یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

میمون نباشیم 😂

الان از کلاس زبان برگشتم . 


دلم میخواد بیشتر از اونجا بمویسم و امیدوارم لو نرم !! چون قراره حسابی ازشون غیبت کنم 😂 کلا سعی کنید یکم ادم باشید و تو چش نباشید ممکنه یه وبلاگ نویس اون دورو بر باشه و حسابی بتوپه بهتون تو وبلاگش 😂😂 


خب درباره خانم های کلاس ! 


سه تا دختر اینجان . یکیشون خیلی باشعوره کلا تو چشمم نیست 😂😂

عکس پروفایلشم قرطی نیست ! 


قبلش بگم ک اگر قراره از قضاوت ها و غیبت هام ناراحت بشید از اول این متنو نخونین . اگه خوندین یعنی خودتونم تو این کار شریک بودین پس حق غر غر هم ندارین ! حالا نصیحت دوستانه یه چیزه غر غر یه چیز  دیگه !


مورد داشتیم طرف کل پستو خونده ‌ کامنتم داده . کیفور هم شده . بعد رفته پست زده تو وبش که آهاااای ملت یکی داره قضاوت میکنه شما رو !! اگه همچین آدم اسهولی هستید خواهشا برید گم شید 😂 البته وب من بیشترین ریزش فالور رو داره و با تقریب خوبی میتونم بگم هر کی هنوز منو حاضره بخونه اصلا اسهول نیس! 


بگذریم . درمورد دختر دوم بگم که اون با اینکه روزای اول ازش بدم می اومد ولی الان فهمیدم خیلی هم خوبه ! و خونگرم و جالبه ‌ .. درسته یکم عشوه ایه (درس اول ، عشوه خوب نیست) ولی خب خیلی از خود راضی نیست و مثلا سوتی هاشو میپذیره و نمیخواد با چنگ و دندون بگه من خوبمممم ! 


اما مورد سوم ... میمون ! یه میمون تمام عیار !!! حیوون نمیگم !😑 ۰ون زیادی توهینه . ولی میمونه ! گوشاش اندازه مایتابست ! بعد گوشاشو یجوری داده بیرون که گوشای الآغ هم اینقد تو چش نیست !


به حاشیه گوشش ۵ تا پولک مسخره چسبونده که بیشتر منو یاد red light house های هلند میندازه ... 


این دختر اما از لحاظ مختلفی یه میمونه تمام عیاره . چشماشو گشاد میکنه و گردنشو قر میده موقع جواب دادن به سوالا ! بابا اوسگول به خدا طوری نمیشه یکم ادم باشی !! 😔 عکسای پروفایلشم خب همش خودنمایی و ایناست . ۴ تا عکسه با لباس کم و نورپردازی حرفه ای . ازین عکس های اتلیه ای . 


موهاش بلونده . که اینم یه خصوصیت میمون بودنه ! باز لاقل یه تناژ دارک برمیداشتی ! اینجا خاورمیانست خیر سرش هاا ! :/ 


ولی از همه بدتر عشوه های مزخرف و میمون طوریشه . مثل گشاد کردن چشم یا چرخوندن سر عین این سگای سرامیکی که میذارن تو ماشینا :/ 


ساپورت میپوشه معمولا یه بارم شلوار جین پوشیده بود که اصلا زانو نداشت . نمیگم سر زانوش پاره بودا ! اصلا کلا بخش زانو پوشیده نشده بود 😂 آدم اینقدر دلقک و دنبال جلب توجه ؟ 


همه این فاکتورا رو با هم داشتا یعنی تک تک نگاه نکنید ! یعنی اگر یکیشون رو هم نداشت من این پستو نمیزدم :/// 


کفشای منگوله دار میپوشه و یه جورایی میخواد بچه باشه (مخصوصا بخش عشوه هاش که اصلا زنونه نیست و همش بچگونست) ولی بچه ای که سر زانوش پارست و به گوشش النگو وصل میکنه و اینا ! 


فرم صورتشم مربع کجه و این به میمون بودنش می افزاعه ! 


طرف باغ وحش هم داشته ! یعنی ازین دختر لوسا که هی باید با یه جک و جونوری سر کنن 😂 یکی نیس بگه تو خودت حیوون خونگی ای ! تورا چه به اینجا 😂😂 


راستی نمره میانترم زبانم ۱۶ شده . ولی استاد اشتباهی ۱۷ داده و شدم نامبر وان کلاس 😂😂 اولین باره که دارم نتیجه تلاشمو به چشم میبینم . نمیخوام بگم اشتباه حساب کرده 😂 


اتفاقا قبل از اینکه متوجه نمره هام بشم کارناممو دادم به رضا که نگاش کنه . رضا یکم خل میزنه 😁 البته خب لاقل تو زبان ! آخه بالای ۴۰ سالشه !! 


بعد از حدود ۲۰ دقیقه رضا گفت : راستی تو چجوری بیشتر از من شدی ؟ 


من با خونسردی این مساله رو هندل کردم و بهش گفتم reading رو تو ۴ شدی ولی من ۵ ! 


یه دروغ ساده و بدرد بخور . و بعد که چک کردم دیدم واقعا دروغ نگفتم ! ولی احتمالا تو یه جای دیگه ای نمره ی من کم شده 😂 


وای من با این میمونه رو مخ چیکار کنم :| از اول ترم تاحالا یه بارم باهاش همکلام نشدم ! این سنت مسخره که پسره باید عنتر بازی در بیاره که دختره باهاش حرف بزنه اونقدر حقارت باره که عمرا تن بهش بدم 😂 


جالبه اون دختری که اول کلاس فک کردم باشعوره . بر خلاف تصورم میمون از آب در اومد و اون یکی که ازش بدم میومد یه آدم خوب و باحال از آب در اومد ! 


راجع به آقایون کلاس هم تو یه پست دیگه میحرفم . که تعدادشون ۳ برابر دختر هاست :||| 😂

sina S.M
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان