یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بازگشت پرتقال :/

خب این پست ها یه مدتی هاید بود . الان دوباره انتشارشون زدم چون تاریخ انقضای عدم انتشارشون گذشته بود ! 


اگر حوصلتون سر رفته برید به بخش بایگانی : بهمن ۱۳۹۵

اونجا سه چهار تا پست درباره پرتقال یا همون هما هست . 


اینم اولینش جهت نمونه : هشتک : پرتقال 

sina S.M
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۱۲ فروردين ۲۰:۳۷
خفه شو لطفا؛/
میدونم از نشستن واژه ی خفه شو در کنار لطفا بدت میاد ...ولی خواستم این کارو انجام بدم 😂😂😂😂
پاسخ :
قشنگ سکته رو زدم :| زهر مار 
امـ اچـ
۱۲ فروردين ۰۱:۳۵
آره خوندم چطور؟!
عصبانی نشید قصد خاصی نداشتم . .
پاسخ :
هیچی ! اخه خیلی صلح امیز برخورد کردین گفتم لابد نخوندید !

کی عصبانی شدم ؟؟؟
امـ اچـ
۱۱ فروردين ۱۸:۳۵
شما مگه میدونین من چقدر میشناسمش؟! 
هرکسی یه نظری داره!! :)
پاسخ :
وقتی منو نمیشناسید تا حدودی دستم میاد یه چیزایی :!
اون پستا رو خوندی ؟ 
 
امـ اچـ
۱۱ فروردين ۱۷:۴۲
مگه شما هم میشناسیش؟
پرتقال که عــــزیـــز دل منه:)))
پرتقال یه آدم خیلیییی خاصـــه برای من*_*
پاسخ :
:/ من خیلی  بیشتر از شما میشناسمش !! به نظر من که اصلا خاص نیس :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان