یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

جشن آزادی




به خودم یه فلافل کثیف هدیه دادم سر صبحی .. (حوالی ۱۱ صبح ) 
به مناسب ازادی از یونی ! تا باشه ازین ازادی ها 😌 

جالبه بدونید قیمتش برابر همون نوشدنی کنارشه ! دو تومن 🤓 

واقعا این غذاست ! ارزون و خوشمزه !!! اون طرف مرز ، جایی که از استخون کتف سگ هم غذا میسازن ، خاور دور رو منظورمه ، باید ۸ برابر این پول میدادی که بهت یه شیرینی بدن . بعد تو به خودت میگی ، خب دیگه تو شیرینی که نمیشه رید ، یه گاز بزرگ ازش میزنی و مخلوطی از بوی موش و برنج خیس شده و کمی آروغ گاو میاد سراغت و تو دنبال یه سطل آشغال میگردی که محتویات دهنت رو خالی کنی توش ... بعد ارون طرف میبینی یه بابای چینی خیلی خونسرد جلو ۱ میلیارد آدم چینی دیگه شلوار بچشو میکشه پایین و توی پیاده رو میشاشوندش :/// 

ولی اینجا با ۴ هزار تومن بهترین غذای این ماهو خوردم 😂 
انقدر خوشمزه که خواستم مشماشم بخورم (مشماشم = مشما اش را هم )

با همه اینا دلم برای چین تنگیده -_- کشور کثیف بدمزه ی رنگی پنگی با ادمایی که تو جیب جا میشن 😊😊😊


(پست قبلی  هم وجود داره !)

sina S.M
مریــــ ـــــم
۲۲ تیر ۰۹:۴۷
من عاشق فلافلم
مخصوصا فلافلای جنوب
اما هیچوقت نخوردم
کرمان یه کلبه ی جنوبی داره که فلافل مثلا جنوبی میفروشن 5تمن میگیره یه چیز بیخودی تحویلت میده

پاسخ :
بلی ! حالا حتما خوب نگشتین ! :دی 
ــ یاس ــ
۲۱ تیر ۲۱:۲۹
وای چقدر دلمون خواست! ای بابا:))
پاسخ :
بخدا دو تومن بیشتر نیست 😁 
بهار پاتریکیان D:
۲۱ تیر ۲۰:۰۱
من کی فلافل رو جز دسته‌ی فست‌فودسانان طبقه‌بندی کردم مگه؟ :-"
پاسخ :
نه میگم که فلافل ارزش غذاییش بیشتره و نباید پیتزا رو ربطش داد به اون 😂
פـریـر بانو
۲۱ تیر ۱۹:۳۹
اون مشما اش هم خیلی خوب بود :)))

فلافل خیلی خوبه. یه غذای ارزون و خوشمزه که در مواردی با کباب هم برابری می کنه :دی

:: پستو خوندم یهو بیشتر عاشق ایران شدم. وای... اون بچه... وسط جمع :/
پاسخ :
 😂😂😂 اره دیگه گفتم یه پستم بذارم وطن پرستا خوشحال بشن :دی

KEEP CALM 
AND 
WORSHIP FELAFEL
بهار پاتریکیان D:
۲۱ تیر ۱۹:۰۳
من خیلی گشتم تو شهر، یه پیتزایی پیدا کردم هم‌قیمت فلافل، خوش‌مزه و کیفیت متوسط رو به خیلی خوب. لعنتی عااااالی بود!
دیشب رفتیم، هم دکوراسیون عوض کرده بود هم منو هم قیمت. ینی پیاده شدماااااا -_-
ولی چسبید D: این فلافل کثیفا کلا درجا گوشت میشه به تن آدم :دی
پاسخ :
پیتزا جزو فست فوده ولی فلافل نیس والاااا 😐😐 
کلا هرچی کثیف و ارزون باشه گوشتمیشه به تن آدم :دی 
# ستاد حمایت از فلافل !
امـ اچـ
۲۱ تیر ۱۸:۲۸
بعضی وقتا فلافل خیلی میچسبه😂
پاسخ :
یپ !
fa fa
۲۱ تیر ۱۷:۴۹
مشما اش را هم :دی

راستی چه عجب صدتایی شدید!
راستی قالبم خوبه ها!
و چندتا راستی دیگه...
پاسخ :
فالوور مهم نیست دیگه برام 😂

🤔🤓  
Va hid
۲۱ تیر ۱۷:۲۴
nĭ hăo  رفیق ،خوش بگذره!
پاسخ :
باو برا ۳ ماه پیش بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان