یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

تو یه بار بین دو تا مرد بشین تو تاکسی بعد درباره برابری جنسیتی زرت و پرت کن

کسانی ک جزو این دسته نیستن لطفا به خودشون نگیرن ! 

همونایی که فکر میکنن صندلی کنار پنجره حق مسلم اون هاست . هرچقدرم که دیر اومده باشن .


sina S.M
سپهر صادقی
۱۴ تیر ۱۴:۱۸
آها بله بله
حالا چرا میزنی D:
پاسخ :
😂😂😂
سپهر صادقی
۱۴ تیر ۱۳:۴۸
کوچیک شماییم :/
ولی در مورد تبعیض جنسی تا حالا حرف نزدم
اصن چی هس؟ :|||||||||||||||
پاسخ :
بابا مخاطبای این پست فمنیست هایی هستن که حاضر نیستن صندلی وسط بشینن +!! گرفتی داااش ؟ 😂
کنت دراکولا
۱۴ تیر ۱۳:۴۷
بین دوتا مرد بشینم:|
پاسخ :
نظر نده . یا کامل نظر بده ! 

# ستاد کوفت کردن نظرات
سپهر صادقی
۱۴ تیر ۱۳:۱۳
از لای دوتا مرد تو تاکسی
مخ آدمو تیلیت میکنن حاجی :/
پاسخ :
شما که خودت مردی :|||||
Masi Rika
۱۴ تیر ۱۲:۲۹
آقا ترتیبه دیگه هرکی آخر بیاد پنجره ی سمت راست میشینه!!:|
بعضی وقتا خود راننده ها وقتی میبینن پشت 2 تا مرد نشسته اونی که جلو نشسته م مرده،اون بنده خدارو از جلو بلند میکنن که خانومه جلو بشینه!که خیلیم توهین آمیزه از نظر من!
ولی خب من به شخصه ترجیح میدم بین دو تا مرد بشینم تا اینکه سمت پنجره باشم و وسط یه خانوم حساس باشه و کنارش یه مرد!!
به حدی اون خانومه فاصله ایجاد میکنه بین خودشو مرده که آدم مجبور میشه پنجره ی ماشینو چنگ بزنه!!
در هر صورت زیاد واسم فرقی نمیکنه کجا بشینم!فقط کنارم یه آدمی نباشه که پاهاشو به عرض شونه وا میکنه!
پاسخ :
نه والا ... من ون رو بیشتر منظورمه ... ردیف آخرش دقیقا همینجوریه که من گفتم .

بعدم کلا نوبتی نیست . حتی تو ماشین عادی ام من چه زود بیام چه دیر باید وسط بشینم به خاطر خانمه . 

تورو خدا نیگا کن . اروپا داره روز به روز پیشرفت میکنه و ما داریم سر اینکه خانومه کجای تاکسی بشینه و اینا حرف میزنیم ... :دی 
פـریـر بانو
۱۴ تیر ۱۲:۰۷
اوه مای گاد! عجب چیز خوبیه!!! (شکلک چشمای ذوق زده)
ینی تکنولوژی تا اینجا تو ایران پیشرفت کرده؟ :)))
شهر ما نداره متاسفانه :/
ولی مرسی گفتین. خیلی جالبه. تا حالا نمی دونستم همچین چیزی هست -__-
پاسخ :
بلی ! 😊 حالا دونستشم خیلی کمک نمیکنه وقتی ندارید تو شهرتون :دی 
פـریـر بانو
۱۴ تیر ۱۱:۱۲
چی چی بگیرم؟؟؟ اسنپ؟؟؟ باور می کنین من تا حالا اسمشو هم نشنیدم! چی هست حالا؟ :دی من تو عمرم فقط یا آژانس گرفتم یا تاکسی دربست :)))
پاسخ :
اهان فکر کنم شهرتون نداره 

اسنپ یه اپلیکیشنه که شما بهش میگین از فلان جا میخوام برم فلانجا بعد نزدیک ترین ماشین بهتون که کارمند اسنپه متوجه میشه و میاد میرسونتون .

کرایش نصف کرایه آژانسه . افرادش هم مطمئن اند چون شاغل رسمی اند واگه ازشون راضی نبودین میتونید بهشون امتیاز منفی بدین که اسنپ با راننده برخورد کنه 

بدیش اینه که راننده هاش گاهی رانندگیشن ۷وب نیست یا توی ادرس گیج میزنن چون ادمای معمولی اند .
פـریـر بانو
۱۳ تیر ۲۳:۱۸
بخاطر همین چیزاست که من کلا تاکسی سوار نمیشم! :/
بعد اوج داستان اونجاست که بیفتی وسط...سمت چپیه سیگار بکشه و ست راستیه سرماخورده باشه و هی فرت و فرت...اه! من یکی دوبار سوار شدم. دیدم اوضاع مزخرفیه... از این به بعد اگه بخوام تاکسی سوار شم دربست میگیرم :/
پاسخ :
کارتون درسته شما . ؛))) 

اسنپ بگیرید . از دربست ارزون تره !


سپهر صادقی
۱۳ تیر ۱۶:۳۸
خدا رحم کنه از اونجا سالم بیرون بیای البته بعید میدونم ....
پاسخ :
از کجاااا ؟؟؟ 
maryam !
۱۳ تیر ۱۲:۱۹
هوم، البته من متوجه منظور تو نبودم‏;‏ یعنی جوابی که به کامنت اولم دادی، منو به شک انداخت ‏!‏

خب خودت داری میگی منطقیه که یه زن نخواد تو تاکسی بین دو تا مرد بشینه‏;‏ اما حالا چون اینو نمیخواد، از حقوق اولیه ی زندگیشم باید دست بکشه ؟!‏ ما باید بجنگیم برای اینکه بتونیم بریم استادیوم یا تو این هوای گرم شیش کیلو لباس نپوشیم بریم بیرون یا این چیزا که حقمونه و نباید برای به دست آوردنشون تلاش کنیم‏، همونطور که مردا این حقو داشتن از اول ‏!‏ حالا ما چون داریم میجنگیم و میگیم حق برابر با مرد میخوایم و اصولن حقمونو می خوایم، بعضی ها مثل تو فک می کنن می تونن اینو به هر مسئله ی بی ربطی، ربط بدن.
البته درست کردن جامعه ی ما زمان میبره واقعن. حالا ما وقتی حقوقمونو بگیریم، کلی زمان میبره یه سری مرد تو جامعه اینو قبول کنن و براشون جا بیفته این مسئله.
من وقتی دقیق میشم تناقضی نمی بینم تو این رفتارا.
نمی دونم، خودت فک کن ببین چه حرف نامربوطی زدی.
پاسخ :
به خودی خود منطقیه که صندلی کنار پنجره رو ارث باباش بدونه چون اصولا تو ایران زنا یه موجودات ضعیفی تصور میشن که باید بهشون مهربونی شه که اوف نشن . این یه تابوی مزخرفه که منم نمیتونم جلوش وایسم ولی به اندازه خودم حق دارم دربارش تو وبلاگم حرف بزنم . مگه نه ؟؟ 

من میگم فرقی نداره؛ همه برابرن . زنا حق دارن بیان استادیوم ولی از اون طرفم باید یه سری برابری های اجتماعی رو بپذیرن . 
مثلا تعارف" اول خانوما "یعنی چی ؟؟ 

تازه اونا میتونن بیان تو واگن متروی آقایون ولی ما نمیتونیم بریم تو واگن اونا. در واقع خانما همه واگنای مترو میتونن سوار شن . 

این چیزای کوچیکه که بهش توجه نمیشه . تو اگه با این حرفا مشکل داری میتونی مخالفت خودتو ابراز کنی ولی من که تا حالا اینو به هرکی گفتم بام موافق بوده . لاقل از دور و بری هام . 🙂 


آقای سر به هوا
۱۳ تیر ۰۸:۱۱
اها!
الان کمی شفاف تر شد موضوع!
maryam !
۱۲ تیر ۲۳:۳۶
خب کامنت خصوصی رو مجبورم جواب بدم‏;‏ اما برای کامنت عمومی دادن، اجباری نیست ‏! :-‏"‏

سینا خب شرایط فرق می کنه، مقایسه ت درست نیست.
اصلن نمی دونم تو از چه نظر میگی یه زن نمی خواد بین دو تا مرد بشینه و کنار پنجره رو میخواد واز یه طرف حقوق برابر میخواد‏;‏ منظورت اینه که بی اعتماده نسبت به مردا که بینشون نمیشینه یا زیاده خواهه که حتی اگه دیر اومده باشه، کنار پنجره رو میخواد ؟!‏
پاسخ :
این چیزا مخصوص تهرانه شاید ! که اینقدر ناشناخته راجع بهش حرف میزنی :! 

ببین اصولا اینجوریه که خانوما راحت نیستن صندلی وسط بین دو تا اقا بشینن . البته منطقیه . ولی میگم کسی که از خانوم بودن در این جهت استفاده میکنه نباید بیاد بگه آی مرد و زن مساوی نیستن اینجا و اینا . وقتی خودش براش مهمه که بقل دستیش مرد باشه یا زن ، حق نداره اعتراض کنه به اینکه چرا استادیوم راه نمیدن خانوما رو . متوجه منطورم نمیدونم هستی یا نه . 

بی اعتماد و اینا رو نمیدونم ولی خب راحت نیست دیگه . اوایل من خودم این حقو بهش میدادم امرو برای بار n ام این اتفاق افتاد و واقعا فکر کردم مگه من ادم نیستم که بخوام کنار پنجره باشم . با توجه به اینکه هرکی زودتر سوار ماشین میشه باید بیشتر تو گرما باشه پس حقشه جاشو خودش انتخاب کنه 
maryam !
۱۲ تیر ۲۳:۰۵
حیف دیگه از ما گذشته، وگرنه چند نفر جمع می شدیم، علیه ت یه حرکتایی می زدیم دیگه اینقد پست ضد جنسیت زن نذاری :-‏"‏
اصن در عجبم چطور خواهرت تو رو زنده گذاشته تا الان ‏!‏ :-‏"‏
پاسخ :
به به کامنت عمومی دادی بعد دو قرن ! روایته این اتفاق از خورشید گرفتگی هم نادر تره و ایام مایا در چنین روزی ۴۰۰۰ نفر پخ پخ قربانی میکردن !!!


خب دیگه ! هرجا تعجب باشه یه جای کار میلنگه :)) من با همه خوبم به جز یه اقشار خاص . ربطی هم به جنسیت نداره . اتفاقا تو پسرا بیشتر ایراد میبینم گاها 

راستی !! نکنه تو ام ازون افرادی هستی که حاضر نیستن تو تاکسی بین دو تا مرد بشینن ولی خواهان رفتن به استادیوم اند ؟؟
آقای سر به هوا
۱۲ تیر ۱۸:۵۴
من بااینکه کسی دیر بیاد و بشینه صندلی جلو مشکل ندارم!
خانواده خودمم باشه ترجیح میدم اونجا بشینه!
بهتره...



البته تو شهر من اینجور تاکسی وجود نداره...
تاکسی فقط یه نفر سوار میکنه
پاسخ :
صندلی جلو منظورم نبودا 

مثلا وسط خالیه . بعد به جا اینکه بشینه اونجا میگه شما برو وسط من بشینم کنار در . چون خانمم . البته خب بعضی ها هم مثل مریم خانم اند . کامننتشو بخونین 
مریــــ ـــــم
۱۲ تیر ۱۳:۵۲
be calm boy
:)
من درمورد برابر جنسیتی زرت پرت نمیکنم ولی بین دوتا مردهم نمیشینیم
پاسخ :
خب پس جزو اون دسته نیستید :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان