یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

وقتی وسط حرف زدن دوستت پیامک میدی !


یه مدتیه سعی میکنم به جماعت دختر رو ندم ! :)) 


از اولم من برای جنگ با اونا طراحی شده بودم نه مصالحت و لوس بازی ! 


هنوز سر قضیه مرکبات داغدارم و کیه که داغدار نباشه ؟؟ :) 


بعدشم همیشه میگن خودت باش ! :) 


sina S.M
هلما ...
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۱۱
یعنی پسرا هم جربزه اینطوری جواب دادن داشتن و خبر نداشتیم؟؟ :)))
پاسخ :
بلیییی
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۴ ارديبهشت ۱۴:۳۰
باید به شما توضیح بدم چرا آنلاینم؟  D:
پاسخ :
نه ! به من چرا ؟ به مامان بابات توضیح بده چرا کنکورو گند دادی 😂 البته امیدوارم خوب بدی :دیییی
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۴ ارديبهشت ۱۴:۰۵
ندیدی چون همون موقع کامنت دادن خودم ساختمش D:
پاسخ :
اثرات درس زیاده اینا؟؟؟ 

بابا تا کنکور چقدر مونده ؟ وسط روز وسط هفته تو الان با کدوم توجیحی آنلاینی ؟؟؟ حادثه خبر نمیکنه !!! نکنه میخوای پشت کنکوری بشی؟؟؟ ://///
میم _
۰۴ ارديبهشت ۱۲:۱۳
واقعا چرا اینجور بنده خدا رو زدی؟:))
پاسخ :
خخخ زدن تو قرن ۲۱ اینجوریه ؟؟؟
بلاگر آرام
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۳۶
کاملا با الکی محبت نکنیم موافقم و البته طی سالیان سال تجربه به این نتیجه رسیدما. یعنی یه عزیزم ساده رو هم نباید الکی گفت حتی اگه طرف همجنست باشه (منظورم دختراییه که الکی قربون صدقه هم میرن) دیگه چه برسه به جنس مخالف.
پاسخ :
آخجون یکی پیدا شد طرفدار من !  :)))
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۲۰
عجب  ¦ - |
پاسخ :
تو کنکور یاد گرفتی؟؟؟ ازین اموجی باحالا ندیده بودم تاحالا :دی
Bahar Alone
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۲۰
حالا مگه دختر جماعت بهت رو داده؟:/
پاسخ :
نمیدونم من دختر شناس نیستم ! 
بعدشم چه ربطی داش ؟؟
maryam mariyana
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۱۶
سلام شبتون بخیر
منظورتون از اینکه فرمودید : همیشه میگن خودت باش کی بود ؟
نمیدونم چرا جدیدأ انقدر حساس شدم شایدم یه حساسیت بی خود باشه

پاسخ :
بی خود که هست ! کامنتتون به نمایش در میاد ! 


هَشت حَرفی
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۵۹
امیرحسین برادر من، محسن آخه؟! :)) 
پاسخ :
خخخ ببخشید :))) محسن از کجا اومد اخه ؟ 
امـ اچـ
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۴۶
خدا رو شکر تا الان هر محبتی بهم شده ، نه خطرناک بوده نه الکی:)))

پاسخ :
خب امیدوارم همیشه اینجوری باشه ‌ . ولی درنظر بگیرید که سنتون هم کمه به همون نسبت
masi Rika
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۴۴
بحث جلب توجه نیس!یکی خودشو با آرایش بیشتر دوس داره!
شاید اون مدل آدمایی که برای جلب توجه آرایش میکنن اقلیت گروه پودریا رو تشکیل بدن!^_^

چرا تو انقد فالوورات دور ریز داره؟!:)))


پاسخ :
+ برای اینکه همه کاسه داغتر از آشن ‌... 

ازین بیشعورا قبلنم داشتیم :/

مثلا با یکی دعوام شده بود تو وب .. خود طرف انفالو نکرد و بعد یه مدت خوب شدیم با هم ولی یه مشت خواننده نما انفالو کردن :/ لقشون بابا 

++ 
نمیدونم . ولی انگار فقط تو ایرانه که همه خودشونو با ارایش دوست دارن ! بعدشم من مخالف ارایش نیستم فقط نزدیکشون نمیرم :) 
هَشت حَرفی
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۴۲
بعضى دخترا اتفاقا با همین نوع برخورد خیلی حال میکنن :)) باید شخصیتشون خرد بشه اونوقت دیگه عاشق میشن!
پاسخ :
ماشالله اطلاعاتت بالاست ها محسن ! (اسمتون محسنه؟:دی)

#مازوخیسم #سادیسم + #نارنلزنترجعب۵ل۶ب۴حب۷ل۷بعحرایسم
امـ اچـ
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۲۸
محبت الکی به هیچکس در واقع خوب نیست:)
از اون بچه دو ساله تا مرد چهل ساله!!!
پاسخ :
در واقع محبتی که به خاطر دختر بودن یک شخص بهش میشه به نظرم خطرناک و الکیه ... بقیه محبت ها خیلی هم خوبن :دی 
masi Rika
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۲۵
یعنی یاسی عاشقتم!!!:)))
راس میگه بچه م!!
یه "آ" چقدر وقت میگرفت مگه؟!-_-

دخترِ قشنگ آرایشش کمتره!و میزان آرایش هم ربطی به عقل نداره و صرفن یه مسئله ی سلیقه ایه!^_^
+نظرت چیه پست و کامنتا رو به کل بزنی شتک و پتک کنی؟! :))
پاسخ :
+ دقیقا چرا ؟؟؟؟ 

سلیقه کدومه ؟ اونی که دو کیلو پودر میزنه معلومه عقده توجه داره . 

پودری ها الان انفالو میکنن 😂:)) البته اگر اونقدر سطحشون بالا باشه که وبلاگ داشته باشن :دی 


Pary darya
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۲۴
|:نه خداروشکر نیستم 
(-:
پاسخ :
بله واقعا خداروشکر ^_^
Pary darya
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۱۶
خب واقعا خیلی بدبرخورد کردین|:‌
پاسخ :
ببخشیدا شما که اون نیستی !  

قرار باشه همه دخترا شبیه هم‌باشن که واقعا اوضاع فاجعه میشد 
امـ اچـ
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۱۲
حالا چرا جنگ؟؟ :/
یکم با ملایمت رفتار کنی بهتر نیست؟!!!


پاسخ :
حالا جنگ واقعی هم نه :// 

فقط در همین حد که محبت الکی نکنی :) 
Pary darya
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۵۶
|: لازمه هشتگ بیشعور نباشیم بزنم، چیز خاصی نگفت اخه!
پاسخ :
مگه من چیز خاصی گفتم ؟؟؟ هشتگ آینه 
لیمو ترشـــ🍋
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۵۴
مرکبات شامل خعلی ها میشه:\
البته Who cares?! 
D:
پاسخ :
 شامل شما نمیشه عاقا :دی

Huh ? 
ماه گیسو
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۵۳
چه جالب :/




پاسخ :
://// جالب تر اونکه یکی این پستو دید آنفالو کرد ! شت
اسمم محموده
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۴۳
جنگ؟ با دختر؟ :| من همیشه سعی کردم برخوردم با پسر و دختر یکی باشه و بقول گفتنی خودم باشم همیشه (مگه اینکه دیگه دخترِ خیلی قشنگ باشه!)
پاسخ :
دختره قشنگ به نظرم فقط ارایشش بیشتره ! ارایش هم هرچی بیشتر باشه عقل کمتر میشه :/  

ولی اینا همش حرفه .. در نهایت حرف خودت درسته :)))
ــ یاس ــ
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۴۰
میشه بهش بگی خواهش درستشه؟-ـ- 
:دی

+خودت باش :دی
پاسخ :
بهش نمیگم ! خودش دید :دیییی

+ خودم می باشم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان