یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

سلام دوباره به خ

خ را کسی یادش هست ؟ 


دیشب در کمال تعجب جوابم را داد ... خیلی با خونگرمی ...


درس اصلی اش را افتاده . آخر روز امتحان رو اشتباه دیده بود و سر جلسه غایب بود. 


تنها کسی که تو کلاس با اون در ارتباط بود و اخبارو بهش میداد من بودم 



قبل امتحانا جدا شدیم و منم گفتم کتابیو که بهم قرض دادیو تو خواب ببینی . خودم بهش گفتم بره . نمیتوانستم تحمل کنم دو روز یکبار بلاکم کند چون یه بار اسم کوچیکو مخفف کردم ،یا یه بار براش یه چیز نامناسب فروارد کردم !! 


ترسیدم توی ایام امتحانا هم بخواهد ازین عقده ای بازیا در بیاره و کلا تر بزنه به نتیجه امتحانم ! 



دیشب بهش پیام دادم . با اون اکانت مخفی اینستام . پرسیدم افتادی ؟؟ گفت اره ! گفت که روز امتحانو اشتباه دیده .



گفتم اگر با من در ارتباط بودی حداقلش این بود که روز امتحانو بهت یادآوری میکردم 😂 


گفت راست میگی ، جدا شدنمون به ضرر جفتمون بود ولی منفعت هایی هم داشت . 


منظورشو نفهمیدم از "به ضرر جفتمون بود" ! چطور ممکنه برای من ضرر داشته باشه در حالی که خودم بهش گفته بودم بره !! ولی این نکته رو ذکر نکردم . بهرحال درسته رک هستم ولی نه در این جور موارد !:دی 


گفت آه تو منو گرفت 😂 


منم بهش گفتم ! گفتم که دلم میخواست همه درسا رو بیفتی ولی بعدش که دیدم نیومدی سر جلسه امتحان دلم برات سوخت !! 😢 


در نهایت هم بهش گفتم به آه اعتقادی ندارم -_- این دوستی الاکلنگیمون خیلی جالبه . یک ماه دوست . یک ماه قطع هرگونه ارتباطی . دوباره ماه بعد دوست بعد دوباره یک ماه قهر ! :| 


کی میمیرم یا ازین مملکت میرم 😒 خستم ازین همه کلیشه و سنت که عین طناب به دست و بال دور و بری هامه ... 


یه آهنگ ژاپنی دیگه ..




sina S.M
بهار پاتریکیان D:
۲۱ تیر ۱۹:۱۰
خ کیه من کی ام کی کجاس :/
پاسخ :
خ دیگه ! خ ! 😁😆 
آقای سر به هوا
۲۱ تیر ۱۵:۳۲
کتاب نویی که از نمایشگاه گرفته بودی و ازش پس گرفتی؟؟
پاسخ :
نوپ ازش نگرفتم هنوز ولی در شرف اینکاریم :دی
پـــــر ی
۲۱ تیر ۱۳:۰۵
چرا همش ژاپنی
پاسخ :
گفتم دیگه ! سه تا پست قبلی . که چند تا اهنگ جاپنی دان کردم که به مرور میذارمشون تو پستا . :؟
Va hid
۲۱ تیر ۱۲:۲۵
یه خورده ته دلت ناراحتی هنوز !
پاسخ :
از چی ؟؟ 😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان