یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بیشعور نباشیم ۲


تصویر اولی مربوط به دیشبه و دومی مربوط به همین امروز . 

این اخرین پستی هست که درباره این موضوعه . و واقعا قرار نیست ادامه بدم 

برخلاف قضیه پرتقال که هیچ وقت تموم نشد . 😂 البته خب ابعاد فاجعه یکم فرق داره منطقیه !


خب میدونم خیلی از شما ها هستید که ازین پست من بدتون میاد . به خاطر اینه که درکی از این جور موقعیت ها ندارید . اکثرا هم دخترید . 


خب معلومه منم دختر بودم تو هر وبی وارد‌ میشدم تاجی از گل بر سرم میذاشتن و یه چقدر جالب پای پستا مینوشتم و طرف کلی قربون صدقم میرفت و میگفت : عسیسم ممنون که اومدی ! 


خب اره ! برای همین برای خودتون پیش نیومده این مسائل و درکی ندارین ازینکه به یه وبلاگ داستان نویسی میری و یه کامنت طولانی میدی و کامنتتو میخورن و یه آبم روش . بله خب وقتی درک از موقعیت ندارید لطفا اظهار تنفر نکنید ازین کار من . گناه من این بود که فقط آنچه بر سرم اومد رو ذکر کردم چون موضوعات دیگه به ذهنم نرسید که پست کنم و اکثرا موضوعات شخصی اند . این موضوعم به نوعی شخصیه . ولی از اون نوع که من دلم خواسته تو وبلاگم نشر بدم ... 


خب دیگه روضه خونی بسته 😁


وبلاگ این شخص خبیث رو هم میذارم اینجا که برید اگر خواسایت متنهای زیباشو ببینید و این تناقضی که با اخلاق گند و قرون وسطاییش داره رو به عینه شاهد باشید ... 


همانا که مسافری بر ماشین زمانی و از قلب قرون وسطی به تهران آمده ای ... امیدوارم به زودی به دیار خودت بازگردی و ریختت را نبینیم 😂 


delamah.blog.ir










sina S.M
Omid Khodadadi
۳۰ مهر ۱۷:۰۲
قضیه‌ی بلعیده شدن کامنت همینه؟ اگه مرجع سوالمو یادت نمیاد کامنتت زیر هنر برای هنر رو ببین. =))) من نبلعیدمش 
آقای سر به هوا
۰۴ تیر ۲۱:۱۴
از اون انفالو و فالوها فقط 2 بارش یادمه
پاسخ :
از نظر من بیشتر از این ها بود :دی 
پنیر سوئیسی
۰۳ تیر ۰۰:۰۱

چی بگم والا.

 میگم شاید خواننده ی قدیمی وبلاگت بوده و از مواضع ضددخترانه ی جنابعالی خبر داشته و کینه به دل گرفته و خواسته اینجوری خشمش رو نشون بده ;)

ولی جدا اینایی که جواب کامنت نمیدن رو باید بفرستی واحد 731 تا روشون آزمایشات مخوف انجام بدن، حداقل اینجوری به درد پیشرفت علم میخورن:D

پاسخ :
نه بابا طرف قدیمی نبود . 

بله بله ایده بسیار خوبیه !
El St.
۰۲ تیر ۰۰:۰۵
به عنوان یه دختر اجازه بدین سرگذشت خودم رو براتون تعریف کنم.
توی اینستاگرام بودم که خبردار شدم فلان انتشاراتی قراره فلان کتاب رو ترجمه کنه. از قضا من نسخه زبان اصلی اون کتاب رو خونده بودم و به همین دلیل متوجه شدم که توی کپشن نام یکی از کاراکتر ها رو اشتباهی نوشتن. تو کامنت ها هم خانمی به این نکته اشاره کرده بود. ولی ادمین پیج این موضوع رو رد کرده بود و گفته بود که طبق ویکی پدیا حرف ما درسته(انگار اطلاعات سایتی که هرکسی میتونه ویرایشش کنه وحی منزله ‎:|‎ ). من هم دست به کیبرد شدم و خیلی مبسوط براشون توضیح دادم که برادر من! خواهر من! نویسنده در توی مصاحبه هاش این اسم رو طور دیگه ای تلفظ می کنه. توی کتاب صوتی هم نریتور از نظر نویسنده پیروی می کنه. حتی فونوتیک نام ها هم انتهای کتاب ذکر شده. خلاصه این که روز بعد که اینستا رو چک کردم دیدم که اون ادمین(...) کامنت من و کامنت های قبلی خودش رو حذف کرده و از اون خانم بابت نکته سنجی تشکر کردن‎:-/‎ جالب اینجاست که ادمین محترم برای سومین بار ریکوئست داده.
پاسخ :

واقعا ؟ خیلی جالبه ! حتما ازین اتفاق توی بحث هایی که با وطن پرستا دارم ذکر میکنم و ممنون که اطلاع رسانی کردین! 

البته معمولا پیش میاد که مترجم های بزرگ هم بنا به صلاح خودشون نام کاراکتر رو به فرم ایرانی تری مینویسن . 

مثلا دو تا انشارات مختلف کتاب هاروکی موراکامی رو ترجمه کرده بودن . 

یکی به نام : تسوکورو تازاکی بیرنگ و سالهای زیارتش 

و اون یکی : سوکورو تازاکی بیرنگ ... 

در  واقع زبان ژاپنی اونقدر متفاوته که سوکورو و تسوکورو فرقی با هم ندارن آنچنان ! مترجم اول پیروی ترجمه انگلیسی عمل کرده و مترجم دوم تلفظ رایج این اسم رو ترجیح داده ... البته کار اون ادمین بهرحال درست نبود . لاقل باید ازتون عذرخواهی میکردن بابت پاک کردن کامنت .
نی لو
۰۱ تیر ۲۳:۲۳
تیک ایت ایزی بابااااا
آدم بخواد برا این چیزا جوش بیاره چیزی ازش نمیمونه
پاسخ :
من اگر بریزم تو خودم چیزی ازم نمیمونه . 😂 ادما با هم فرق دارن 
آقای سر به هوا
۰۱ تیر ۱۶:۱۴
اسمم محمدرضا


منتظر بودم وبمو باز کنم باز یه کامنت شاکی ازت ببینم مثل اون دفعه
عجیب جاخوردم

امتحانروهم موفق باشی
کلاس زبان هم که کلا 2ساعته...بهونه نیار !!!!
پاسخ :
یه روز در میونه !!! بعدشم ۳ ساعته نه دو ساعت ! 

کامنت شاکی اون دفعم میدونی واسه چی بود ؟؟؟ 

واسه این بود که ۴ بار آنفالو کرده بودی و دوباره فالو کرده بودی منم واقعا فک کردم دیوونه ای چیزی ای ! ://// 
 
^_^
کنت دراکولا
۰۱ تیر ۱۳:۳۸
دقیقا واکنش ملت درباره دخترا متفاوته!مثلا من الان پسرم!://:دی ملت اومدن تو خصوصی فحشم دادن!

پاسخ :
سلام میشه معرفی کنی خودتو ؟؟ 

و اینکه یه بخش ارسال نظر بذار تو وبلاگت چون الان با این کامنت خصوصی ای که فرستادی واقعا گیج شدم که تو کی هستی :|||
Mohadese:)
۰۱ تیر ۰۱:۱۴
حتی اگه یکی جواب کامنت بلند منو با یه لبخند یا جواب کوتاه بده من ناراحت میشم،با اینکه خودم وبلاگ ندارم ،حالا چه برسه به اینکه بخواد کامنت و پاک کنه:/ اووه
نمیشه ریپورتش کرد:)
پاسخ :
اوه اوه پس تو دردسر افتادیم باید یه جواب بلندم به کامنت شما بدم 😂 

ریپورت برا اینستاست خانم اینجا ایران است 😂😂
آقای سر به هوا
۳۱ خرداد ۲۲:۵۲
یعنی اگر یه کامنت طولانی بزاری و من جوابت ندم اینجوری داغ میکنی


از اینکه تو وبلاگ من کامنت نمیزاری ازت ممنونم!
پاسخ :
اخه پاکش کرد ! محسن بودی ؟ 

اگه من کامنت طولانی بدم بعد پاکش کنی و نگی چرا آره اون وقت حسابی کلامون میره تو هم 😂

میام ! این روزا سرم شلوغه . کلاس زبان میرم امتحانای دانشگاهم هست ! 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان