یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پکن

حس میکنم توی یه سیاره دیگه هستم ! 


به انگلیسی نوشتم : 


Please add boiled water to this 


مترجم گوشی اینو نمایش داد و من به مغازه دار نشونش دادم : 

请添加开水。


این زبون عجیب اصلا فاصله نداره بین کلمات :/ 

sina S.M
نی لو
۰۷ فروردين ۱۷:۵۹
من میخواستم یه زمانی چینی یاد بگیرم، بعد فقط یه کلاس آموزش چینی تو کل تهران بود‌، زنگ زدم بپرسم در مورد کلاساش، خانومه یه جوری بام برخورد کرد کلنننن بیخیال شدم! فک کن پرسید برای چی میخوای یاد بگیری اصن؟ خیلی سخته! این همه زبون دیگه :||| :))))
پاسخ :
مشتری رو پروند پس :)) ولی من اگرم بخوام یاد بگیرم روزی هفت هشت دقیقه خودم میخونم . کلاس واقعا بحثش جداست و معلومم نیس واقعا فایده داشته باشه :/
اسمم محموده
۰۷ فروردين ۰۲:۱۹
به زبون چینی علاقه مند شدی فرانسوی کامنت جواب میدی! دچار دوگانگی شخصیتی نشی بخاطر یه مسافرت! 
پاسخ :
خخ چ میگویی مرد جوان ! ملت ۵ تا زبان بلدن دچار ۵ گانگی شخصیت میشن؟؟
פـریـر ...
۰۶ فروردين ۲۰:۳۴
چقدر زجر داره یادگرفتن زبون چینی -__- 
من بچه بودم یه چیز به چینی می دیدم می گفتم این خط خطیا چیه؟ در این حد :|
پاسخ :
الانشم من میبینم میگم این خطخطیا چیه :)) 
میم _
۰۶ فروردين ۱۵:۵۹
ترغیب نشدی یاد بگیری؟
پاسخ :
چرا بدجور ! منتها سرچ کردم میگن باید ۱۰ هزار واژه و حرف رو یادبگیریم فقط برای خوندن و نوشتن ... یکم سردرد گرفتم وقتی اینو فهمیدم . برم تهران یه تلاشی میکنم ببینم چی میشه . قبلش باید مطمئن بشم بعدا بازم چین میایم . نرم الکی یاد بگیرم :دی

فعلا که در ظرف هشت روز نی هاو _ شیه شیه _ دی بو چی رو فقط یادگرفتیم . که بازم نسبت به باقی اعضای تور خیلی حرفه ای محسوب میشه :))

هلما ...
۰۶ فروردين ۱۲:۳۷
خوش بگذره :) 
پاسخ :
مقسی ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان