یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

شمعی که اندر دور او ...


"نخورده مست" برای من همان تکه آخر این تصنیف است ! 


شمعی که اندر دور او خورشید و مه پروانه شد 

 

تصنیف لولیان از استاد شهرام ناظری 


بالاخره توانستم نسخه دانلودی اش را پیدا کنم . در نسخه قبلی ای که داشتم کیفیتش خیلی بد بود و تکه آخر و محشرش حذف شده بود و نسخه کامل را فقط هر از چند گاهی از رادیو میشنیدم . 


حالا یک مدتی هست که نسخه کامل و با کیفیتش را پیدا کردم . 


گفتم شما هم بهره مند شوید . اگر به موزیک سنتی علاقه دارید 


هشت دقیقه است و فایل با کیفیت اش هشت مگابایت .

 اگه اهل موسیقی سنتی نیستید نه وقتتان را هدر بدهید نه حجمتان :) 


دریافت



sina S.M
فــــ . میم
۱۲ مرداد ۰۹:۲۳
چه آهنگ خوبیه 
ممنون 
پاسخ :
:)
פـریـر بانو
۱۲ مرداد ۰۰:۲۴
منم همیشه به غمش فکر می کنم ولی همین غم حالمو خوب می کنه! :| مثلا آهنگ منتظرت بودم داریوش رفیعی رو گوش میدم حس می کنم دوباره متولد شدم! یا همایون شجریان... واقعا خودم هم در شگفتم :/
پاسخ :
:) غمش ازوناست که دکترا توصیه میکنن 😂
هَشْتْ حَرفى
۱۱ مرداد ۲۳:۴۴
همین که کلا هشت است خودش خوب است!
پاسخ :
شمام تو کار هشتی :))
פـریـر بانو
۱۱ مرداد ۲۳:۳۳
یه صبح بهاری... نگات به باغچۀ پر از گل و درخت نارنج باشه... قناری تو قفس کنار دستت بخونه... هی چایی زعفرونی بخوری و این آهنگو گوش کنی... آی می چسبه ^_^
پاسخ :
به بخش غم آلودش نگاه میکنم من ^^ موسیقی ایرانی همیشه برام غمگین بوده :)
Va hid
۱۱ مرداد ۲۲:۴۵
بابت زحمت شما تشکر می کنم. موفق باشی.
پاسخ :
دمت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان