یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

زندگی چقدر طولانیه

زندگی یه روند صعودی نداره . قرار نیست هر روز بهتر از دیروز باشه . 

پس چرا نباید در پایان روزی که بهترین روزمونه با این دنیا خدافظی کنیم ؟ وقتی میدونیم فردا به احتمال قوی بدتر از امروزه .  

چرا وقتی میدونیم فردا یا لاقل هفته بعد ، یا لاقل سال بعد ، از این خوشی فقط یه خاطره و حسرته که میمونه ، و بازم یه روز بد یه هفته بد و یه سال بد خواهیم داشت ، خودمون از این دنیا نمیریم بیرون ؟ 😒 

واقعا اون یه تعداد محدود سینمایی که نرفتیم ، تعداد محدود چیپس و پفکی که نخوردیم ، تعداد محدود چرخ و فلک هایی که سوار نشدیم و تعداد محدود آغوش هایی که در کنارشون شب رو به صبح نرسوندیم و تعداد محدود پز هایی که ندادیم دوستایی که پیدا نکردیم و رنج هایی که هنوز نکشیدیم ، ارزش اینو دارن که بازم زنده بمونیم و تک تکشونو تجربه کنیم ؟ 🤔 

من تا پایان عمرم x کتاب دیگر خواهم خواند . آیا همین هایی که تا الان خواندم کافی نبود ؟ واقعا چرا باید فردا از خواب بیدار شوم ؟ چرا دکمه آف رو پیدا نمیکنم ؟ یکی باید این تلوزیونو خاموش کنه . شدیم شبیه سریال چارخونه . هر شب یه قسمت متفاوت نشون میده و هیچ کدومش با عقل سلیم جور در نمیاد . هر شب دو نفر دعواشون میشه و تو قسمت بعد همچین دست در گردن هم دارن تخمه میشکونن که انگار نه انگار اینا تو قسمتای قبلی با هم پدر کشتگی داشتن . 

سریال طنز آبکی ای که اسمشو گذاشتن زندگی . واقعا بدنیا اومدم که بشینم اینو ببینم ؟ 


sina S.M
Masi Rika
۲۰ مرداد ۱۸:۵۰
مسخره ترین قسمتشم اینجاس که موقع نوشتن همچین پستی آدم نمیدونه زنده ست که حرف بعدی رو تایپ کنه یا نه!
همینقدر مضحک!
پاسخ :
خلاصه من مردم شما بقیشو بنویس ؛دس
هلما ...
۱۴ مرداد ۲۱:۲۳
پس بهتره بجای این توهمات (باعرض پوزش) دنبال عالی کردن حال دلتون باشین. :)
پاسخ :
مرسی :/ ولی من نفهمیدم کجاش توهمه 😂
هلما ...
۱۴ مرداد ۲۱:۰۰
منظورم از منظر دینی و خودکشی نیست. بزارین یه جور دیگه بپرسم: شما یعنی تو این سن از زندگی کردن سیر شدین؟؟ بنظرتون لذت بردین؟؟ تا این حد گذروندن عمرتون راضی این؟؟ هیچی نمیخایین؟؟
پاسخ :
تقریبا بله . 

یه جور دیگه هم میشه نگاه کرد ، از چیزی لذت نمیبرم ! 
چند تا چیز کوچیک هست که بهش علاقه دارم . یکیش نویسندگیه مثلا . 

مثلا نمیدونم ملت با چه حالی سریالا رو دنبال میکنن یا درباره فوتبال و رستوران حرف میزنن . یا مثلا همین فضای وبلاگو در نظر بگیریم . واقعا هیچ پستی برام جذابیت نداره فقط هر دو سه روز یبار سر میزنم و یه چیزی میگم که نگن قهره 😂 
هلما ...
۱۴ مرداد ۱۹:۰۱
چرا اینجوری فکر میکنید؟؟ بهتره بگم منشا این فکرا از کجا سرچشمه میگیره؟؟
بنظرم یکم سیاه نماییه.
پاسخ :
سوالتون یکم عجیب نیس ؟؟ 🤔 من چمدونم از کجا میاد ! 

البته این حس اونقدرم قوی نیست . بهرحال من خودمو نکشتم هنوز 😂
ــ یاس ــ
۱۴ مرداد ۱۷:۲۵
پس چرا من هنوز منتظر چیزیم که نمیدونم چیه، ولی هنوز تجربه‌ش نکردم!
یعنی هر سینما رفتنی شبیه همه؟ شاید صدتا اگر و امای دیگه کنارش بیاد تا خاص تر شه، 
و چیزهای خیلی بزرگتر.
من فکر میکنم خیلی جاها باید ببینم که ندیدم، خیلی آدما، و خیلی تجربه ها
چقدر حس کردم به امیدواری ابکی‌ای چسبیدم:)) ولی خب...
پاسخ :
منم خیلی جاها میخوام برم . مثلا ژاپن . ولی خب تهش میگم که چی ! 

اصلا برم فضا ! برم کره ماه ! واقعا چه تجربه جالبی باقی مونده ؟ 

آینده من یکم برام گنگه . مثلا اگر برم خارج واقعا نمیدونم چی میشه . اگر هم نرم عمرا تو تهران کثافت بمونم میرم داهات زندگی میکنم . و اونم نمیدونم چی میشه . یه چیز گنگیه ! 
مریــــ ـــــم
۱۴ مرداد ۱۰:۰۱
چرا اینطوری فکر میکنی؟؟
ببین نمیخوام حرفای کلیشه ای تحویلت بدم
خود من شاااید در روز 4تا5بار میگم گوه تو این زندگی
ولی همیشه سعی میکنم به امید امدن روزای خوب سر کنم یه طوری
من مطمعنم روزای خوب میان 
گرچه هزارسال طول بکشه برام ولی بلاخره میان
به همین امید هم زندم
(جنگ است زندگی جانا...بحر جنگ اماده شو)
کنت دراکولا
۱۴ مرداد ۰۱:۴۶
خوب شد گفتی بیگانه نخونم:دی
+مرگ هم راهیست.اما زندگی راه تر:))
++چرا بمیریم؟چرا ریسک کنیم؟شاید اونور بدتر  باشه.چرا با کله بریم جایی که نه بهش اعتقاد داریم و نه ایمان ونه شناخت؟!چرا باید فکر کنیم ‌ مرگ راهی برای رهایی از مشکلاته؟:))
آره داداچ...چرا؟وچرا؟
بهار پاتریکیان D:
۱۲ مرداد ۲۲:۴۴
متاسفانه این‌طور که از شواهد بر میاد دقیقا بدون هیچ انتخابی اومدی که همینارو ببینی.
پاسخ :
Yup !
امـ اچـ
۱۲ مرداد ۲۲:۳۸
امم حالتون خوبه؟:/
چه پست ناامیدوارانه ای!!!
پاسخ :
یس حالم خوبه ! حس میکنم دیگه بسه ! تا همینجاش خوب بود :) منتظرم تماشاچی های تئاتر همشون دست بزنن و از جاشون بلند شن و منم تعظیم کنم 
פـریـر بانو
۱۲ مرداد ۲۲:۲۸
پستو خوندم یاد این بیت از صنم نافع افتادم:
زندگی بیشتر از ظرفیتم طول کشید
دور کن اسلحه را تا که حماقت نکنم


ولی کیفیت زندگیمون دست خودمونه و به نظرم ارزش داره زنده بمونیم! هنوز ناامید نشدم ازش :)) البته کامل ترش اینه که بعد از یه دوره ناامیدی کامل و طاقت فرسا راهشو پیدا کردم و هنوز ناامید نشدم :)
پاسخ :
صنم نافع ؟ 
یعنی بت سود رساننده ؟ :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان