یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

داستانی که در یک پست رمز دار است .

میخوام داستان بنویسم . اما برای اینکه بتوانم در محافل عمومی هم بخوانم و کسی نتواند با سرچ نام داستان به این وبلاگ برسد مجبورم آنرا در یک یا چند پست رمز دار بگذارم . 


هرکه رمز میخواد همینجا اعلام کند که براش بفرستم رمزو هر وقت داستان آماده شد . 


:) با تشکر 


sina S.M
حسین ژوان
۰۶ شهریور ۱۴:۱۷
نمیدونم خیلی دیره یا هنوز وقت هست؟رمززز
بعد یه سوال((اما برای اینکه بتوانم در محافل عمومی هم بخوانم و کسی نتواند با سرچ نام داستان به این وبلاگ برسد مجبورم آنرا در یک یا چند پست رمز دار بگذارم . ))
این یعنی چی؟یعنی مثلا الان من داستان بزارم تو بلاگم کار خطرناکیه بدون رمز؟
30پاس
پاسخ :
در کامنت خصوصی گفتم :)
پنیر سوئیسی
۰۶ خرداد ۰۷:۴۵
داداش این رمز داستانو بده ببینیم چه کردی!
ــ یاس ــ
۱۷ ارديبهشت ۱۰:۵۵
من دیر رسیدم
میشه منم رمز؟
پاسخ :
حتما !
ماه گیسو
۱۵ ارديبهشت ۱۵:۳۳
منم رمز رو میخوام :)
محمد رضا
۱۳ ارديبهشت ۱۸:۴۲
من کلا ادم پیگیری هستم!
متوجه نشدی؟
محمد رضا
۱۳ ارديبهشت ۱۷:۲۵
اولا مجدد یاد اوری کنم رمز ندادی...
حالا اگر قراره بعد انتشار مطلب رمز بدی که یه بحث دیگه است!


کلمه کلیدی نزن تا نیاد تو جستجوگر
یا اینکه تیک ثبت مطالب تو جستجوگر بردار
پاسخ :
من ازین قرطی بازیا بلد نیستم ! یهو دیدی تیکو برداشتم یه گندی خورد . تو پست رمز دار باشه بهتره . 

بعدشم چرا خود خوری میکنی اقا ؟؟؟ به هیشکی رمزو ندادم هنوز !!! فقط شمایی که غر میزنی :/  بذارم پستو رمز رو هم میدم 
سام نجفی نیا
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۳۱
لایک 
پاسخ :
قشنگ معلومه نخوندی پستو :))
لیمو ترشـــ🍋
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۵۰
من؟!
پاسخ :
:) علامت سوالش چی بووود ! 
امـ اچـ
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۴۲
منم خب میخوام دیگه!!
پاسخ :
باشه !!! 
هلما ...
۱۱ ارديبهشت ۱۳:۲۹
رمز رو به منم بدین :)
محمد رضا
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۱۲
کلمه کلیدی نزن عزیز من!

ولی رمز به من بده...
پاسخ :
چرا کلمه کلیدی نزنم ؟؟؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان