یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

جناب "اوم" زنده ای ؟ / یاسمن صدری / رگ خواب / فالووری که شبیه لیلا حاتمیه

:////////===========


جناب " اوم " ... زنده ای ؟ 🙄☝️



دیگه اینکه : 


یاسمن صدری . منتقد نقاشی هام . قدیمی ترین کسی که میشناختم توی اینستاگرام ... بعد از دعوایی که توش اموجی میدل فینگر بکار بردم کلا منکر همه چی شده ! اصلا انگار نه انگار یه سال پیش .... 


چقدر زمان برای من مهمه ! 😒 چقدر ادما برام مهمن ! ادما برام از خودم مهم ترن .. بعضی وقتا از دستم در میره !  😒😌


دارم یه داستان مینویسم ... اولین باره که یه رابطه عاشقانه رو به تصویر میکشم و شدیدا توش موندم 


رفتم فیلم رگ خوابو دیدم که مثلا ایده بگیرم ولی انقدر آنتی عشق بود این فیلم که کلا بیخیال ایدش شدم . 


😒 


راستی کسی این فیلمو دیده ؟ این لیلا حاتمی چطور آخر فیلم حامله از آب در اومد ؟ ینی ازدواج سفید کرد با یارو ؟؟ خاک عالم . مگه داریم مگه میشه 


بعد یه نکته دیگه : اون مرده که همبرگر فروشی داشت چه نسبتی با اون زن پیره که صاحب رستوران بود داشت ؟ میخواست باش ازدواج کته ؟؟؟ 


بعد یه نکته دیگه : لیلا حاتمی چجوری از دندون پزشکی تونست بیاد بیرون ؟ اونکه پول نداشت . توی سکانس بعدیش نشون داد دندونش رو از دست داده . یعنی به خاطر پول نداشتش دندونشو کشیدن ؟ بعد این تقصیر اون مرده نبود ؟ چون باید پولشو اون میداد ‌. بعد لیلا حاتمی چرا هیچی غر نزد سر یارو ؟؟؟؟ 😐😐😐😐 کلا موندم فراستی ۰چرا اینا رو ندیده بود ! 


یه منتقد دیگه گفته بود این فیلم بسیار مستعد بد فهمیده شدنه !!! 



یکی از فالوورام اون اوایل فکر میکردم زشته . بعد دیدن این فیلم متوجه شدم شباهتش با لیلا حاتمی مثل سیبیه که از وسط نصف شده! 😐 به خودشم گفتم . گفتم حتما ببینه فیلمو :! 

sina S.M
ــ یاس ــ
۲۰ تیر ۱۶:۱۴
فقط اون قسمت خاک عالمت=)))) 
من این فیلم رو واسه بازی فوق العاده لیلا حاتمی دوست داشتم. 
بعد اینکه بالاخره دندون پزشکی نمیتونستن زندونیش کنن ، پول نداشت. حالا یه جوری دراومد دیگه
غر نزدنشم از سادگی و بی عرضگیش بود:)) وگرنه کی با یه دوستت دارم بدون تو نمیتونم زندگی کنم زرتی میره به قول تو ازدواج سفید میکنه:دی 
پاسخ :
خداییش بازیش عالی بود ! 

اتفاقا نقد فراستی هم همین بود . میگفت چرا کسی که قبلا یه بار طلاق گرفته باید اینقدر شبیه دخترای دبیرستانی عاشق بشه !

یه جوری در اومد که دندونشو چرا از دست داد؟؟؟ فکر کنم تلافی این بود که پول نداش :/
پـــــر ی
۲۰ تیر ۱۵:۰۸
چقدر سوال پرسیدی و مرسی از اینکه فیلم رگ خوابو با این سوالات لو دادی و من الان برم سینما چی ببینم آخه؟ :(
پاسخ :
شما اهل سینما رفتن بودی تا حالا رفته بودی فیلمیو که سیمرغ بهترین بازیگر زنو برده ببینی 😁😁😁😁😁:))
امـ اچـ
۲۰ تیر ۱۳:۰۵
پس احتمال زیاد میبینمش!
پاسخ :
^_^ اگ براتون لوث نشده 
بهار پاتریکیان D:
۲۰ تیر ۰۹:۴۶
خیلی وقته که سعی می‌کنم فیلم ایرانی نبینم ولی این رگ خواب خیلی وسوسه‌‌کننده‌ست -_-
بعد الان ذهنم درگیر شد، صرفاً می‌خوام ببینمش که بفهمم نسبت اون پیرزنه و اون آقا چی بود و از همین حرفا P:
پاسخ :
پیرزن نبود که 😂 یه خانم میانسال بود .  

الان فکر کنم کل داستانو لو دادم . پیشنهادم اینه بری بجاش اکسیدان رو ببینی تا مجلس به عنوان فیلم نامناسب توقیفش نکرده !
امـ اچـ
۲۰ تیر ۰۰:۰۲
من ندیدم فیلمو ولی بنظرم خوب میومد!
پاسخ :
بلی بلی کلا که خوب بود . خیلی فیلما ارزش نگاه کردن ندارن :/
fa fa
۱۹ تیر ۲۳:۴۵
حس نمیکنید فیلمو اسپویل کردین رفت... :/
و اگه میشه اینستا برای دیدن نقاشی ها
پاسخ :
چرا نمیشه ؟؟؟ 

خب تو عنوانم گفتم اسم فیلمو که هرکی نخواست نخونه !
Va hid
۱۹ تیر ۲۳:۱۴
عجب ! شما خودتون یه پا منتقد هستید !بسیار عالی!
پاسخ :
ممنون پیتک جان . کلا اولین نفر نظر میدیا !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان