یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

دیروز روز قلم بود امروز روز بوس . فردا چه روزیه ؟

در تمام عمرم از هیچ چیزی به اندازه مناسبت های اینجوری متنفر نبودم ... 

چون حس میکنم اینجوری تقویمه که برای احساسات من در اون روز تصمیم میگیره . کلا بدم میاد یکی دیگه برام تصمیم بگیره ... تازه فرض کن اون چیز بخواد تقویم باشه !!! 😒 ینی عنتر تر از تقویم نداشتیم ؟ لاقل کاسه توالت که به یه دردی میخوره میبود . یا استخوان لگن یک گاو ! که زمانی نقشی حیاتی در حیات یک حیوان بدرد بخور ایفا میکرده ... نه تقویم مادر مرده !!! 😒


همیشه از چک کردن تقویم بیزار بودم چون فقط وقتی در شرایط استرس زا قرار  داشتم مجبور به اینکار میبودم . باورتون میشه تا دو هفته قبل کنکور اصلا نمیدونستم روز کنکور کجای تقویم قرار گرفته ؟ 

بهترین روز های زندگیم اون روز هایی بود که فرق شنبه و سه شنبه و جمعه رو نمیدونستم و فقط میدونستم امروز توی یکی از روزای خدام . حتی گاهی اوقات از دستم در میرفت که تو کدوم ماهیم . اگه تاحالا ازین لحطات نداشتین دعا میکنم یکیش نصیبتون بشه ! اونوقت میبینید شادی واقعی اینه . نه اینکه از خواب پاشی و بگی : آآآه خدای من امروز روز قلمه . باید یه چیزی بنویسم ! آه مای گاد امروز ایز د دی آف کیس ! باید برم والدین خود را ببوسم ) :/

بله اینه که من از مناسب کلا بدم میاد . و اگر ناراحت نمیشین تقریبا به همون اندازه از کسایی که این مناسبت ها براشون مهمه هم بدم میاد 🙂🔪🙂😐

مثلا واقعا تولد به چه دردی میخوره ؟؟ 🔪🙂


چرا به یه درد میخوره 


اونم اینکه دشمن فرضی رو در روز تولدش بکشیم تا همانا دردش بیشتر باشه 😳😅😅😅😅😘🤣😑😁🔪😈😖


چیه خب . سنش هم اینجوری رند از آب در میاد . 


.. پست قبلی رو از دست ندین .. من و عشقم توی کلاس زبان 😍😌▶🔪


کامنت های تشکر و لایک و اینها را تایید نمیکنم . قربونتون برم ولی دوست دارم وقتی چراغ کامنت روشن میشه و هیجان زده میشم یه چیز پرمحتوا ببینم نه :لایک و این خزئبلات . ^_^ 


لایک شما را همینجا دریافت نمودیم دیگر نیازی به ذکر دوباره نیست دوستان . 

پست قبلی فراموش نشه . 


+ نقاشی خودم هست . دوستانی که اینستا مو دارند شاید یکم متعجب شن . این نسخه ی به گند نکشیده شدشه🙂🔪😂

sina S.M
سنا **
۲۱ تیر ۱۴:۴۷
عجب اوضاعیه
توی تقویم برای هر چی که رسیده یه روزی گذاشتن :)
از عینک و قلم گرفته تا سایر موارد ...

دشمن فرضی رو روز تولدش بکشیم 
بدجور انتقامی می اندیشی :|
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۶ تیر ۱۴:۵۵
این فردایی که گفتی روز کنکوره دیگه D:
پاسخ :
:| 
ــ یاس ــ
۱۶ تیر ۱۳:۰۲
به نظر من که مناسبت داریم تا مناسبت، مثلا اینکه روز تولدت کنار ادمایی که دوستشون داری شاد باشی ، یا دور همی شب یلدا  تفال حافظ و عید و سبزی پلو با ماهی و اینا خیلی هم خوبه! :))))))) ولی اخه دیگه یه چیزایی رو درک نمیکنم! مثلا همین روز بوسه، یعنی دهن ادم صاف شد تو اینستا ، اخه لامصب این روز رو بذار واسه ملت‌هایی که باباشون صحنه بوسیدن فیلم رو جلو نمیزنه، یا چمیدونم بوسیدن یه زوج اتفاق عجیب شرم اوری نیست، ای بابا :)))))) 
"آه مای گاد امروز ایز د دی آف کیس ! باید برم والدین خود را ببوسم"=)))))) این خیلی خووووب بود وای کلی خندیدم=))


این نقاشیه جالب بود، بیشتر از کارای دیگه دوستش داشتم، ادرس اینستا همگانی نیست چرا:دی خب بیشتر کارا رو بذار اینجا لااقل^ـ^
پاسخ :
همگانیه تقریبا ! ^_^ از طریق سفارت خونه هماهنگ کنید 😂 خیلی ها تا الان روشون شده !

 
مناسبت کلا خوشم نمیاد . البته به سلیقتون احترام میذارم . :))
سپهر صادقی
۱۶ تیر ۱۳:۰۱
خیلی جالب بود برام ، مطالبت خیلی خودمونی هستن و انگار لذت میبری از اینکه حرفاتو به همه راحت بزنی :)
פـریـر بانو
۱۶ تیر ۱۰:۰۴
روز بوس؟ :|
خدایا بیا منو بخور -__-
من تا همین دیشب خبر نداشتم روز بوس هم داریم :/ فقط همون ولنتاینو می دونستم :| 
وای خدا! روز بوس خیلی مسخره س :))))
ولی خب به نظر من تولد خیلی خوبه! وقتی تولد کسی رو بهش تبریک میگین و یا جشن می گیرین یعنی دارین بهش ارزش میدین. به دنیا اومدن و بودنش رو جشن می گیرین و یکی از قشنگیاش هم اینه که تو اون روز کلی آرزوهای خوب برا هم می کنن :]

عینک این دختره رو دوست دارم :))
پاسخ :
عینک دختره هم سلام رسوند گفت ایشالا جهت امر خیر مزاحم میشن 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 

ارزشی که با تبریک تولد بهم دست بده رو هضم نمیکنم . در نتیجه بالاش میارم . 
آقای سر به هوا
۱۶ تیر ۰۹:۴۷
ما از ان دوستان ای دی اینستا شما ندار هستیم!!!
پاسخ :
در خصوصی هماهنگ بفرمایید :دی 
maryam !
۱۶ تیر ۰۱:۵۸
کامنت من اومد ؟!‏
لعنت به گوشی ای که درست همزمان با فشار دادن ' ارسال ' خاموش بشه :-‏\‏
پاسخ :
اومد عامو جان اومد ▶😌
maryam !
۱۶ تیر ۰۱:۵۱
وای چقد این پستت صمیمی و دوس داشتنی بود ‏!‏ انگار چند لول رفتی بالاتر و به بلوغ فکری رسیدی :‏)‏‏)‏
حتمن اون بیرون اتفاقای خوبی داره برات میفته و به نظرم خیلی اجتماعی تر شدی و داری لذت میبری از اینکه تو اجتماعی ‏!‏ نه اینکه از پست قبلت اینو بگم، تو همین پستت این چیزا معلومه ‏!‏

در ضمن برای تنظیم کردن و درست کردن تقویم، آدم نابغه ای مثل خیام کلی فکر و تلاش کرده. حالا تو میگی تقویم بیهوده ست ؟!‏
این ایراد فنی پستت بود :-‏"‏

ولی در کل پست پر انرژی و دلنشینی بود. فقط وقتشو یه کم یشتر کنید. با تشکر از پست خوبتون :-‏"‏
پاسخ :
فکر کنم زده به سرم چون امروز رفتم سر همورکی که قراره تا چند روز دیگه تحویل بدیم  و دیدم هیچیشو بلد نیستم و خب از شدت ناراحتی تصمیم گرفتم یک خمره شراب ارغوان بگیرم دستم و بزنم به بی خیالی و خیامیسم . 

اره اتفاقای خویی که نمیفته ولی توی کلاس زبان واقعا خوش داره میگذره بهم . هرچند متنفرم از این کلاس و هر ۲۰ دقیقه به ساعت نگاه میکنم که کی تموم میشه ولی حس میکنم داره خوب پیش میره یه جورایی . پست قبلی فقط بخش کوچکی از شادی ای بود که امروز تو کلاس تجربه کردم (من اصلا درباره اتفاقات حین کلاس چیزی ننوشتم ) 
شاید بد نباشه یکیشو اینجا بگم ! استادمون پرسید دیشب تا ۶ صبح چکار میکردی و منم گفتم چت ! خیلی تعجب کرد و منم کلی بهش توضیح دادم ازینکار خوشم میاد و اینا . 

بعد حدود یک ساعت بعد یه بحث شماره دادن و اینا پیش اومد و استادبرگشت سمت من و گفت : اینکار بهتر از چت کردنه ! 

و منم بهش گفتم مزایای چت رو و اینکه چرا ازونکار به اندازه چت لذت نمیبرم و استاد یه نگاه جالبی انداخت بهم و اینکه انقدر خوب و راحت تونسته بودم عقایدمو به کسی بفهمونم باعث خیلی تحولات درونم شد !!😅🔪😐 تا یک سال پیش به سختی میتونستم یه گزارش کامل از روزم رو به کسی بگم چه برسه به اینکه بخوام اختلاف عقیدمو براش توجیح کنم و بگم ! 
Thats all ! This is why Im happy ^_^ and you can see it through the post . 


بیا وقتشم بیشتر کردم به لطف نطر شما الان پستم طولانی تر از قبل شد (اینا هم بخشی از پسته ) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان