یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بدشانس

بدشانسی یعنی تمام انرژیتو بذاری برای یه تکلیف و از بین اونایی که صفر نشدن تو نمره ات یکی مونده به آخری بشه 


بدشانسی یعنی کسی که از تو پرسیده فلان سوال یعنی چی و بهش توضیح دادی ابهاماتشو بره نمره کامل بگیره ازش ولی خودت نصف نمره رو بگیری اونم نمیدونی چرا ... 


بدشانسی یعنی اینکه ادرس ایمیل داده باشن که بتونی به نمرات اعتراض کنی ولی میدونی که هیچی نمیتونی اضافه کنی 😒 چون بای دیفالت بدشانس بدنیا اومدی ... 


کلا بدشانسم ... کلا ! 

sina S.M
maryam !
۲۸ تیر ۰۲:۵۰
خب مث اینکه باز باید استناد کنم به آقامون :D
اونجا که می فرماید: نه، ' کسی تصمیم به خودکشی نمی گیرد '; خودکشی با بعضی ها هست، در خمیره و در نهاد آنهاست ...
پاسخ :
آقاتون اون وسط مسطا نگفتن برین ایمیلتونو چک کنید ؟؟؟
Unknown Human
۲۵ تیر ۲۱:۴۲
به من هم میگن خوش شانس اما بدشناسی هم میارم گاها
به نظرم نگرشه ربطی ندارع اما از طرفی به نظرم باید بهش هم ایمان داشت :||||| 
اینه که ٬ خودمم نمی‌دونم /:
پاسخ :
خوبه باز لاقل خودت تایید کردی 😂😂😂:||||||||||
بهراد ایکس
۲۵ تیر ۱۵:۲۶
جه ربطی داره؟ معدل لیسانس به درد کی خورده من دومیش باشم؟
برو کار میکن مگو چیست کار ... کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

پاسخ :
یه روز رفتم در شمس العماره دیدم هدهد اونجا خونه داره
پـــــر ی
۲۵ تیر ۱۳:۴۵
خوشوقتم 
پاسخ :
شمام بدشانسی ؟!
بهراد ایکس
۲۵ تیر ۱۱:۲۷
مگه نمره اهمیتی داره که انقدر بدشانس بدشانس می‌کنی.
پاسخ :
جالبه این حرفو کسی میزنه که دانشگاهش جزو تاپ های کشوره !
مریــــ ـــــم
۲۵ تیر ۰۹:۲۳
اما همه ی اینا دلیل نمیشه که لبخند نزنی دوست من!
پاسخ :
دیگه کارم کشیده به خنده ی تلخ من از گریه غم‌انگیز تر است و این حرفا ‌... !
هلما ...
۲۴ تیر ۲۳:۱۳
ای جان دلم کباب شد.
سخت نگیرید پیش میاد.
من تو دیفرانسیل تو یه کلاس 70 نفری تک آخر بودم، فقط من کنفرانس دادم. از کنفرانسم سوال داده بود فقط سه نمره اونو نصفه نوشتم خودشم گفته بود بخاطر جسارت و کنفرانس خوبم 2 نمره مستقیم دارم درواقع 19 باید میداد، داد12 زنگ زدن گفت: برزیل بودم برا مسابقات فوتبال شانسی دادم به اعتراض ات هم جواب نمیدم معنی جواب دادنم میشه غلط کردم منم غلط نمیکنم.
بیخیال شدم گفتم این کلا فازش غلط کردنه :)
پاسخ :
اصلا یه وضعی . میخوام ایمیلی رو که به استاد فرستادمو تو پست بعدی به صورت رمز دار بذارم ... توصیه میشه دستمال کاغذی بذارید کنارتون و به شانس جو دالتونی من زار زار گریه کنید :_:

عجب استادی بوده 😂 شانسی نمره داده ؟ من فکر کردم این که اساتید ورقه ها رو میریزن رو راه پله . بعد بر اساس طبقه بندیشون نمره میدن صرفا یه جوکه :/ 


maryam !
۲۴ تیر ۲۲:۲۸

دقیقاً همینطوره !

آدم یا بد شانس به دنیا میاد یا خوش شانس !

جا داره یادی کنم از آقامون صادق خان هدایت که حضرتش می فرماید: آدم یا خوشبخت به دنیا میاد یا بدبخت !


بازم خوبه که کشف کردی بدشانسی !

اینجوری دیگه اذیت نمیشی چون قبول کردی بدشانس به دنیا اومدی ُ دست خودت نبوده این سرنوشت !

پاسخ :
همچی میگه آقامون آدم تعجب میکنه این چرا هنوز خودکشی نکرده به پیروی از صادق هدایت !!

😂 مرسی که یکی واقعا فهمید من چی میکشم ! :دی و ربطش نداد به خرافات ! 

اگر یه خرافات باشه که من واقعا قبولش دارم همون شانسه ...چشم زدن اما در مرحله دوم قرار داره . ماشالله من چشم خورمم بالاست . یعنی وسط پینگ پنگ بهم بگن داری خوب بازی میکنی توی ۳ حرکت بعدی توپو میزنم توی باقالیا :/ 

بهار پاتریکیان D:
۲۴ تیر ۲۲:۲۲
سخت نگیر خیلی، 
فدای سرت بابا :))
پاسخ :
سخت نگیرم چه کنم ؟ ☹
 این جا رو ساختم که غر بزنم دیگه :دی 
ناشناس
۲۴ تیر ۲۰:۳۳
نوشتهای یک بدشانس رو میخونیم پ!
پاسخ :
😆 ای بابا باز این پیداش شد . :دی
# من همه ناشناس ها رو یک نفر میبینم 
fa fa
۲۴ تیر ۲۰:۰۶
شانس؟
غیر منطقی یه نظر نمی رسیدید
پاسخ :
بله .
 بدشانسی یعنی کاملا منطقی به دفعات زیادی دچار بدبختی بشی ... 
امـ اچـ
۲۴ تیر ۲۰:۰۲
ازین اتفاقا برای همه میوفته برادر من انقد اعصابتو خورد نکن!
پاسخ :
😒😒😒😒 چه فایده ... کلا بدشانسم . 

خوش‌شانسیم هم بخوره تو سرم . میدونی چرا ؟ 
چون تو خندوانه یه بار بلیط تیاتر بردم (این خوش‌شانسی) ولی هنوز بهم ندادنش (اینم خورد تو سرم) 
فاطمه نظری
۲۴ تیر ۱۹:۵۶
اوووووووه 
چقدرمنفی نوشتی
کلا قانون جاذبه رو داغون کردی که
پاسخ :
چه ربطی داره به اون داداش ! 😂 
یزدان ...
۲۴ تیر ۱۹:۰۶
سلام:)
سینا جان دیدت رو عوض کن همش بگو خوش شانسم:)
غمگین نباش داداش:)
پاسخ :
مرسی ولی واقعا بینی رو ترجیح میدم . من اگر بدشانس نباشم لاقل خوش شانسو مطمئنم نیستم :))
Va hid
۲۴ تیر ۱۹:۰۱
بدشناس!
پاسخ :
😒 thanx
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان