| این یه واقعیت . 
حرفم چیز دیگه ای بود :| 
پاسخ :
من زندگی نمیکنم که برام چیز هایی ارزش داشته باشن یا نه . 
اینجوری زندگی سالم تری دارم . و بی خودی به خاطر حماقت های مردم خودمو حرص نمیدم
BAHAR* Alone
۲۷ بهمن ۱۳:۳۰
دست از سر پرچاقل و اورنج و اینا برنمیداری؟
پرتقال از آشناهاتونه؟:دی
پاسخ :
دلیلی برای اینکار پیدا نکردم هنوز ! بعدم پست های دیگری هم هست . چرا فقط زیر اونایی که درباره پرتقالن کامنت میذاری تو ؟؟ :دی
+ نه والا . ما با آشنا هامون وارد اینجور روابط نمیشیم :/ 
الکس وات
۲۷ بهمن ۱۲:۴۲
به نظرم اینکه ما از زندگی خصوصی تو بدونیم از ارزش تو و زندگی خصوصیت کم میکنه . 
تو بگی برگشت . با وقتی اینجوری بخوای برگشتنشو نشون بدی فرق داره . اینجوری یعنی خودت برای خودت و برای اون چیزی که راجبش حرف میزنی ارزش چندانی قائل نیستی . 
پاسخ :
اشتباه نکن آیدین 
اون برنگشته . اون پیام ها برای خیلی وقت پیش هست . در واقع برگشتنش به درد خودش میخورد چون به یه هفته نکشید که دوباره رفت 
بلاگر آرام
۲۷ بهمن ۱۱:۲۵
به هرحال من نظر ندادم راجب پستای رمزی هم:))))دادم؟
پست رمزدار . پستای رمزی. :دی
پاسخ :
اممم ... یادم نمیاد ! 
شما سنت قد نمیده به اون پستا . برای خیلی وقت پیش بود.
ولی اگر در اون زمان با اینجا آشنا بودی حتما کامنت میدادی ! که چیز بدی هم نیست 
فرید صیدانلو
۲۷ بهمن ۱۰:۳۳
کاش منو تو میفهمیدیم
اومدنی ،رفتنیه
پاسخ :
^^ 
بلاگر آرام
۲۷ بهمن ۰۶:۵۲
میدونید
به هرحال آدم ها ممکنه دوست هردوی شما باشن و نخوان هردو رو از دست بدن
هرچقدر هم ثابت کنید ایشون راضی بوده ممکنه نظرش عوض شده باشه و شما بی اهمیت ادامه میدی.

البته مستحضرید که من به عنوان یه شخص ثالث گفتم چون اون پستهای رمزدار مذکور رو نخوندم اصا.
پاسخ :
🙄 من ۱۰۰۰ روزه وبلاگ دارم اگر کسی میخواست منو از دست بده یا به دست بیاره تا الان این کارو کرده . :دی
+ نظر عوض شدن نداریم ! وقتی خیلی جدی ازش میپرسم اینکارو کنم و اونم میگه باشه .. خب من دیگه چی بگم ؟؟ اگر خیلی نظرشون منعطفه و هی در حال تغییره خب بیان دوباره تغییرش بدن و با این مسائل کنار بیان . 
++ یادم نمیاد پست رمز داری در این مورد بخصوص داشته باشم . :دی 
منظورم از رمزی پست گذاشتن یعنی محتوای گنگی داشت که توش نامی از کسی برده نمیشد
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
۲۷ بهمن ۰۰:۵۱
یکم لوس و بچگانه اس 
پاسخ :
خب من کی ادعای بزرگی کردم ؟؟ :دی
shadan !
۲۷ بهمن ۰۰:۱۹
واسه تو که بد نشد
بنظر نمیا ناراحت باشی
حالا عادت کن به بودنش!
پاسخ :
:/ 
بازخورد جالبی بود :)) 
این پست ها جزئی از فرایند عادت کردنه ! 
Haa Med
۲۷ بهمن ۰۰:۰۰
یکی بود.
رفت.
دوباره برگشت.
باز رفت...
و دیگه برنگشت.
:-|
پاسخ :
زدی تو خال ! :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان